nou het loopt er niet helemaal soepel, en je krijgt weinig waar voor je geld vergeleken met het MBO, ik mag van geluk spreken als ik 1 uur per week een docent zie.quote:Op zondag 8 mei 2005 18:19 schreef Jaguarized het volgende:
Leg uit...
Schrijf je in bij IN en intekenen op een kamer in Selwerd in 1 van de studentenflats.quote:Op maandag 9 mei 2005 00:12 schreef Sport_Life het volgende:
* Sport_Life is aankomend CE student op Hanze...
Als iemand nog een kamer weet hoor ik het graag.
sta bij IN ingeschrevenquote:Op maandag 9 mei 2005 01:43 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Schrijf je in bij IN en intekenen op een kamer in Selwerd in 1 van de studentenflats.![]()
HTquote:Op maandag 9 mei 2005 00:09 schreef Jaguarized het volgende:
Welke opleiding is dat?
valt tegen, maar op een paar plekken in het gebouw, de meeste zijn gewoon 10mbitquote:Op maandag 9 mei 2005 11:39 schreef Jaguarized het volgende:
Oh...jakkie bah...gelukkig is er 1 troost en dat is dat jullie Techniekers 100mbit hebben
Barre flats zijn dat, maar aardig om te beginnen denk ik.quote:Op maandag 9 mei 2005 01:43 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Schrijf je in bij IN en intekenen op een kamer in Selwerd in 1 van de studentenflats.![]()
4e jaar Communicatiesystemen hierquote:Op zondag 8 mei 2005 17:05 schreef Jaguarized het volgende:
TS trapt af, ik ben inmiddels tweedejaars Communicatiesystemen student aan het Insituut voor Communicatie en Media zoals dat zo mooi heet.
![]()
![]()
![]()
Ik kan daar ook wel om lachenquote:Op donderdag 12 mei 2005 12:06 schreef StarGazer het volgende:
2e jaars MER student hier, bijna 3e jaars. Afstudeerrichting Juridisch Management.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |