Bedankt weerquote:Op zondag 8 mei 2005 04:08 schreef McMarco het volgende:
Net zo vaak als ik jou in elkaar zou willen slaan
Een Sweex van een Tientje is mij goe zat.quote:Op zondag 8 mei 2005 04:21 schreef zoalshetis het volgende:
2 per jaar en altijd de beste.
Joh, ik flikker er vanalles overheen.quote:Op zondag 8 mei 2005 04:24 schreef Renmaestro het volgende:
Sinaasappelsap blijft nogal plakken.
ja mij dus niet. een timmerman koopt ook mooi gereedschap.quote:Op zondag 8 mei 2005 04:25 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Een Sweex van een Tientje is mij goe zat.
Ze kunnen zeggen wat ze willen, maar Parkinson hebben is echt niet handig.quote:Op zondag 8 mei 2005 04:26 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Joh, ik flikker er vanalles overheen.
Koffie, veel koffie, fris, bier, port. Van alles.![]()
Wat een bouwvakkerquote:Op zondag 8 mei 2005 04:38 schreef Steijn het volgende:
[..]
Nee, ik zaag 'm met een kettingzaag door.![]()
cola is ook leuk. helamaal kut als je fokt! en je moet ineens hard lachen.quote:Op zondag 8 mei 2005 15:09 schreef Teringjakkie het volgende:
Tja, eerst bier erover heen gooien en dan erachter komen dat ie het niet meer doet.
Ergo, na het bier is het rammen geblazen....
dat gebeurde bij mijn Commodore Amiga 500. alleen duwde ik mijn glas cola omver in de verkeerde richting.quote:Op zondag 8 mei 2005 15:17 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
cola is ook leuk. helamaal kut als je fokt! en je moet ineens hard lachen.
Zo te zien heb jij er ook last vanquote:Op zondag 8 mei 2005 15:17 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
cola is ook leuk. helamaal kut als je fokt! en je moet ineens hard lachen.
ik heb het jaarlijks. zoniet vaker. dat ik hardop moet lachen terwijl ik net een slok neem.quote:Op zondag 8 mei 2005 15:20 schreef sararaats het volgende:
[..]
dat gebeurde bij mijn Commodore Amiga 500. alleen duwde ik mijn glas cola omver in de verkeerde richting.
Klopt.quote:Op zondag 8 mei 2005 04:31 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
een timmerman koopt ook mooi gereedschap.
ja maar lieve schat ik schrijf voor mijn beroep. gamen doe ik in mijn vrijetijd met mijn speciaal ontworpen console. ik heb namelijk softenon. maar de echte reden is, dat het voordelig is om een paar per jaar te verslijten.quote:Op zondag 8 mei 2005 20:34 schreef Brilaap het volgende:
[..]
Klopt.
Ik ga gemiddeld voor 4 keyboard per jaar. Gamen is frusti
He, jij man. Kan ik nog een beetje stuff van je fixen?quote:Op zondag 8 mei 2005 23:51 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja maar lieve schat ik schrijf voor mijn beroep. gamen doe ik in mijn vrijetijd met mijn speciaal ontworpen console. ik heb namelijk softenon. maar de echte reden is, dat het voordelig is om een paar per jaar te verslijten.
laat het de politie maar niet horenquote:Op maandag 9 mei 2005 00:03 schreef LaZZ het volgende:
[..]
He, jij man. Kan ik nog een beetje stuff van je fixen?![]()
genieten, wist niet dat je ook dealde
Stouterik, nu ben je geband.quote:
quote:Op maandag 9 mei 2005 00:12 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Stouterik, nu ben je geband.
Maar wat heb je zoal in de aanbieding?
quote:Op maandag 9 mei 2005 00:20 schreef LaZZ het volgende:
Vannacht 03:00 u, Spaarndammerstraat, Amsterdam. Voor de AH.
Geregeld.
quote:Op maandag 9 mei 2005 02:40 schreef gijsje79 het volgende:
Me toetsenbord slaan.
Nee ik heb die frustraties niet.
verkapt-kijk-mijn-toetsenbord-postquote:Op maandag 9 mei 2005 10:16 schreef Jo0Lz het volgende:
Ik heb nu LX300, is mij wat te traag, ik typ met 215 aanslagen per minuut, ik heb nu zo vaak dat ik op enter druk, en de laatste letters van de zin / woord missen :/
Maar, heb nu een Ultra X (laptop) keyboard achtig ding. Zeer leuk, zeer fijn. Ook nog eens niet zo duur, 25 eurie oid.
Maar, ik sla ze nooit helemaal stuk
Hahahah ik lachte hardopquote:Op dinsdag 10 mei 2005 00:56 schreef LaZZ het volgende:
Genieten.
Ook leuk, zo'n bureau waar zo'n uitschuif ding onderzit voor je toetsenbord en muis.
Telkens als ik daar op sloeg flikkerde heel dat ding eruit.
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 01:30 schreef piet_pelle het volgende:
2 X gesloopt, doe het nu ook niet meer, probeer me in te houden. Want het kost namelijk nogal wat om hem te fixen, hij zit namelijk op mijn lap-top.
Wat denk jij mij te blockenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 01:47 schreef WaStEd het volgende:
Minder is als je mis slaat en er nu een deuk in je buro zit....
Hey O.. long time no c....quote:Op dinsdag 10 mei 2005 02:13 schreef ondeugend het volgende:
Ik hem wel eens de neiging om mijn toetsenbord tegen de muur aan te gooien, maar ik ben bang dat hij dan blijft plakken.
Hey !quote:
Die staat altijd aan, maar ik heb je een beetje verwijderd geloof ik......quote:Op dinsdag 10 mei 2005 02:22 schreef WaStEd het volgende:
[..]
u2 meis.... gooi msn ff aan binnekort...
Gebruik die account ook niet meer.. tis u vergevenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 02:24 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Die staat altijd aan, maar ik heb je een beetje verwijderd geloof ik......
Neeee ! Niet slaan !
Of was dat een hint ?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 02:24 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Die staat altijd aan, maar ik heb je een beetje verwijderd geloof ik......
Neeee ! Niet slaan !
Nee ik sla terug.quote:
Wilde je hem nou hebben... de jouwe weet ik echt niet meer uit me hoofd...quote:
Ja maar je had hem net weggehaald.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 02:31 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Wilde je hem nou hebben... de jouwe weet ik echt niet meer uit me hoofd...
Hebbesquote:
Toen was jij net 5 ofzo toen dat ding er wasquote:Op dinsdag 10 mei 2005 02:51 schreef sararaats het volgende:
ik heb enkel het toetsenbord van mijn Commodore Amiga in elkaar geslagen, daarna cola erover gegoten
nee hoor. een jaar of 14.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 02:51 schreef Beach het volgende:
[..]
Toen was jij net 5 ofzo toen dat ding er was
geeft niks hoor. het was een lastige computer. het beeldscherm viel altijd uit. ik heb daarna de tv gebruikt als beeldscherm. tja en toen gebeurde dat ongelukjequote:
en toen? waren je ouders boos?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 02:55 schreef sararaats het volgende:
[..]
geeft niks hoor. het was een lastige computer. het beeldscherm viel altijd uit. ik heb daarna de tv gebruikt als beeldscherm. tja en toen gebeurde dat ongelukje
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 03:00 schreef sararaats het volgende:
[..]
een beetje. mijn ouders hebben daarna de Amiga weggedaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |