Zag op de site van schiphol ook een telefoon nummer - zal eens een belletje die kant op doen.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:16 schreef Patrick281 het volgende:
Ik zou hem gewoon ver van de ingang zetten, en goed op slot.
In de parkeergarage's kan je wel een stoepje vinden...
quote:Door technologische ontwikkelingen als films bestellen via digitale tv (UPC) en via je mobiele telefoon zal de vraag naar het huren van een film afnemen. Je hoeft er namelijk je huis niet meer voor uit (in de toekomst) dus waarom zou je moeite doen als je vanuit je luie stoel ook je film kan bestellen. Daarnaast worden de mogelijkheden van downloaden van de allernieuwste films steeds beter en de kwaliteit van deze films wordt gaat ook vooruit. Hoewel het gross zelf (nog) niet daadwerkelijk downloadt kent iedereen wel iemand die dat wel voor je kunt doen. Maar te zijner tijd zal elke filmliefhebber het zoeken en downloaden onder de knie krijgen. Als gevolg hiervan zullen uiteindelijk alle videotheken uitsterven.
dat is een oplossing waar ik nou niet op zou komenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:08 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
[..]
Ik ga versatel ook mailen met het verzoek om een ander IP.
Dit betreft namelijk hetzelfde IP als de vorige installatie met problemen en virussen.
Staat bij hackers ws. op een lijst van onveilige IP's ivm eerder geleverd USB () modem.
Maar....quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:59 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dat is een oplossing waar ik nou niet op zou komenis een noob oplossing
![]()
en waarschijnlijk niet de oplossing van jouw probleem.
gewoon goede firewall en virusscanner installeren en GOED configureren.dat moet het ook oplossen.
![]()
mijn mening is dat de videotheken het zelf ook wel in de hand gewerkt hebben hoor,quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:56 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Morgen
Nav een meningsverschil, wat vinden jullie hiervan:
[..]
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:00 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
[..]
Maar....
maar......
maar...............
Ik ben een n00b![]()
¤ 5 voor een dagfilm????quote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:03 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
mijn mening is dat de videotheken het zelf ook wel in de hand gewerkt hebben hoor,
een DVD huren is veel duurder dan een Video en de 1e hoef je niet eens terug te spoelen.
en dan nog de prijs5 euro voor een dagfilm
is toch te gek voor woorden ?
downloaden kost beetje tijd en 50 eurocent voor DVD![]()
als ik er 1 huur rip ik hem ook, ook al is ie minderquote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:05 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
[..]
¤ 5 voor een dagfilm????
Ik huur een dagfilm die ik twee dagen mag huren voor ¤ 2,-
(en dan rip ik hem)![]()
Met welk programma?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:07 schreef Mercy_symbol het volgende:
als ik er 1 huur rip ik hem ook, ook al is ie minder![]()
Er zal best een speciale motorstalling zijn, maar dat kost geld.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:54 schreef bwt het volgende:
[..]
Zag op de site van schiphol ook een telefoon nummer - zal eens een belletje die kant op doen.
5 euro hier ook, belachelijk bedrag.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:05 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
[..]
¤ 5 voor een dagfilm????
Ik huur een dagfilm die ik twee dagen mag huren voor ¤ 2,-
(en dan rip ik hem)![]()
Vind het niet eens zo verkeerd, ik heb nooit problemen dus waarom niet veranderen.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:59 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dat is een oplossing waar ik nou niet op zou komenis een noob oplossing
![]()
en waarschijnlijk niet de oplossing van jouw probleem.
gewoon goede firewall en virusscanner installeren en GOED configureren.dat moet het ook oplossen.
![]()
Doe hem de groeten.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:15 schreef Youssef het volgende:
Ik ga ploderus even meetenRemschijfje halen
Verslapen![]()
![]()
Daarom wil ik ook een ander IP!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:18 schreef Patrick281 het volgende:
Vind het niet eens zo verkeerd, ik heb nooit problemen dus waarom niet veranderen.
Het hoort gewoon niet zo erg te zijn als bij Luc.![]()
quote:
Jij bent echt de man voor zo'n starthulp kastje.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:23 schreef stinkie het volgende:
Goedhart belde net, mijn "onderdelen" zijn binnen. Nu nog ff de autoaccu opladen, zodat ik weg kan (was lichten weer eens vergeten, verklikker is naar god)
Het veertjequote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:23 schreef stinkie het volgende:
Goedhart belde net, mijn "onderdelen" zijn binnen. Nu nog ff de autoaccu opladen, zodat ik weg kan (was lichten weer eens vergeten, verklikker is naar god)
als ik een download programma aanzet is het binnen 5 minuten raakquote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:18 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Vind het niet eens zo verkeerd, ik heb nooit problemen dus waarom niet veranderen.
Het hoort gewoon niet zo erg te zijn als bij Luc.![]()
Mijn installatieprocedure:quote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:50 schreef Mercy_symbol het volgende:
en niets installeren of laten installeren zonder te weten wat het is en doe
zo te lezen niets tot nu toequote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:00 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
[..]
Mijn installatieprocedure:
Windows CD in speler.
Computer reboot en opstarten van CD
Partitie verwijderen, opnieuw aanmaken en langzaam formateren.
OS installeren (alles los van internet)
Herstart als OS is geinstalleerd.
Andere CD erin.
Firewall en virusprogramma installeren en configureren.
Reboot.
Internet inpluggen.
Nieuwe virusdefinities installeren en een deepscan uitvoeren.
Updates van OS binnenhalen.
Dan pas verder met overige installaties.
Dus.
Wat doe ik fout?
Dat nieuwsbericht.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:18 schreef bwt het volgende:
Ikzelf zorg er altijd voor dat als ik opnieuw ga installeren dat ik de nieuwste virus definities op USB key heb staan voor dat ik begin. Die installeer ik dan gelijk nadat het AV programma er opstaat. Dan heb ik voor ik op internet ga het systeem redelijk veilig.
Ik weet niet of het nu erg veel veiliger zal zijn.
http://www.tweakers.net/nieuws/36489
dat is toch normaal om iets te onderhouden ??quote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:41 schreef Youssef het volgende:
[..]
Dat nieuwsbericht.Wat een zooi zeg, een normaal iemand zonder al te veel kennis kan niet eens veilig het internet op zonder dat zijn PC over een paar dagen vol zit met troep en uiteindelijk vastloop.
![]()
Uiteindelijk leven de computerzaken daar wel weer van...![]()
Tegenwoordig is het: PC zit vol virussen en troep -> virus scan en spyware programma's en anders vaak gewoon -> herinstall.
Vervolgens mag meneer nitwit betalen en als ie dom is, of gewoon erg onwetend
kan ie naar een aantal weken (/dagen) weer terug om wat geld neer te leggen bij de computerzaak
Onderhoud is iets anders dan je auto gebruiken en dat elke dag je auto wordt gesaboteerd als je er niet opletquote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:08 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dat is toch normaal om iets te onderhouden ??
een auto of motor moet ook onderhoud hebbenkan je dat zelf niet dan moet je hem wegbrengen naar een garage
en zo werkt het met computers ook tegenwoordig
kan je het niet zelf dan moet je het laten doen.
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:39 schreef Youssef het volgende:
Mjah foto's vond ik zo klein dus ik hoop dat ie het niet erg vind, grote foto's krijgen natuurlijk wel geshopte smilies in het gezichtveld![]()
Ploderusben hem eeuwig dankbaar, vraag me af of hij dat shirt nog terug wil
[afbeelding]
[afbeelding]
Ok, stuur je MSN adres maar naar dat GMail adres danquote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:52 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
tuurlijk wil ik je die sturen
zip file is 28Mb dus denk ik handiger om het via msn te versturen ?
Niet meer dan logisch denk ikquote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:56 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Morgen
Nav een meningsverschil, wat vinden jullie hiervan:
[..]
Zijn door anderen genomen en gepost, maar tussen de mensenmassa herkent niemand OPM, tenzij je hem al hebt gemeet. Dus volgens mij maakt het dan niet meer uitquote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:29 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
Op foto 3 en 4 zwart blokje op OPM's hoofd vergeten?
ik heb dat kreng vorige week al heuvel op de parkeerplaats op moeten duwenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:26 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
[..]
Het veertje
Je kunt ook duwen trouwens!
Dat shirt is mijn goede uitgaangsshirt! Hoe kom je daar aan dan?!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:39 schreef Youssef het volgende:
Mjah foto's vond ik zo klein dus ik hoop dat ie het niet erg vind, grote foto's krijgen natuurlijk wel geshopte smilies in het gezichtveld![]()
Ploderusben hem eeuwig dankbaar, vraag me af of hij dat shirt nog terug wil
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:53 schreef Patrick281 het volgende:
Wie is Patrick?
Is dat bij jouw huis? Of bij dat van BE? Of bij het toekomstige van BE/jullie?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:54 schreef stinkie het volgende:
[..]
ik heb dat kreng vorige week al heuvel op de parkeerplaats op moeten duwen
En BE maar lekker zitten...en denk maar niet dat ze de eerste parkeerplek kiest, neeeeee, hij moet gewon naar z'n vaste plekje achteraan.
1200 kilo, grmbl
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:03 schreef ploderus het volgende:
[..]
Dat shirt is mijn goede uitgaangsshirt! Hoe kom je daar aan dan?!
Nee hoor, je mag hem houden. Lekker als poetsdoek gebruiken ofzo. Daar is je achtervelg in ieder geval wel aan toe
Maar ik heb toch nog en hele doos van die shirts staan
Veel remplezier maar weer
Geeft niet hoor, ze wilden alleen eens een keer een echte motor zienquote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:04 schreef Youssef het volgende:
[..]Wist niet dat die andere eerst bij je hoorde, misschien onbeschoft om geen hand te geven?
![]()
Was die ander vrouw?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:04 schreef Youssef het volgende:Wist niet dat die andere eerst bij je hoorde, misschien onbeschoft om geen hand te geven?
![]()
Rausquote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:06 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
[..]
Was die ander vrouw?
Zo ja, dan geeft het niks dat je geen hand hebt gegeven. (geloofsovertuiging)
haar huisquote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:04 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
[..]
Is dat bij jouw huis? Of bij dat van BE? Of bij het toekomstige van BE/jullie?
Bij mij wisten ze mijn kenteken beter dan dat ik dat wistquote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:22 schreef stinkie het volgende:
anyway, accu gaf nog steeds weinig leven, was al bang dat de lader niet sterk genoeg was, dus toch maar anwb bellen
ze spreken me sinds ik in gouda woon al bij mijn voornaam aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |