Volgens mij wel, maar dat kan ook komen omdat het geheel meer OPM dan motor vormtquote:Op maandag 9 mei 2005 19:11 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
heb je op het KB en bij de lekkere bochten op de route flaporen zien uitsteken dan![]()
![]()
Nee, wel een kniequote:Op maandag 9 mei 2005 19:11 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
heb je op het KB en bij de lekkere bochten op de route flaporen zien uitsteken dan![]()
![]()
quote:Op maandag 9 mei 2005 19:13 schreef Youssef het volgende:
Volgens mij wel, maar dat kan ook komen omdat het geheel meer OPM dan motor vormt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zegquote:Op maandag 9 mei 2005 19:14 schreef hicham het volgende:
[..]
Nee, wel een knie![]()
Ondanks het feit dat je je flaporen afdoet en in je zakken stopt bij het naderen van een klaverblad, blijf je nog wel de flapoorkoning onderons![]()
Zei iemand die nog maar 1 keer met OPM heeft gereden
maar op de foto's ook al vaak flaporen heeft gzien
Ik vind het niet erg ofzo hoor![]()
mwah, oren heb ik wel met een toerhouding maar een echte Koning gaat zelfs met flaporen de bochten doorquote:Op maandag 9 mei 2005 19:14 schreef hicham het volgende:
Nee, wel een knie![]()
Ondanks het feit dat je je flaporen afdoet en in je zakken stopt bij het naderen van een klaverblad, blijf je nog wel de flapoorkoning onderons![]()
Zei iemand die nog maar 1 keer met OPM heeft gereden
maar op de foto's ook al vaak flaporen heeft gzien
gelukkig maarquote:Ik vind het niet erg ofzo hoor![]()
One_Prins_Mickeyquote:Op maandag 9 mei 2005 19:18 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
mwah, oren heb ik wel met een toerhouding maar een echte Koning gaat zelfs met flaporen de bochten door![]()
dus ik zou mezelf hooguit een prins noemen
[..]
gelukkig maar
voor de balans, he voor de balansquote:Op maandag 9 mei 2005 19:19 schreef Youssef het volgende:
Stak OPM stiekem met zijn textiel broek zijn knie naar buiten?
sowiesoquote:We hadden foto's moeten maken, kan me niets meer herinneren van posities en oren.![]()
motoren met kinderzitje ?quote:Op maandag 9 mei 2005 19:36 schreef Youssef het volgende:
Wordt het niet tijd dat we Fok!kers gaan recruteren?
kinderpraatjes [4] TS heeft motorlaarzen aan, we weten allen wat dat zou kunne betekenen
Gelukkig niet, wilde net wegrijden. En het was nog een eindeloze ketting ook.quote:Op maandag 9 mei 2005 18:41 schreef Patrick281 het volgende:
Het moment dat'ie eraf vloog bedoel ik..en was het geen eindeloze ketting?
Nee das gelukkig pas de 25ste. Daarna ben ik er hopelijk ff vanaf. Kan eindelijk die stront KLX uit elkaarquote:Op maandag 9 mei 2005 20:17 schreef hicham het volgende:
En, heb je je examen gehaald
of was dat niet vandaag
Shit, nog twee weken aanhoren dat je toch niks leertquote:Op maandag 9 mei 2005 20:19 schreef Makster het volgende:
[..]
Nee das gelukkig pas de 25ste. Daarna ben ik er hopelijk ff vanaf. Kan eindelijk die stront KLX uit elkaar
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen danquote:Op maandag 9 mei 2005 20:16 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Gelukkig niet, wilde net wegrijden. En het was nog een eindeloze ketting ook..
hoe doe je dat ?quote:Op maandag 9 mei 2005 20:43 schreef hicham het volgende:
http://media2.big-boys.com/files/newbrakes1.wmv
Maar wat gebeurd er dan precies, waarom blokkeert dat ding opeens keihard
Tweede vooral.quote:Op maandag 9 mei 2005 20:28 schreef hicham het volgende:
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen dan![]()
Slecht onderhouden, te lang ermee doorgereden of gewoon bad luck
De broncode bekijken en zoeken op "wmv", dan de link kopieren en patsen dat jij het wel kanquote:
Heb je nog mazzel gehad dat er niet meer kosten bij zijn gekomen door beschadigde onderdelen of een bezoekje aan het ziekenhuis, anders had je geen profijt van het zo lang mogelijk doorrijden met dezelfde kettingquote:
dat idee kreeg ik ook ineens toen ik de vraag gesteld hadquote:Op maandag 9 mei 2005 20:57 schreef hicham het volgende:
[..]
De broncode bekijken en zoeken op "wmv", dan de link kopieren en patsen dat jij het wel kan
[..]
Heb je nog mazzel gehad dat er niet meer kosten bij zijn gekomen door beschadigde onderdelen of een bezoekje aan het ziekenhuis, anders had je geen profijt van het zo lang mogelijk doorrijden met dezelfde ketting
goes without sayingquote:Op maandag 9 mei 2005 19:27 schreef hicham het volgende:
Details jongens, details
Whehehe, zo kon je het ook opvatten. Maar met details bedoelde ik dat ik steeds mini-spots plaatste (wat jij nu dus ook net doetquote:Op maandag 9 mei 2005 21:39 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
goes without sayingben geen PatM
volgens mij wordt het verkeerd opgevat...bedoelde eigenlijk alleen maar als reactie op Y's vraag of er geen petje voor hem af kon
Shitquote:Op maandag 9 mei 2005 21:46 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
nog net het neusje
http://www.motor-forum.nl(...)7/singlepost/2900866
quote:Op maandag 9 mei 2005 21:59 schreef Patrick281 het volgende:
De kickstarter zegt jêngggg!
De Supertrap zegt blÛhr!
De berijder zegt kîckûh!![]()
Rechtdoor Pep !!quote:Op maandag 9 mei 2005 22:08 schreef Patrick281 het volgende:
en rotondes zijn ineens te smal geworden, loop met die cross banden compleet naar buiten.
quote:Op maandag 9 mei 2005 19:01 schreef Youssef het volgende:
Kijken:![]()
Rijden:Wat valt er in Rotterdam te rijden
Rotterdam
![]()
![]()
quote:
quote:Op maandag 9 mei 2005 22:09 schreef hicham het volgende:![]()
Ik wou net gaan posten dat jij zo onderhand ergens met pech onderweg langs de kant staat omdat je wel erg lang niet meer reageerdeHangen de 'welkom thuis' ballonnen wel al in de kamer?
![]()
Verdomt dat moet ik gaan proberen.quote:Rechtdoor Pep !!Ben je het nou al weer vergeten
Zitten er cross banden op gaat ie om een rotonde heen
Tja.................... er is maar 1 plekje in de schuur, dus wordt dat de CR of de KLX.quote:Op maandag 9 mei 2005 22:29 schreef hicham het volgende:
Krijg je zo niet een erg vies huis pep, als je de motoren steeds binnenzet? Of mag dat vandaag alleen omdat het jullie eerste nachtje samen wordt![]()
Wiequote:Op maandag 9 mei 2005 22:31 schreef Makster het volgende:
Brotha in arms
Kijk anders ff MF, die Rrtje bouwt uber geile SM's. Zet gewoon plastic van nieuwe modellen over op oude motoren. Ziet er ZEEER blits uit
Dit is geen tip maar een opmerkingquote:Op maandag 9 mei 2005 22:39 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Wiedie louche verkoper?
![]()
Of is dit een serieuze tip.
Hmmm ik vond de opmerking verdacht veel op een tip lijken.quote:Op maandag 9 mei 2005 22:40 schreef Makster het volgende:
Dit is geen tip maar een opmerking
OP MF, topic van ZXR Dennis ofzo iets. Daar showt ene Rrtje al zijn omgebouwde SM's. Echt GOED heeftie dat gedaan![]()
![]()
Het is pas een tip als je iets met de opmerking gaat doenquote:Op maandag 9 mei 2005 22:44 schreef Patrick281 het volgende:
Hmmm ik vond de opmerking verdacht veel op een tip lijken.
Uitkijken met die Randstad jongens.![]()
![]()
Uhhm...moet ik ff diep denkenquote:Op maandag 9 mei 2005 22:42 schreef Patrick281 het volgende:
Mark, enige wat ik zag was dat jij de KLX heel snel kon aantrappen, maar moet jij ook op de stepjes staan?
Als we ergens rijdend beginnen, pauze houden bij de races en weer een stukje gaan rijden ofzo mij bestquote:Op maandag 9 mei 2005 22:14 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
[..]Niet leuk om races te zien.
![]()
En ja Rotterdam heeft de kinderdijken op hele korte afstand vele kleine dorpjes.
Maar goed dan niet.![]()
Nou ik kom amper met mijn been bij de Kickstarter .. maar he ik heb nog 21 wielen.quote:Op maandag 9 mei 2005 22:49 schreef Makster het volgende:
Uhhm...moet ik ff diep denken![]()
Nee dat hoef ik niet echt, nee hoeft niet, weet het zeker. Kan er net bij als ik gewoon met mijn linkerpoot op de grond sta. Moet je echt op je steppie gaan staan dan
Hahahahaha, dat wil zeggen dat je wel eens op een paard heb gezetenquote:Op maandag 9 mei 2005 22:52 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Nou ik kom amper met mijn been bij de Kickstarter .. maar he ik heb nog 21 wielen.![]()
![]()
En ik zag dat die achterveer 3/4 omhoog staat...
Affijn zoals ik al zei: alle middenklasse auto's lijken wel Smart wagentjes.![]()
Damn wat hoog, net als bij een paard bijna..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |