ik ben dus niet de enigste wie dit opvielquote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:00 schreef pberends het volgende:
[..]
En Elif die na een paar maanden al bijna perfect Nederlands kan.
Moste jullie ok es doen!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:35 schreef MirSus het volgende:
Elif heeft een cursus bij W_I_V gevolgt, vandaar!![]()
Jammer voor je maar niet nodig!quote:
quote:RENΙE:
Jij hebt mijn vader vermoord!
SERGE:
En jij kan zoiets niet?!
RENΙE:
Zeg 't, zeg dat je 't gedaan hebt!
SERGE:
Ja, ja, ik heb 't gedaan! Ik ben heel anders dan jij!
MARGOT:
Renιe, niet doen!
leuk Iwan!!quote:Op woensdag 11 mei 2005 13:27 schreef Iwan1976 het volgende:
Het geluid bij bovenstaande cliffhanger... (WAV / 241KB)
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:57 schreef babette21 het volgende:
't is eigenlijk erg, dat we zelfs al wat tegen de decors hebben!!;)
quote:Decorbouw: NOB Decor BV
BRON: Aftiteling ONM
Don't underestimate the power of FOK!quote:NOB decor vraagt faillissement aan
Gepubliceerd op dinsdag 10 mei 2005
HILVERSUM (ANP) - NOB Decor, dat decors maakt voor televisie, reclame, theaters en evenementen, heeft maandag faillissement aangevraagd bij de rechtbank in Amsterdam. Het bedrijf werd in september 2004 van NOB Holding overgenomen door United Broadcast Facilities (UBF) te Hilversum.
Volgens een UBF-woordvoerder trof dat bedrijf direct na de overname een financiλle, administratieve en operationele chaos aan die vele malen erger was dan NOB Holding tijdens de onderhandelingen had voorgehouden. Hierdoor werd NOB Decor de afgelopen maanden geconfronteerd met onverwachte claims en kosten.
BRON: www.planet.nl
Eind augustus 2001... Toen is de bliksem hier ingeslagen...quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:54 schreef babette21 het volgende:
Hι Iwan, heb jij toevallig uitzendingen op tape van augustus of september 2001?!?
ik moest nl. laatst ineens aan die scene met Babette en Olaf denken,
dat hij bij haar langskomt na dat videogedoe van Bettina [zij heeft de deur gebarricadeerd met 'n bezem]
die was echt όbertof..... maar ik heb 'm niet dus mijn herinnering begint reeds te vertroebelen....
EDIT: 't was waarschijnlijk op 27 of 28 augustus 2001...
Ik ga m'n best doen.quote:Op woensdag 11 mei 2005 17:43 schreef babette21 het volgende:
en als Avi op cd-rom betekent dat je dat ene clipje er dus even tussenuit kunt vissen en online kan zetten??
* Babette zet bambiogen op.......
Geweldige scθnequote:Op woensdag 11 mei 2005 20:11 schreef Svensational het volgende:
Shννννννννννννννννννννννννννννννννννννννννννννννννννννννννννννννννννννννννννννννννννννννννννννννννννννννννννννννννννννννννννννννννννννννννννννννννt
Hoe vaak zeiden ze datquote:Op woensdag 11 mei 2005 20:11 schreef Svensational het volgende:
Shννννννννννννννννννννννννννννννννννννννννννννννννννννννννννννννννννννννννννννννννννννννννννννννννννννννννννννννννννννννννννννννννννννννννννννννννt
Ik heb het fragment geknipt, maar het is te groot (26,1 MB) om ergens online te zetten.quote:Op woensdag 11 mei 2005 17:43 schreef babette21 het volgende:
en als Avi op cd-rom betekent dat je dat ene clipje er dus even tussenuit kunt vissen en online kan zetten??
* Babette zet bambiogen op.......
www.rapidshare.de, bestanden gratis uploaden tot 30MB. Je moet alleen even geduld hebben voor je op de link kunt klikken, maar dat is ook maar een minuut..quote:Op woensdag 11 mei 2005 21:27 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ik heb het fragment geknipt, maar het is te groot (26,1 MB) om ergens online te zetten.
Daarom heb ik ervoor gezorgd dat je het bestand direct van m'n pc kunt downloaden.
Het nadeel is alleen dat mijn pc aan moet staan als je het bestand wil downloaden.
Ik laat m'n pc vandaag tot minimaal 00:00u aanstaan.
BTW: De link naar het bestand is het rechter pijltje in m'n handtekening.![]()
Bedankt voor de tip!quote:Op woensdag 11 mei 2005 21:36 schreef Ambrosius het volgende:
www.rapidshare.de, bestanden gratis uploaden tot 30MB. Je moet alleen even geduld hebben voor je op de link kunt klikken, maar dat is ook maar een minuut..
Supertof!!!quote:Op woensdag 11 mei 2005 22:02 schreef Iwan1976 het volgende:
Bedankt voor de tip!Babette & Olaf (ONM #1456, MA. 27-08-2001) (26,1 MB)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |