quote:
Niet alleen met je tong. Gebruik ook je lippen en desnoods je neus.quote:
Natuurlijk!quote:Op zondag 8 mei 2005 21:59 schreef Sjonnjoop het volgende:
Peper op je tong
Ik kan het ook goddelijk..quote:Op zondag 8 mei 2005 21:59 schreef justshutup het volgende:
Gebeft én gevingerd worden is gewoon goddelijk. Dus Kroontje heeft het helemaal goed![]()
quote:
Gehandicapten zijn zo slecht nog niet hequote:Op zondag 8 mei 2005 21:58 schreef Chrishop het volgende:
Haar benen amputeren...
quote:Op zondag 8 mei 2005 21:54 schreef Kroontje het volgende:
Twee vingers gebruiken en likken/zuigen bij/op de klit..
Twee vingers in de stand houden van; "hier komen jij" en die beweging vaak genoeg herhalen.. Tegen de bovenkant van haar vagina dus.. Zodra haar onderlijf omhoog komt weet je dat ze er van geniet
Kan soms lekker zijn hoor...quote:Op zondag 8 mei 2005 22:31 schreef Skv het volgende:
Letten op haar reacties?
En niet met je tanden bezig gaan, schijnt niet erg fijn te zijn.
Als je vriendin een eeltig, al dan niet Stalen clitje heeft misschienquote:
Er zijn ook andere plekjes waar je zachtjes in kan bijten hoor...quote:Op zondag 8 mei 2005 22:35 schreef Skv het volgende:
[..]
Als je vriendin een eeltig, al dan niet Stalen clitje heeft misschien
Ik bedoelde te zeggen dat je niet met je tanden als een slijptol moet proberen die poes los te raggen.quote:Op zondag 8 mei 2005 22:38 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Er zijn ook andere plekjes waar je zachtjes in kan bijten hoor...
Als je ook nog iets voor een lamme kaak hebt zou het mooi zijn. Na 10 minuten intensief bezig zijn krijg ik me toch kramp in mijn kaakspieren.quote:Op zondag 8 mei 2005 22:34 schreef Skv het volgende:
Ohja, zorg ervoor dat je op gelijke hoogte ligt.
Anders moet je je nek heel raar knikken en krijg je een stijve nek.
Je hoofd optillen en meer van boven naar beneden werken?quote:Op zondag 8 mei 2005 22:40 schreef harlingen het volgende:
[..]
Als je ook nog iets voor een lamme kaak hebt zou het mooi zijn. Na 10 minuten intensief bezig zijn krijg ik me toch kramp in mijn kaakspieren.
Duurt het 10min voordat ze klaarkomt? Man. ik doe er nog geen 3min over. Volgends mij doe je iets niet helemaal goedquote:Op zondag 8 mei 2005 22:40 schreef harlingen het volgende:
[..]
Als je ook nog iets voor een lamme kaak hebt zou het mooi zijn. Na 10 minuten intensief bezig zijn krijg ik me toch kramp in mijn kaakspieren.
ja want elk meisje is 'tzelfdequote:Op zondag 8 mei 2005 23:04 schreef GenesiZ het volgende:
[..]
Duurt het 10min voordat ze klaarkomt? Man. ik doe er nog geen 3min over. Volgends mij doe je iets niet helemaal goed
Elke vrouw is uiteraard perfect inwisselbaar voor een andere, en ze komen allemaal binnen de 3 minuten.quote:Op zondag 8 mei 2005 23:04 schreef GenesiZ het volgende:
[..]
Duurt het 10min voordat ze klaarkomt? Man. ik doe er nog geen 3min over. Volgends mij doe je iets niet helemaal goed
Precies. Iedereen heeft een tong (althans, het gros van de mensen dan.quote:Op zondag 8 mei 2005 23:17 schreef Bemiddelaar het volgende:
daarom is het ook zo nutteloos om hier te posten, je moet zelf maar ondervinden wat ze lekker vindt...
quote:Op zondag 8 mei 2005 23:19 schreef nozem het volgende:
[..]
Precies. Iedereen heeft een tong (althans, het gros van de mensen dan.) en het belangrijkste bij orale seks is goed letten op de reacties van je partner en daar op inspelen.
Ja ja, je hebt gelijk jochie.quote:
Ik ging er vanuit dat je dat vond, maar het stond er wat ongelukkig.quote:
Yep, als je het goed doet, gaat ze squirten. Zeer fijn, errrruuug prettigquote:Op zondag 8 mei 2005 22:34 schreef Lu_uK het volgende:
met twee vingers naar binnen gaan en dan vlak boven de opening masseren door een soort kom hier beweging te maken
Werd bij mij goed beloont
edit, was al gepost
Ik zie het verband niet.quote:Op zondag 8 mei 2005 22:04 schreef nutslut het volgende:
[..]
![]()
Ik had ook ergens een keer iets opgevangen dat thee drinken voor het beffen ook een positief gevolg heeft, maar ik heb het zelf nog nooit geprobeert
Kan ook heel erg lekker zijnquote:Op zondag 8 mei 2005 22:08 schreef Toryu het volgende:
met een ijsklontje in je mond heb ik ook eens gehoord...
tip: zij op haar rug met benen over de rand van het bed, jij op je knieen er voor .. hou je (ik wel tenminste) langer vol dan er voor liggen op bed ...quote:Op zondag 8 mei 2005 22:34 schreef Skv het volgende:
Ohja, zorg ervoor dat je op gelijke hoogte ligt.
Anders moet je je nek heel raar knikken en krijg je een stijve nek.
Andere mogelijkheid, man op zijn rug, vrouw met haar benen naast zijn hoofd op haar knieën zittend, waarbij ze met haar klit boven zijn mond zit. Is voor de man erg prettig, al moet je wel oppassen dat ze niet té dicht op je gaat zitten, dan stik je bijna... voor de vrouw is het wat zwaarder in de benen, maar je moet er soms wel iets voor over hebben...quote:Op maandag 9 mei 2005 11:27 schreef Chemist het volgende:
[..]
tip: zij op haar rug met benen over de rand van het bed, jij op je knieen er voor .. hou je (ik wel tenminste) langer vol dan er voor liggen op bed ...
Of wat ook werkt is zeg maar standje 69 maar dan met jouw lichaam naast dat van haar (mocht je standje 69 niet willen doen![]()
)
HUH? Dat heb ik nog nooit gehoord!?quote:Op maandag 9 mei 2005 11:12 schreef Nookl het volgende:
Zachtjes maar snel achter mekaar blazen tegen die klit
Kan wel zijn, maar bij een heleboel vrouwen is het wel zo dat als ze in de buurt van een orgasme komen, dat je echt wel hetzelfde tempo aan moet houden, anders is het lastig om over het topje te komen.quote:Op zondag 8 mei 2005 22:36 schreef Pekeltje het volgende:
Bouw de snelheid heeel langzaam op, let op de reaktie van haar, tempo wisselen worden vaak erg lekker gevonden.
Gewoon wat er staat. Ik heb in mijn carriere 3 meisjes mogen beffen en de 2de kwam opeens met die hint. Bij de derde sloeg het ook in als een bom. Dus ik zou het gewoon proberenquote:Op maandag 9 mei 2005 12:18 schreef richie29 het volgende:
[..]
HUH? Dat heb ik nog nooit gehoord!?
* richie29 nu erg nieuwsgierig is!
*vraagt om details.....![]()
Jij kijkt teveel teen-comediesquote:Op maandag 9 mei 2005 15:45 schreef Gelderland het volgende:
je moet gewoon het alfabet met je tong doen op haar clitoris. Dat heb ik ook tegen mijn vriend gezegd, en het werkt voor een beginner![]()
Uhm, mannen worden over het algemeen gezogen, vrouwen gelikt... En ik kan me niet voorstellen dat een stofzuiger een zelfde sensatie kan creëren als een tong, om het zo te zeggen...quote:Op maandag 9 mei 2005 17:04 schreef zhe-devilll het volgende:
Gebruik om en om de stofzuiger
Bedoel als je last van je nek krijgt enzo![]()
Bij mij werkt zuigen anders beter dan likkenquote:Op maandag 9 mei 2005 19:00 schreef innovative het volgende:
[..]
Uhm, mannen worden over het algemeen gezogen, vrouwen gelikt... En ik kan me niet voorstellen dat een stofzuiger een zelfde sensatie kan creëren als een tong, om het zo te zeggen...
Met nadruk op de letter "W". Wel in hoofdletters natuurlijkquote:Op maandag 9 mei 2005 20:11 schreef -Numlock- het volgende:
Probeer het alfabet te spellen met je tong tewijl je haar beft.
Vertelquote:Op dinsdag 10 mei 2005 00:25 schreef SHE het volgende:
Ik heb 1 zinnige reply gezien in dit hele topic....dat zegt wat over de statistieken
gewoon likken als lassie!quote:Op zondag 8 mei 2005 21:48 schreef nutslut het volgende:
Dag mensen
Ik heb sinds kort weer een vriendin.. en ik wil dr eens goed plezieren...
Dus vroeg ik me af of jullie mij konden helpen in de richting van goeie beftechnieken/uithoudings vermogen want een stijve nek is ook geen pretje![]()
Poontos! The Freshmakerquote:Op zondag 8 mei 2005 22:01 schreef funkyskunkie het volgende:
[..]
Natuurlijk!![]()
Probeer maar is een gewoon pepermuntje, ook heel erg leuk![]()
quote:Op zondag 8 mei 2005 21:54 schreef Kroontje het volgende:
Twee vingers in de stand houden van; "hier komen jij" en die beweging vaak genoeg herhalen.. Tegen de bovenkant van haar vagina dus.. Zodra haar onderlijf omhoog komt weet je dat ze er van geniet
Dan doe(t):quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:27 schreef patrickt35 het volgende:
Beffen, beffen, beffen, en nog eens beffen.
Nou, ik doe het niet meer sinds mijn laatste tandarts bezoek.
Vraagt de tandarts aan mij of ik lekker gebeft heb.
Vraag ik aan hem, hoezo, zit er een haar tussen mijn tanden?
Waarop hij antwoord, nee, er zit poep aan je kin;
Nou, dat vind ik dus helemaal niet lekker als je vingers gebruikt...verschilt dus heel erg per vrouwquote:Op zondag 8 mei 2005 21:54 schreef Kroontje het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |