tof... komt ie mooi aan en kan ik 't zelfde plastic gebruiken bij terugsturen;)quote:Tom: Mooi! Jeff ook, maar ik moet nog even wachten, ik heb bij bol.com een CD besteld die deze week komt, dan heb ik een fijne bubbeltjesplasticenvelop waar 'ie in kan.
er zijn er nu 10 geweest, dus ik denk nog 2 of 3quote:Op maandag 9 mei 2005 09:21 schreef mark_03 het volgende:
Hoeveel komen er nog dit seizoen?
ik zou 't zo snel eigenlijk even niet meer wetenquote:Op maandag 9 mei 2005 15:26 schreef SkippyTheKangaroo het volgende:
Kan iemand heel kort vertellen wat er vorige week gebeurd is? Ik heb gisteren gekeken, en kon het nog wel aardig volgen, maar toch....
viel met name op bij Roos en Gert [vond ik], terwijl die een op zich simpele achtergrond hadden gekregen: gordijnen... maar 't leek wel of ze "uitgeknipt" waren [in paint ipv photoshopquote:P.S. Wat was er met een bluescreen in de rechtzaal?
Naja, zo sneu was 't niet (feesttent is gewoon veel leukerquote:Op maandag 16 mei 2005 11:47 schreef babette21 het volgende:
aaaah... da's wel sneu
wil je weten wat er gebeurd is??
quote:Op maandag 16 mei 2005 11:52 schreef babette21 het volgende:
Paula was 'n soort van ontvooerd door Boudewijn. Hij vertelde haar toen dat, omdat hij in de shit zat door de moord op Beth, zijn vader een zakenvriend zou vragen om te helpen... dit bleek Yakov te zijn.
Toen Emma dit later hoorde was ze pissed dat Fred door de schuld van Yakov in de bak had gezeten en ging opheldering vragen. Yakov was echter 'n beetje chagrijnig [hij had geprobeerd om Fred te versieren - he bah - maar was uiteraard vriendelijk afgewezen...] en kon een zeikende Emma blijkbaar niet zo goed hebben....... en toen schoot ie haar zó ineens neer!!! [einde]![]()
quote:Yakov en Lindler zitten te schaken, die maffe officier zit op hetzelfde terrasje. Emma komt aangelopen
Lindler: Hé Emma
Emma: [tegen Yakov] Heb jij mijn dochter later opdraaien voor de moord op Beth? [Yakov zwijgt] Laat me alsjeblieft geloven dat jij er niet verantwoordelijk voor was dat mijn meisje in de gevangenis heeft gezeten?
Lindler: Emma, hoe kom je daar nou bij?
Emma: Boudewijn Peuts. [Yakov blijft zwijgen, kijkt haar even chagrijnig aan] Ga je tasje maar vast pakken. Ze hebben vast nog wel een mooie cel in de gevangenis. Ik ga vandaag het hele bedrag van die lening aflossen en jij komt nooit meer in de buurt van mijn dochters. Ik heb ook zo mijn connecties.
Lindler: Emma, dankzij hem is ze juist vrij gekomen. [Yakov wenkt een lijfwacht] En dankzij hem zijn Floor en Roos ook niet in de gevangenis gekomen toen ze mijn advocatenpasje hadden gestolen.
Emma: Jullie lijden aan grootheidswaan. Moet je ze nou zien zitten! Stelletje amateurschakers van de week! [Yakov pakt pistool aan van lijfwacht en schiet zonder te kijken naar Emma, in haar buik. Lindler en die enge officier schrikken. Emma valt voorover.]
Lindler: [relatief rustig] Jezus Yakov, was dat nou nodig????
Emma ligt op de grond half dood te bloeden [net als Beth toen], Yakov doet een zet alsof er niks aan de hand is.... einde....
jeetje, wat een vraag. de laatste 20 min. zaten nogal vol gepropt!!!quote:Op zondag 22 mei 2005 23:51 schreef Jay_Snake het volgende:
Kan iemand mij misschien vertellen wat er de laatste 20 minuten is gebeurd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mocht er een 4e seizoen komen dan lijkt het me prettig om weer naar een realistische serie te kijken.♥ ♥ 't Is altijd lente in de ogen van de tandarts... ♥ ♥
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |