Ja, dat zou kunnen. Nou, en daarmee is het dan allemaal gezegd, toch? Iedereen mag toch op de eigen manier reageren, toch niet alleen op de algemeen aanvaarde manier?quote:Op maandag 4 juli 2005 23:12 schreef jessie het volgende:
Nee hoor, maar je zou ook kunnen zeggen; dat je snapt dat t goed bedoeld is, maar je echt geen medeleven nodig hebt. Of je mond houden en denken acht tis goed bedoeld, maar niet aan mij besteed.
Sorry hoor. Ik wist niet eens dat de discussie verplaatst was, maar ik hou mijn mond wel weer.quote:Op maandag 4 juli 2005 23:17 schreef Brighteyes het volgende:
Ik stond daarstraks op het punt te zeggen dat ik dacht (in al mijn wijsheid) dat alles wel gezegd was toen de discussie stil viel.
Het wordt volgens mij een herhaling van zetten en van woorden, dus het lijkt me nou niet echt nodig om de boel nog veel langer voort te zetten. Vooral omdat de betrokkenen (van alle kanten van het verhaal) hier al niet meer aan mee doen...
quote:Op maandag 4 juli 2005 23:20 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Sorry hoor. Ik wist niet eens dat de discussie verplaatst was, maar ik hou mijn mond wel weer.
Lekker hoor, zo'n reactie.quote:Op maandag 4 juli 2005 23:25 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Tsjongejonge zeg... Je zou ook kunnen zien dat er een behoorlijke discussie geweest is, dat er al anderhalf uur niks meer op gezegd is, dat eigenlijk alles al gezegd is, ook dat wat jij zei, dan zou je ook kunnen denken 'het is 11 uur geweest, laat maar'...
Maar goed, dat is hier dan weer niet mogelijk. Al komt er iemand na een week terug van vakantie dan moet diegene toch ook altijd nog even zijn of haar mening geven...
Weet je wat... ga je gang... ik ga naar bed. Veel plezier verder met elkaar hier vannacht...
quote:Op maandag 4 juli 2005 23:38 schreef Ireth het volgende:
*spuit 11*
Iemand staat met open armen te wachten om wat medeposters hier een cyberknuffel te geven en ze alle goeds toe te wensen, diegene die dat willen ontvangen reageren lief, blij en aardig. Diegene die dat nu niet willen ontvangen kunnen dan toch ook gewoon besluiten om het niet aan te nemen en door te surfen naar het volgende topic?
Ga met zijn allen een beetje lopen rellen omdat Jantje geen lollie wou hebben terwijl Marietje ze aan het uitdelen was en Jantje zich verplicht voelde tot aannemen maar dat niet wou en dat dus ook niet deed maar wel moest lopen verkondigen dat Marietje hem een lollie opdrong (en ja, zo kinderachtig komt het idd op mij over)
Mijn excuses, ik vond de jouwe ook niet zo namelijk. IK had het niet specifiek tegen jou op dat moment, maar zo reageerde je wel. 'Ik hou mijn mond wel weer'. Alsof ik je dagelijks de mond snoer etc. etc.quote:Op maandag 4 juli 2005 23:37 schreef miss_sly het volgende:
Lekker hoor, zo'n reactie.
Nogmaals: ik had er geen idee van dat er een eindtijd aan discussies zat en da tje na die tijd niet meer mocht zeggen wat je vindt.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 08:53 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Mijn excuses, ik vond de jouwe ook niet zo namelijk. IK had het niet specifiek tegen jou op dat moment, maar zo reageerde je wel. 'Ik hou mijn mond wel weer'. Alsof ik je dagelijks de mond snoer etc. etc.
Ik was blij dat de ietwat pijnlijke discussie geluwd was en daardoor een beetje kribbig dat er anderhalf uur later alsnog weer wat gezegd moet worden en de boel nog even dunnetjes over gedaan leek te worden...
Poeh, poeh.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 09:04 schreef miss_sly het volgende:
Nogmaals: ik had er geen idee van dat er een eindtijd aan discussies zat en da tje na die tijd niet meer mocht zeggen wat je vindt.
Ikke niet hoorquote:Op dinsdag 5 juli 2005 09:25 schreef miss_sly het volgende:
Je hebt mail.
verplaats kleuterdiscussies als hierboven naar dat topic en je moet eens zien!quote:Op woensdag 6 juli 2005 12:45 schreef moussy het volgende:
Wat is er met het kleuter tot puber topic, het loopt voor geen meter [afbeelding]
zal misschien wel eens het meest bezochte topic van OUD kunnen zijn danquote:Op woensdag 6 juli 2005 13:39 schreef milagro het volgende:
[..]
verplaats kleuterdiscussies als hierboven naar dat topic en je moet eens zien!![]()
foei, milagro![]()
Nee, dat is dit topic..quote:Op woensdag 6 juli 2005 14:07 schreef Spekkiemonster het volgende:
[..]
zal misschien wel eens het meest bezochte topic van OUD kunnen zijn dan
quote:Op woensdag 6 juli 2005 15:25 schreef Troel het volgende:
Nope, dat is Foto's van de kinderkamer deel 7
quote:Op woensdag 6 juli 2005 13:39 schreef milagro het volgende:
[..]
verplaats kleuterdiscussies als hierboven naar dat topic en je moet eens zien!![]()
foei, milagro![]()
Ik vind het niet tussen de droge nachten en de 1e schooldag passen.quote:Op woensdag 6 juli 2005 13:01 schreef moussy het volgende:
Waarom? Mensen kunnen toch evengoed meedenken, en misschien zijn er wel meer (lurkende) ouders die een startende puber hebben. Het hoeft toch niet altijd om de vaste users van oud te gaan?
En dus? Moeten we dat topic ook maar splitsen op leeftijd? Dan krijgen we straks 2 topics die amper lopenquote:Op woensdag 6 juli 2005 18:53 schreef Anitra het volgende:
[..]
Ik vind het niet tussen de droge nachten en de 1e schooldag passen.
Niet??quote:Op woensdag 6 juli 2005 19:40 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, er valt volgens mij ook verder heel weinig aan te doen. Je kan mensen toch ook niet dwingen ergens te reageren?
Moussy stelt een vraag, ik geef antwoor, Moussy stel een wedervraag en weer geef ik antwoord. Ik maak toch nergens een probleem van? Ik post daar gewoon bijna niet omdat ik djen daar niet tussen vind passen. Het was gewoon een antwoord op Moussy"s vraag, niet meer en niet minder.quote:Op woensdag 6 juli 2005 19:29 schreef Lois het volgende:
[..]
En dus? Moeten we dat topic ook maar splitsen op leeftijd? Dan krijgen we straks 2 topics die amper lopen![]()
Zodra blijkt dat de 4-5-6 jarigen ondersneeuwen door de pubers vind ik het vroeg genoeg om daarover na te denken.
Owja, disclaimermodus, dit is mijn mening, ik weet niet wat mijn collega's daarover denken.
Ik dacht al, wie is dat, maar je hebt al ge-editquote:Op woensdag 6 juli 2005 22:01 schreef _evenstar_ het volgende:
pssst mag mijn naam in het lijstje veranderd worden?
Nee hoorquote:Op woensdag 6 juli 2005 23:00 schreef Ireth het volgende:
ow dan sta ik ook nog wel her en der verkeerd in lijstjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |