quote:Op zaterdag 14 mei 2005 10:53 schreef Tom_Tom- het volgende:
We komen er morgenavond vanzelf wel achter..
Maar volgende week is dus de finale?
static , voor je een spoiler wegdoet zou je hem beter eens lezenquote:Op donderdag 12 mei 2005 22:19 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
En de finalisten zijn :
Hier: Peking Express Spoilertopic #1
![]()
wegwezen met je gespoiler.quote:Op donderdag 12 mei 2005 22:37 schreef Little_Meanie het volgende:finalisten zijn
Deze ook: Peking Express Spoilertopic #1
zie hierbovenquote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:30 schreef MissX het volgende:
hmmm ik wou weten wie het waren want kan morgen niet kijken. Staat het niet in het spoilertopic
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 16:02 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
niemand kijkt meer in dat topic![]()
als je het niet wil weten moet je ook niet kijken man![]()
en de finalisten zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 47% gewijzigd door kwakveense op 15-05-2005 11:53:59 ]Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 31% gewijzigd door Nory op 14-05-2005 19:25:25 ]
Rink heeft het gepresteerd om de grootste eikel van Nederland te wordenquote:Op zondag 15 mei 2005 12:04 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik heb er zin in! alleen zal ik het vanavond niet goed kunnen volgen (bezoek enzo).
En nu hopen dat de mutsen doorgaan![]()
En Rinck mag er wel uit, die hebben nooit iets gepresteerd (hoewel Krieke en Nathalie ook niet echt.)
NOOITquote:Op zondag 15 mei 2005 15:49 schreef HarigeKerel het volgende:
Maar Reinier vergeten we nooit![]()
Buikje eerste![]()
Wie is Reinier?quote:Op zondag 15 mei 2005 15:49 schreef HarigeKerel het volgende:
Maar Reinier vergeten we nooit![]()
Buikje eerste![]()
Z'n bijnaam is Rudi (Völler), dan kun je natuurlijk ook niks goed doenquote:Op zondag 15 mei 2005 12:06 schreef keijz het volgende:
[..]
Rink heeft het gepresteerd om de grootste eikel van Nederland te worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |