quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:42 schreef Jonnetje het volgende:
Daar staan die smilies niet in..
(Had vandeweek ook al eens gekeken voor een bepaalde smilie)
Er staat wel een linkje daar die er wel naar toe wijst maar dat moet je ook maar toevallig weten/uitproberen..
De (nieuwe) regels, de historie en andere handige dingen
of
http://wiki.fok.nl/index.php/Smiley
quote:Op woensdag 15 juni 2005 19:38 schreef E.T. het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/706354
Misbruik wordt niet gewaardeerd
ok en heb besloten de hond weg te doenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:11 schreef E.T. het volgende:
Als je zelf met onzin op onzin gaat reageren, houdt 't een beetje op.
Hoop btw dat je een grapje maakt. en als je hond echt schurft heeft mag je je hele huis laten ontsmetten.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:21 schreef cakemonster het volgende:
[..]
ok en heb besloten de hond weg te doen
http://www.ngc.tv/explore/inthewomb/index.aspquote:Op zondag 3 juli 2005 02:09 schreef Tirannetje het volgende:
Ik hoop dat iemand mij hier kan helpen zoeken naar het topic dat gaat over de ontwikkeling van de baby vanaf de bevruchting.
Het was een programma wat op discovery kwam en tigkeer herhaalt zou worden.
Ik ben eigenlijk opzoek naar dat uitzendschema en of het nog op tv komt.
Ik kan het helaas zo snel niet terugvinden.
het komt altijd een beetje rottig haar toetsenbord uit, maar dat is geen excuus voor klote opmerkingen.quote:Op maandag 4 juli 2005 20:14 schreef Tinkerbell het volgende:
Ze kan het niet zo goed uitleggen
Dat geldt andersom natuurlijk ook. Niet dat ik het per se eens ben met de manier waarop spin het verwoord heeft, maar uit deze post blijkt dat er wél degelijk meer speelt dan een overal tegenaan willen schoppen, zoals sommigen het zeggen. Het geeft mij een beetje het gevoel dat je alleen maar verdriet mag hebben als het in 'gebaande' paden gaat.quote:Op maandag 4 juli 2005 20:16 schreef Slaapmeisje het volgende:
Verder denk ik dat Spindizzy mans genoeg is om het voor zichzelf op te nemen.
En dus valt iedereen over mekaar heen om spin eens ff de les te lezen.quote:Op maandag 4 juli 2005 20:30 schreef Slaapmeisje het volgende:
Dat is lekker makkelijk miss_dynastie. Ik schop straks thuis mijn buurvrouw onderuit en als ze dan vraagt waarom ik zo onaardig ben, dan weet ik tenminste wat ik kan antwoordenNatuurlijk mag je verdriet hebben, pissig zijn, eens flink schelden, maar het heeft te maken met respect voor elkaar!
En dus komt iedereen maar snel hier posten om haar te verdedigen, want ze is zooooooo zielugquote:Op maandag 4 juli 2005 20:33 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En dus valt iedereen over mekaar heen om spin eens ff de les te lezen.
Waar wil je het anders hebben? Een apart rel-topic?quote:Op maandag 4 juli 2005 20:39 schreef ShaoliN het volgende:
Waarom moet nu elke onenigheid uitgevochten worden in feedback?
En dus ben ik hier een discussie met jou aan het voeren, terwijl het onderwerp van discussie allang weer pleite isquote:Op maandag 4 juli 2005 20:33 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En dus valt iedereen over mekaar heen om spin eens ff de les te lezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |