Dan moet je mij eerst beatenquote:Op donderdag 26 mei 2005 12:12 schreef Dauthi het volgende:
HET WORDT EEN MAKKIE![]()
![]()
![]()
![]()
Deze gaan we ff acen. Mijn doel voor vandaag hoogste landelijk cijferis kijken of ik dat kan. vast niet
![]()
![]()
opschepperquote:Op donderdag 26 mei 2005 12:12 schreef Dauthi het volgende:
HET WORDT EEN MAKKIE![]()
![]()
![]()
![]()
Deze gaan we ff acen. Mijn doel voor vandaag hoogste landelijk cijferis kijken of ik dat kan. vast niet
![]()
![]()
Hoezo niet?quote:Op donderdag 26 mei 2005 12:32 schreef Retuobak het volgende:
[..]
opschepper
Iig ben ik gerust gesteld met de gedachte dat je geen 10 meer kan halen op je eindlijst
quote:
quote:Op maandag 23 mei 2005 21:04 schreef Dauthi het volgende:
ik sta nu een 8.9Kan Gvd geen 10 meer halen
Niet eerlijk
![]()
![]()
Beetje jammer dat voor mijn vervolg opleiding cijfers wel meetellen in de toelatingquote:Op donderdag 26 mei 2005 12:39 schreef NightH4wk het volgende:
Pff, wat boeien de cijfers? Als je maar een diploma hebt. Ze gaan scholen niet onderling vergelijken of andere dingen uithalen dus het zegt heel weinig. Iig, ik sta atm een 7.8 en heb dus teveel gedaan.
Dan wel, maar dan kan je ook een school uitzoeken die niet al te moeilijke SEs geeft. Of controleert men wel flink op dat soort dingen?quote:Op donderdag 26 mei 2005 12:40 schreef VoreG het volgende:
[..]
Beetje jammer dat voor mijn vervolg opleiding cijfers wel meetellen in de toelating
Agh ik sta er nu gewoon goed voor, maar ik heb liever nu gewoon zo hoog mogelijk zodat ik die opleiding kan doenquote:Op donderdag 26 mei 2005 12:43 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
Dan wel, maar dan kan je ook een school uitzoeken die niet al te moeilijke SEs geeft. Of controleert men wel flink op dat soort dingen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |