quote:Op zaterdag 1 april 2006 08:50 schreef dapluiz het volgende:
Saffron gevuld ? Dat kan ik me niet herinneren iig
Verder vinnik Jewel Traite/Kaylee wel aardig kjoet
Haar lach...quote:Op zaterdag 1 april 2006 14:19 schreef ThunderChild het volgende:
Summer Glau (River) ziet er ook wel appetijtelijk uit . . .![]()
![]()
![]()
klik hier en kijk zelf...quote:Op zaterdag 1 april 2006 08:50 schreef dapluiz het volgende:
Saffron gevuld ? Dat kan ik me niet herinneren iig
Mooi hè, sci/fiquote:Op zaterdag 1 april 2006 17:20 schreef dolle_hond het volgende:
ik heb nu een stuk van de film gekeken en heb al enorme kiespijn van de ongein.
ik zal m wel afkijken, want ik moet m toch met recht een 1 of 2 kunnen geven.
De DVD's allemaal samen waren iets van 25 pond of zo... weet het nu even niet uit m'n hoofd, maar gisteravond was er nog een mailtje van Amazon dat ze nu verscheept worden (luchtpost)quote:Op zondag 9 april 2006 22:05 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Voor hoeveel? Bij cd-wow kost de serie echt iets van 24 euro of zo. Koopje.
quote:Op maandag 17 april 2006 22:51 schreef Fatality het volgende:
Gister de film gezien, erg leuk, leuk verhaal, spannend en een schietgrage domme spierbonk, altijd gaaf.
quote:"Boy, it sure would be nice if we had some grenades, don't you think?"
enquote:This landing is gonna get pretty interesting.
Define "interesting".
[deadpan] Oh God, oh God, we're all going to die?
Voor mensen die tegen een stootje kunnen een kleine parodie:quote:I am a leaf on the wind - watch how I soar.
Rrriiight.....quote:Op dinsdag 18 april 2006 04:07 schreef Dr_Crouton het volgende:
Ik kan het fout hebben, maar valt het niet op dat de film wel geluid in de ruimte heeft en de serie niet?
Voor de echte liefhebber, een parodie:quote:Op dinsdag 18 april 2006 11:41 schreef japzooi het volgende:
"WASH: Whew. I really am a leaf on the wind.
GIANT SPIKE: No, you're a leaf pinned to a chair."
quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:12 schreef ThunderChild het volgende:
Iemand de dubbel DVD al ??
Heb 'm vanmiddag gehaald . . .![]()
![]()
Idd vorige week gehaald. Comentaar van Joss Whedon tijdens de film is erg grappig. Gag reel is natuurlijk ook erg leuk (en er lijkt wel geen eind aan te komen). Goeie dubbel dvd met goeie featurettes all in all.quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:12 schreef ThunderChild het volgende:
Iemand de dubbel DVD al ??
Heb 'm vanmiddag gehaald . . .![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |