abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35104850
Damn, ik hoop het wel zeg, en dan vooral als een goed langlopende serie
Er zat gewoon te leuke droge humor in de serie
pi_35105754
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 10:05 schreef wolfrolf het volgende:
(...)
En nu las ik het volgende op E!Online...
[.I've heard the CW is considering bringing it back as a series, .]
(...)
I'll be in my bunk...
Time's fun when you're having flies - Kermit the Frog
pi_35112178
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 11:44 schreef Alecks het volgende:

[..]

I'll be in my bunk...
lekker faxen heel de dag echt genot
  woensdag 15 februari 2006 @ 14:51:09 #129
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_35112588
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_35118808
quote:
I'll be in my bunk...
Die was goed, ja
Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
pi_35121700
quote:

[..]

I'll be in my bunk...
* dapluiz kan gewoon ff niet herinneren van welke aflevering dat ook alweer was ...
pi_35138202
* Alecks gokt er dan op dat dapluiz Serenity nog niet gezien heeft...

Jayne zegt het een paar keer...
pi_35143094
Heh, heb firefly en serenity gezien, anders heb ik hier nix te zoeken denk ik
Maar het is al een tijdje geleden dat ik de film gezien heb, ik had die eerst gezien en toen pas de serie zegmaar
Misschien toch maar eens nog een keer serenity kijken
pi_35143170
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 14:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
http://whedonesque.com/comments/9548

Sorry guys...
Het was ook te mooi om waar te zijn.
  donderdag 16 februari 2006 @ 09:18:55 #135
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_35143245
Ik betwijfel dat men hier nog geld in gaat steken, ondanks het hoge fanboy-gehalte.

De film heeft namelijk 39 miljoen gekost en heeft wereldwijd maar 38 miljoen opgebracht. Het hele ding is dus verlieslatend.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_35143440
SaintOfKillers: Zijn daar alle DVD opbrengsten ook al mee gerekend? Het was toch eerst al onzeker of het überhaupt in de bioscoop zou komen?

39 miljoen vind ik trouwens nog steeds meevallen...
pi_35143750
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 09:18 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik betwijfel dat men hier nog geld in gaat steken, ondanks het hoge fanboy-gehalte.

De film heeft namelijk 39 miljoen gekost en heeft wereldwijd maar 38 miljoen opgebracht. Het hele ding is dus verlieslatend.
Ho even das wel 1 miljoen verlies zeg In de UK wordt 27 februari de R2 DVD uitgebracht.. Serenity is daar belachelijk populair en zal vermoed ik nog een flinke berg duiten in het zakje bezorgen... dus sluit een vervolgfilm nog even niet helemaal uit SOK
  donderdag 16 februari 2006 @ 09:53:54 #138
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_35143938
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 09:30 schreef Alecks het volgende:
SaintOfKillers: Zijn daar alle DVD opbrengsten ook al mee gerekend? Het was toch eerst al onzeker of het überhaupt in de bioscoop zou komen?

39 miljoen vind ik trouwens nog steeds meevallen...
Nee, maar een film die via DVD-verkoop uit het verlies moet geraken, is niet meteen een franchise waar men veel geld in gaat steken.

Films als Deuce Bigalow en Big Momma's House zijn wansmakelijke bagger, maar brachten wel 3 keer op wat ze hebben gekost en kregen dus een vervolg (kwaliteit is daarbij volledig irrelevant).

Het is een flop, dat de oorzaak daarvan vooral te vinden is bij slechte marketing of slechte verdeling is iets wat de big boys binnen een jaar zijn vergeten.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_35143998
Mja nou ja eeh, dan zullen we misschien en direct to DVD vervolg krijgen. Who knows, who cares Iedere vorm van meer Firefly/Serenity ben ik dolblij mee een bioscoopfilm is geen must imo
pi_35223031
Iedereen ff bijspringen, die mil hebben we zo bij elkaar
Cooky
  zaterdag 18 februari 2006 @ 16:16:15 #141
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_35223908
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 09:45 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Ho even das wel 1 miljoen verlies zeg In de UK wordt 27 februari de R2 DVD uitgebracht.. Serenity is daar belachelijk populair en zal vermoed ik nog een flinke berg duiten in het zakje bezorgen... dus sluit een vervolgfilm nog even niet helemaal uit SOK
Boxoffice en gross zijn de opbrengsten aan de kassa van de bioscoop, de omzet dus. Dus 1 miljoen verlies is het niet, als stel regel kan je gebruiken dat een film pas winstgevend in de bioscoop is als de boxoffice 3x het budget is. Serenity maakt dus ontzettend hard verlies en is geflopt.
Ondanks dat het natuurlijk een hele leuk film is.
pi_35351781
Maar waarom kan je die stelregel gebruiken? Je bent tot nu toe de enige die ik deze beredenering zie gebruiken?
Cooky
  woensdag 22 februari 2006 @ 00:33:42 #143
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_35352616
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 00:11 schreef Tom-my het volgende:
Maar waarom kan je die stelregel gebruiken? Je bent tot nu toe de enige die ik deze beredenering zie gebruiken?
Heb hem een keer gelezen in artikel hier over, maar ga maar na de winst van de bioscoop gaat er nog af natuurlijk. Daarbij hoelanger de film draait hoe meer naar de bioscoop gaat. Een goed openings weekend is daarom goed voor de maatschappij, een sleeper hit zoals my big fat greek wedding is weer kassa voor de bioscopen. De inversterders in een film moeten terug betaald worden, reclame kosten moet ook nog betaald worden. En zo zullen er vast meer kosten zijn.
pi_35433681
Helaas zullen de reclamekosten wel tegenvallen. In nederland heb ik zelf eigenlijk geen reclame gezien. In Londen daarintegen hing wel de hele metro vol met posters (zo kwam ik ook eigenlijk in aanraking met de serie+film). Het fiasco, als je zo mag spreken, is in mijn ogen de reclame afdeling voor deze film. Het zou zo onwijs extreem zonde zijn als er geen vervolg komt op deze serie/film.
Cooky
pi_35435826
Het fiasco was volgens mij dat de serie (bewust?) door FOX in verkeerde volgorde en ik meen ook op steeds wisselende tijdstippen werd uitgezonden. RTL heeft de volgorde van FOX overgenomen waardoor de serie niet echt toegankelijk was. Wat bioscoopbezoekers afschrikt, waarom zou je naar een film gaan als je de serie ook niet kan volgen...

Maar even terzijde: er is me iets opgevallen aan de trade paperback comic van Serenity. (de gebundelde versie van het verhaal tussen serie en film.) Op de rug stat een mooie '1', alsof er misschien nog meer komen...
pi_35802404
Even een kick. Heb ook eindelijk de FIrefly box in de kast staan. Wat een briljante serie! Ik heb allle afleveringen al 3 keer gezien en kan er niet over uit dat deze serie gecancelled is. De characters zijn gewoon geweldig, het schip is cool etc. Serenity was een waardige afsluiter, maar ik wil gewoon meer! De serie heeft daar zeker recht op vind ik.
pi_35804456
ik vond ook de superdroge humor in de serie geweldig, echt te droog af en toe
  maandag 20 maart 2006 @ 11:46:42 #148
749 TheMarco
www.i-marco.nl/weblog/
pi_36195288
Ik snap ook echt NIETS van het feit dat deze serie gecancelled is. Het is mooi, spannend, super origineel, alles. Ik heb er gisteren een stukje over geschreven.

Ik hoop echt dat er op een of andere manier ooit toch meer Firefly komt want dit is echt veel te goed om zomaar te laten gaan... Wat mij betreft van dezelfde klasse als Battlestar Galactica.
I'm definitely caught up in the wrong universe.
Oh, and The Net is Dead too...
pi_36272759
Toch maar even hier posten, ben sinds een paar maanden groot fan, heb de serie drie keer volledig gezien, de film vier keer, m'n verloofde vind het ook erg goed, maar is nog geen "echte browncoat", ze moet de film ook nog zien. Heb de soundtrack van de film gekocht en de cd met muziek van de serie besteld (ben nogal een film-muziek freak).

Persoonlijk vond ik Serenity (en de Firefly serie) een van de beste films/series ook, goeie plot, leuke characters, mooie dialoog, veel verrassingen en helaas te vroeg afgekapt.

Hopelijk wordt het ooit nog wat in de toekomst?!?!?
pi_36440882
Vandaag in de post: de soundtrack voor de serie, en ik had de soundtrack voor de film al online gekocht en gedownload via iTunes, dus ik ben een happy Browncoat!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')