quote:heeft meer kijk op voetbal dan jij want hij speelt bij psv en jij niet
De BLO niet eens af kunnen maken lijkt me vervelender.quote:
Ik vrees van niet, eigenlijk.quote:
Jij meent dat voetbal uit samenvattingen bestaat. Dat er alleen gescoord wordt in het voetballen en dat de bal daar vanzelf komtquote:Op zondag 8 mei 2005 23:44 schreef heiden6 het volgende:
[..]
On topic: Vogel is een suf figuur, maar blijbaar vind Hiddink hem wel nuttig. En die heeft er wel kijk op.
Met 1 schijnt het ook te kunnenquote:Op zondag 8 mei 2005 23:49 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dan heeft ie ook wel 2 ballen zeker![]()
en een roze shirtquote:Op zondag 8 mei 2005 23:49 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dan heeft ie ook wel 2 ballen zeker![]()
het was nou geen intikkertje hoorquote:Op zondag 8 mei 2005 23:39 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ja, een doelpunt tegen De Graafschap maakt je een wereldspeler.
Ik las vorige week in de VI dat Van bommel in de jeugd ook een keer het debieltje die altijd op rechtsback moest spelen ook een keer liet scoren omdat dat leuk was voor hem. Hij is nog steeds sociaal.quote:Op zondag 8 mei 2005 23:50 schreef pascalheister het volgende:
[..]
het was nou geen intikkertje hoor![]()
maargoed ontopic nuttige speler dus
Geen idee wat je bedoelt, maar waarschijnlijk is het toch bullshit. Uitleg?quote:[b]Op zondag 8 mei 2005 23:44
Jij meent dat voetbal uit samenvattingen bestaat.
Dat er verder niets gebeurt, bedoel je? Volg het niet helemaal.quote:Dat er alleen gescoord wordt in het voetballen
Dit volg ik al helemaal niet.quote:en dat de bal daar vanzelf komt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |