c'est le tone qui fait la musica inderdaadquote:Op maandag 23 mei 2005 21:02 schreef Leah het volgende:
*mompelt iets over een toon en een muziekje*
en gaat maar weer verder met een fiets inpakken.
Omdat je het zo snel hebt aangepast is het je vergevenquote:Op zaterdag 4 juni 2005 01:10 schreef texelonia het volgende:
Mijn excuses!Ze zijn *iets* verkleind. ik was zo lang bezig geweest met inscannen en alles, dat ik even te lui was om ze nog te verkleinen....
Heb ik ook last van sinds ik Service Pack II geïnstalleerd heb... helaasquote:Op zondag 12 juni 2005 11:19 schreef Saffier het volgende:
Ik heb last van een bugje denk ik; als ik op >> druk van een topic om op het goede stuk van de laatst gelezen pagina uit te komen, krijg ik alleen een quick-reply te zien en niet de posts. Als ik dan op F5 druk kan ik wel de posts zien maar kom ik aan het begin van de laatste pagina te staan en niet op het punt waar ik was gebleven zeg maar.
Weet iemand of ik hier iets aan kan doen?
ik was al onderweg!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:36 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
Zwangerschap en Geboorte topic heeft niet het juiste nummer. Moet 143 zijn. Volgens mij heeft Karin het nog niet in de gaten gehad![]()
En de oplossing voor die bug heeft bij mij niet gewerkt helaas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |