quote:Op maandag 9 mei 2005 06:45 schreef Alecks het volgende:
En het werd niket alleen na middernacht uitgezonden, hoor. Dat waren herhalingen. Een half jaartje ervoor werd het wekelijks op zaterdagavond uitgezonden, rond 21:30 u.
weinig kans dat ze een gecancelde serie speciaal in Nederland gaan uitbrengen. Kijk bijv. ook naar Dark Angel, en daar hadden ze zelfs 2 seizoenen...quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:10 schreef FilmFanaat het volgende:
Nondeju !! Net de trailer gezien..
Wat ziet dat er gaaf uit zeg
Zeker een film die ik graag wil zien. Nou nog hopen dat ze de serie ook een keer op DVD uitbrengen in Nederland..
Hehe, dat heb ik natuurlijk ook wel gedaan...quote:Op donderdag 12 mei 2005 21:12 schreef MuKe het volgende:
[..]
weinig kans dat ze een gecancelde serie speciaal in Nederland gaan uitbrengen. Kijk bijv. ook naar Dark Angel, en daar hadden ze zelfs 2 seizoenen...
Je kunt em wel gwoon van internet halen met Engelse subs dus
Uhmm... Hebben we het hier over de Engelse box, of een Nederlandse versie(NL Subs)?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:51 schreef Alecks het volgende:
Even ter informatie: de DVD box met de complete serie Firefly ligt tegenwoordig in de winkels.
Voor cdwow.nl heb je geen CC nodig je kan betalen met overschrijving of rabo-direct. Ik zou overigens cdwow.net adviseren die is vaak net een paar euro goedkoper.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:48 schreef Alecks het volgende:
Ik zocht al op de site van de Free Record Shop en Bol.com maar kwam ze daar vreemd genoeg niet tegen. Ik ben bang dat het de engelse versie is. Ik zal morgen in mijn middagpause kijken of er nederlandse ondertiteling bij is.
CD-wow, een nederlandse internetwinkel heeft in ieder geval de engelse versie voor ¤ 26,50 inclusief verzendkosten.
http://www9.cd-wow.nl/detail_results_2.php?product_code=10490
Als je geen creditcard hebt kun je het ook via Browncoats, de Firefly/Serenity fansite redelijk goedkoop proberen te krijgen: http://www.browncoats.nl/bcnieuws_en_updates.htm
Wegens aanhoudende regen heb ik dat maar verplaatst naar maandag...quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:48 schreef Alecks het volgende:
Ik zal morgen in mijn middagpause kijken of er nederlandse ondertiteling bij is.
Het is ook echt een goeie filmquote:Op zondag 21 augustus 2005 00:25 schreef OnaNia het volgende:
Ik word echt gek van de overexposure voor deze film. Je kan geen Buffy of Angelsite bezoeken of het gaat hierover. Bah.
Dit is letterlijk gecopypaste van de site, en naar ik me herinner is Spike ook blond en vampier...d'oh.quote:Op zondag 21 augustus 2005 10:15 schreef OnaNia het volgende:
"Blonde vampire", dat gaat over Darla, niet Spike
En zowel gisteren als vandaag kan ik het dus niet meer vinden... terwijl ik toch zeker weet dat ik met die box in mijn handen gestaan heb! Hij was in ieder geval wel wat duurder dan die internetshops.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:05 schreef Alecks het volgende:
Wegens aanhoudende regen heb ik dat maar verplaatst naar maandag...
quote:Op zondag 11 september 2005 20:20 schreef MuKe het volgende:
Iemand al de trailer in de Nederlandse bios gezien? is bijna een maand voor de premiere dus
Ik nog niet . . .quote:Op zondag 11 september 2005 20:20 schreef MuKe het volgende:
Iemand al de trailer in de Nederlandse bios gezien? is bijna een maand voor de premiere dus
Helaas wel ja.quote:
Tot nu toe zijn alleen de fanboys er naartoe geweest...dat punt gaat dus nog wel naar beneden.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:38 schreef MuKe het volgende:
gister premiere in de US
op IMDB al bijna 4000 votes en hij krijgt gemiddeld een 8,4!![]()
aangezien 4000 votes best wel representatief is voor de rest van de stemmen komt Serenity dus kwalitatief gezien in hetzelfde rijtje als 'Se7en', 'The Matrix' en 'Saving Private Ryan' te staan (volgens de IMDB top 250 dan)![]()
Daar geloof ik niet zo in. 2923 van de 3712 stemmen zijn een 10 en dat is enorm vertekend en waarschijnlijk te wijten aan fanboys. Overigens had de film vorige week ook al meer dan 3000 stemmen...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:38 schreef MuKe het volgende:
aangezien 4000 votes best wel representatief is voor de rest van de stemmen komt Serenity dus kwalitatief gezien in hetzelfde rijtje als 'Se7en', 'The Matrix' en 'Saving Private Ryan' te staan (volgens de IMDB top 250 dan)![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |