STukjes in appelmoes? Dat heet toch appelcompote?quote:Op zondag 8 mei 2005 23:49 schreef VoreG het volgende:
Het stukje met de appelmoes had er trouwens ook wel ingemogen
ja dat miste k ook, vooral hoe Alex die 2e pot afpakt van Gomesquote:Het stukje met de appelmoes had er trouwens ook wel ingemogen
quote:Op zondag 8 mei 2005 23:50 schreef Stefkuh het volgende:
Hier verder..
[..]
STukjes in appelmoes? Dat heet toch appelcompote?
En die blik ookquote:Op zondag 8 mei 2005 23:51 schreef rubbereend het volgende:
van Voreg:
[..]
ja dat miste k ook, vooral hoe Alex die 2e pot afpakt van Gomes
En dan met zo'n big smile "maar ik wist niet dat er iemand dood was"quote:Op zondag 8 mei 2005 23:52 schreef pascalheister het volgende:
dat stukje over die zwarte band blijft geweldig, dat Alex denkt dat hij aanvoerder was
hmmz.. wanneer heb ik dat gemist?quote:
Hopelijk komt ie nog ergens online dan..quote:Op zondag 8 mei 2005 23:54 schreef twi het volgende:
[..]
Net voordat die tweede van Hammond erin vloog
quote:Op zondag 8 mei 2005 23:54 schreef twi het volgende:
[..]
Net voordat die tweede van Hammond erin vloog
Als ajacied klinkt dat ook niet gekquote:Op zondag 8 mei 2005 23:54 schreef twi het volgende:
En toch blijft het filmpje van vorig jaar leuker
quote:Op zondag 8 mei 2005 23:54 schreef twi het volgende:
En toch blijft het filmpje van vorig jaar leuker
Er was nog wat discussie hier. Dat was toch na het overlijden van Bernhard?quote:Op zondag 8 mei 2005 23:52 schreef pascalheister het volgende:
dat stukje over die zwarte band blijft geweldig, dat Alex denkt dat hij aanvoerder was
Nummer van Ramses Shaffy is ook stukken beter (iig voor zo'n gelegenheidquote:Op zondag 8 mei 2005 23:56 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Als ajacied klinkt dat ook niet gek![]()
hmm ja.. kzou hem meer met kermit vergelijken dan denk..quote:
Jaaaa, Kermit....ik zat al te denkenquote:Op maandag 9 mei 2005 00:02 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
hmm ja.. kzou hem meer met kermit vergelijken dan denk..
zekersquote:Op zondag 8 mei 2005 23:58 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Er was nog wat discussie hier. Dat was toch na het overlijden van Bernhard?
even offtopic:quote:Op maandag 9 mei 2005 00:02 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
hmm ja.. kzou hem meer met kermit vergelijken dan denk..
Ja.quote:Op maandag 9 mei 2005 00:07 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
even offtopic:
Is het waar dat de Marokkaanse spelers van NAC het publiek hebben staan uitlachen na de verloren wedstrijd tegen RBC?
Erg politiek correct is dat natuurlijk niet. Ik hoor verhalen over een tweespalt bij NAC in de selectie.quote:Op maandag 9 mei 2005 00:10 schreef Naccie het volgende:
[..]
Ja.
Had ook gehoopt dat Borst dat zou vermelden, maar helaas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |