quote:Op zaterdag 7 mei 2005 17:20 schreef UncleFunk het volgende:
binnenstebuiten
Dat denk ik ook inderdaad...quote:Op zaterdag 7 mei 2005 17:20 schreef UncleFunk het volgende:
Misschien zat hij per ongeluk binnenstebuiten
Bespaar ons de detailsquote:Op zaterdag 7 mei 2005 17:24 schreef T-imothy het volgende:
het leuke van mijn lul is dat in een erectie met voorhuid naar achter net lijkt op een besneden lul het rolt niet op, maar schiet achter de eikel.
Weet je dat een man wel echt heel erg groot moet zijn voordat dat nodig is????????quote:Op zaterdag 7 mei 2005 17:21 schreef Kamigot het volgende:
Grotere maat condooms kopen
ik ga idd snel weer eens oefenenquote:Op zaterdag 7 mei 2005 17:40 schreef erodome het volgende:
Oefenen, als je lekker gaat rukken, doe er dan eens wat omheen, je zit toch al met een stijve, doe er eens wat nuttigs mee
Iedereen is in het begin onhandig met die dingen, dat gaat vanzelf over als je oefent...
Als je nu met een meid bent, probeer het dan ook een beetje geil te houden allemaal, laat haar hem omdoen, of doe hem zelf om terwijl je ervan geniet hoe zij daar ligt te kronkelen voor je, of wat dan ook, hou het geil dan gaat hij ook niet omlaag.
slappe ouwehoeR!quote:Op zaterdag 7 mei 2005 17:23 schreef Krijgnouwat het volgende:
Laat je ombouwen!
Bijna alle condooms zijn te klein voor mij. Ik heb altijd moeite in het buitenland goede te vinden. In Nederland gebruik ik Durex Comfort XL. Ik krijg andere er bijna niet omheen, of ze rollen weer terug omhoog, of ik moet ze met m'n vingers zover openrekken dat volgens mij de hele condoom geen functie meer heeft omdat hij beschadigt. Vandaar dat ik dacht dat de condoom misschien te klein was, omdat het bij mij ook het geval is dat ie dan terug omhoog kruipt...quote:Op zaterdag 7 mei 2005 17:42 schreef erodome het volgende:
[..]
Weet je dat een man wel echt heel erg groot moet zijn voordat dat nodig is????????
Geloof me dat dat 99 van de 100 keer niet het geval is....
Vatsigquote:Op zaterdag 7 mei 2005 17:51 schreef erodome het volgende:
Dan gaat die van jou over de 20 cm heen en is hij ook zo vatsig als maar kan, want daaronder heb je namelijk geen enkel probleem....
Die dingen kunnen echt wel knellen hoor, en dan hoef je niet eens een boomstam te hebbenquote:Op zaterdag 7 mei 2005 17:42 schreef erodome het volgende:
[..]
Weet je dat een man wel echt heel erg groot moet zijn voordat dat nodig is????????
Kun je nagaan hoeveel manner er NIET op fok! zittenquote:Op zaterdag 7 mei 2005 17:42 schreef erodome het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |