Als we jou ook gaan negeren kunnen we weer rustig gaan eten..... but mark my words: Vic is back and he's mad............quote:Op zaterdag 14 mei 2005 17:57 schreef babette21 het volgende:
nee hoor totaal niet... ik help alleen even herinneren aan de policy hier: het wiv-negeer-beleid
Negeer me dan maar.......quote:Op zaterdag 14 mei 2005 18:04 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Als we jou ook gaan negeren kunnen we weer rustig gaan eten..... but mark my words: Vic is back and he's mad............
Had ze blonde krullen?! Dan was het haar zusquote:Op vrijdag 13 mei 2005 23:12 schreef babette21 het volgende:
en weet jij toevallig ook of Do van Vliet een zus heeft???
want ik had vandaag 'n afspraak met iemand die zo fucking veel op haar leek....
had wel 'n andere achternaam, maar misschien is haar meisjesnaam wel Van Vliet ofzo... you'll never know
Wie, wat, hoe, waar???quote:Op zaterdag 14 mei 2005 20:05 schreef Svensational het volgende:
Hee babsie, wiv heeft ons plannetje gejat
+ Irene van de Laar (ONM: Priscilla Bouvier)quote:Op zaterdag 14 mei 2005 20:56 schreef babette21 het volgende:
reminder: straks Foppele in LZML
daar zullen ze vast geen onm-bloopers van laten zienquote:Op zaterdag 14 mei 2005 21:10 schreef Iwan1976 het volgende:
+ Irene van de Laar (ONM: Priscilla Bouvier)
mja dat stond in de gids, maar door dat kopspijkersgedoe is alles omgegooid....quote:Op zaterdag 14 mei 2005 21:33 schreef MirSus het volgende:
Leuk die Brigitte Kaandorp van jou zeg Babette
ik hoop dat dat niet waar isquote:Op zaterdag 14 mei 2005 17:44 schreef weet_ik_veel het volgende:
Insane Hillard blijkt een verbouwde Victor te zijn.
Ik heb haar niet gezien.quote:Op donderdag 12 mei 2005 10:21 schreef babette21 het volgende:
TV-Tipje: a.s. zaterdag komt de Telefilm - olé ze zijn er weer - "Staatsgevaarlijk"
hierin speelt oud-onm'er Mimi Ferrer [Aïsha] een rolletje als secretaresse.......
Staatsgevaarlijk, za. 14 mei 2005, 22:35-00:00 uur Ned.3
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 20:56 schreef babette21 het volgende:
@ Sven: ik zag 't ja![]()
@ JeRl: gaat je geen reet aan...
reminder: straks Foppele in LZML
quote:
lol ze was 3 seonde in beeld en had 2 regels tekst [waarvan 1 dus buiten beeld]quote:
Ik heb een paar keer met m'n ogen geknipperd.quote:Op zondag 15 mei 2005 14:08 schreef babette21 het volgende:
lol ze was 3 seconden in beeld en had 2 regels tekst [waarvan 1 dus buiten beeld]
ze speelde de secretaresse van de advocaat van Mo...
Ik vond het een beetje te Amerikaans. Die telefilm van vorige week ('Gebroken Rood') vond ik veel beter.quote:de film kon mij trouwens maar half boeien, terwijl het gegeven best interessant was
dat dacht ik al.... en er reed waarschijnlijk net een auto langsquote:Op zondag 15 mei 2005 14:32 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik heb een paar keer met m'n ogen geknipperd.
die heb ik gemist.... volgende week "Stille nacht", ben ik wel benieuwd naarquote:Ik vond het een beetje te Amerikaans. Die telefilm van vorige week ('Gebroken Rood') vond ik veel beter.
Wie???quote:Op zondag 15 mei 2005 15:09 schreef babette21 het volgende:
[..]
dat dacht ik al.... en er reed waarschijnlijk net een auto langs
[..]
die heb ik gemist.... volgende week "Stille nacht", ben ik wel benieuwd naar
anyway, nog een weekje of 6 he......... da's een korte tijd om de halve cast nog even uit te roeien
Sanne, vanwege de beroerde acteerprestaties van Anneliekequote:
Het kan makkelijk in één aflevering.quote:Op zondag 15 mei 2005 15:09 schreef babette21 het volgende:
die heb ik gemist.... volgende week "Stille nacht", ben ik wel benieuwd naar
[quote]
Die ligt bij mij op het stapeltje Nederlandse films die ik nog moet zien: De Dominee, Floris, Simon, Pluk...
[quote]
anyway, nog een weekje of 6 he......... da's een korte tijd om de halve cast nog even uit te roeien![]()
Ik ben het weer eens met je eens...quote:Op zondag 15 mei 2005 15:18 schreef babette21 het volgende:
[..]
Sanne, vanwege de beroerde acteerprestaties van Annelieke
Ilyas, vanwege nietsnutterij
Tara, vanwege grafkopperij
Joost, Kyra en Hugo vanwege alles....
dat lijkt me vast 'n mooi begin
quote:Op zondag 15 mei 2005 15:19 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Het kan makkelijk in één aflevering.
BTW: Nog 35 afleveringen (= 7 weken) te gaan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |