Om maar meteen met de openstaande deur in huis te vallen:
De Super Mario Brothers-film was net zo leuk als de spelletjes waarop het hele spul was gebaseerd: compleet RUK dus...
Blade Runner
Evil Dead
eXistenZ (vreemde eend in de bijt, ik weet het)
De verscheidene Aliens en Predator- films čn games
Tron
quote:Hahahahahahaha!!
Op woensdag 10 oktober 2001 22:18 schreef nipeng het volgende:
Psstt: typo in topictitel
... stonken ook allemaal als een pak melk dat over de datum is.
Wing Commander film: zooi
Spel: TOF! Vooral leuk dat Mark Hamill meedeed! ("Hey I needed the money OK? And stop calling me LUKE!")
Star Wars film: wel OK
Spellen: ook wel OK
Wacht, ik trek mn nitendo emulator wel ff uit de kast, daar staat nog veel meer zooi tussen.
Van game naar film heb ik helaas nog nooit een goede omzetting gezien. Street Fighter, Mortal Kombat, Tomb Raider, allemaal leuke spellen maar totaal niet aan te zien als film. Misschien dat die Final Fantasy wat beter is maar ook daar heb ik mijn twijfels bij.
Er zijn wel een paar games waarvan ik weleens een film zou willen zien. Ik denk dan aan Diablo, Starcraft, Deus Ex of Max Payne. Maar dan moet er wel goed overlegd worden tussen de makers van het spel en de makers van de film.
quote:En Street Fighter was juist wel leuk!
Op woensdag 10 oktober 2001 22:24 schreef Zanderrr het volgende:
- Tomb Raider
- Street Fighter
- Mortal Kombat... stonken ook allemaal als een pak melk dat over de datum is.
P.S. WTF are u talking 'bout Smots! Mario rules!
quote:Ik vond Super Mario vroeger altijd wel lache. Dat logo op die filmbox doet me trouwens sterk denken aan die van de Transformers (die kleuren etc), wel grappig
Op woensdag 10 oktober 2001 22:13 schreef Smots het volgende:De Super Mario Brothers-film was net zo leuk als de spelletjes waarop het hele spul was gebaseerd: compleet RUK dus...
Er is geloof ik ook een tv show van Mario, en ook van Sonic, allebei een erg hoog gaap gehalte.
quote:In jouw speciale wereld misschien wel...
Op woensdag 10 oktober 2001 22:35 schreef Marble het volgende:
POKÉMON!!!P.S. WTF are u talking 'bout Smots! Mario rules!
Aliens: top film
Predator: aardige film met super monster
Spel: Aliens versus predator: aardig, maar saai en kaal na een tijdje, geen support en een tekort aan variatie....
Aliens versus Predator 2 daarentegen is een spel dat meer dan een standaard spel wordt, het is een soort interactieve film, omdat je deze keer met een mooi verhaal werkt, een wijdse wereld, en veel varatie.
Demolition Man
Incredible Hulk
Indiana Jones (wel leuk op de PC)
Jurassic Park 1,2,3,4,5 enz...
Spawn
Stargate
Timecop
Warlock
Wizard of Oz
Bovengenoemde zijn allemaal spellen waar ik bijzonder weinig plezier aan heb beleefd.
Behalve Indy dan, maar die was alleen leuk op de PC, vroeger, toen je nog de keuze had uit twee soorten CGA.
quote:* Smots heeft zelfs een keer Mortal Kombat II gezien.
Op woensdag 10 oktober 2001 22:24 schreef Zanderrr het volgende:
- Tomb Raider
- Street Fighter
- Mortal Kombat... stonken ook allemaal als een pak melk dat over de datum is.
GoldenEye
De complete starwars saga (door Lucas arts gedaan, incluus spinoffs)
Indiana Jones. (2 adventures)
Van game naar film is er nog niet echt iets zinnigs gedaan. Mede omdat het verhaal-vertel gebeuren in een spel totaal anders inelkaar zit dan in een film.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |