Nee, ik laat alleen zien waar jouw fout zit.quote:
Hoe kom je daar bij? Dat betekent alleen dat je gebeld kan worden als er ineens een probleem is met het netwerk dat je beheert, bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 26 mei 2005 16:48 schreef KneiterS het volgende:
Ook twijfelachtig vind ik bij de laaste tekst, "mensen kunnen opleiden in het gebruik van netwerksystemen". Hiervan zegt het antwoordenmodel dat het niet in de tekststaat. Ik vind van wel, want de tekst zegt dat je on-call support gaat bieden. Dat is toch een vorm van opleiden :S.
Wat denk jij dat on-call support betekent?quote:Op donderdag 26 mei 2005 16:48 schreef KneiterS het volgende:
Ook twijfelachtig vind ik bij de laaste tekst, "mensen kunnen opleiden in het gebruik van netwerksystemen". Hiervan zegt het antwoordenmodel dat het niet in de tekststaat. Ik vind van wel, want de tekst zegt dat je on-call support gaat bieden. Dat is toch een vorm van opleiden :S.
on-call support wil zeggen dat je gebelt wordt met problemen, en die dan op gaat lossen.quote:Op donderdag 26 mei 2005 16:48 schreef KneiterS het volgende:
Nou, dat dan weer nietquote:Op donderdag 26 mei 2005 16:48 schreef KneiterS het volgende:
Ondersteunen is niet hetzelfde als opleidenquote:Op donderdag 26 mei 2005 16:48 schreef KneiterS het volgende:
Als jij de dokter belt met "ik heb pijn an me voet!" wordt je toch ook niet opgeleid door die doc?quote:Op donderdag 26 mei 2005 16:48 schreef KneiterS het volgende:
Ongelofelijk makkelijk jaquote:Op donderdag 26 mei 2005 16:50 schreef Youssef het volgende:
[..]
Nou, dat dan weer niet
Maar vonden meer mensen het niet een ongelovelijk kutexamen
Wij kregen die van school dr bij.quote:Op donderdag 26 mei 2005 16:53 schreef Roa het volgende:
Ojah, ik had m'n woordenboek ook wel thuis kunnen laten, waarom ik tegen beter weten in toch nog dat ding meezeulde...
Zou er niet vanuit gaan.quote:Op donderdag 26 mei 2005 16:53 schreef Skv het volgende:
Ik hoop dat de norm wat soepeler is dan de afgelopen jaren, die was 0,6
Ik snap het hele normeringen sowieso niet. Als er dus gewoon veel mensen zijn die goed leren/het vak goed kunnen wordt je daarop negatief afgerekend? Kan ik net zo goed een beetje onderpresteren voor dezelfde resultaten.quote:Op donderdag 26 mei 2005 16:53 schreef Skv het volgende:
Ik hoop dat de norm wat soepeler is dan de afgelopen jaren, die was 0,6
Dat is de keerzijde ja.quote:Op donderdag 26 mei 2005 16:54 schreef Max_Dark het volgende:
[..]
Ik snap het hele normeringen sowieso niet. Als er dus gewoon veel mensen zijn die goed leren/het vak goed kunnen wordt je daarop negatief afgerekend? Kan ik net zo goed een beetje onderpresteren voor dezelfde resultaten.
Behalve dat je weet of je slaagt of nietquote:Op donderdag 26 mei 2005 16:56 schreef frenkck het volgende:
Heb geen idee wat ik heb, ach merk het vanzelf wel. Ik heb nooit zin om de antwoorden mee te nemen naar huis, je hebt er niets aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |