Deze post werd mede mogelijk gemaakt door mijn eigen Piet Eilandsma ter plaatsequote:Op zaterdag 7 mei 2005 11:55 schreef Eilanden het volgende:
Bloes.. het is net droog geworden, maar wees niet verbaasd als er meer regen komt... het is hier grijs met een hoofdletter 'G'
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 12:23 schreef Bluezz het volgende:
Wat voor feest?
[..]
Deze post werd mede mogelijk gemaakt door mijn eigen Piet Eilandsma ter plaatse
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 12:25 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ow da was geen geintje
Ik moet ook niet in VBL komen
Moet ik ook nog doen...pff wat een druilerige sombere dag zeg.quote:
echt zo'n dag om lekker thuis te blijven.. lekker warm maken in je kamer en niks doen...quote:Op zaterdag 7 mei 2005 12:32 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Moet ik ook nog doen...pff wat een druilerige sombere dag zeg.
* appelsientje schuift een bakje door...quote:Op zaterdag 7 mei 2005 12:37 schreef tong80 het volgende:
Goedemorgen.
Lekker zeg die overleden RBCer
Ook fijn voor de mensen die het zagen gebeuren.
Koffie graag, zwart.
Een snee in je hand of je hand in een snee van 10 cm?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 12:43 schreef VoreG het volgende:
Kater...
En ik weet niet wat ik gisteravond heb gedaan maar er zit een diepe snee van 10 cm lang in mijn rechterhand.....
Een snee in m'n hand, als ik de wond uit elkaar trek kan ik de andere kant zienquote:Op zaterdag 7 mei 2005 12:50 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Een snee in je hand of je hand in een snee van 10 cm?
Niet te veel drinkenquote:Op zaterdag 7 mei 2005 12:53 schreef VoreG het volgende:
[..]
Een snee in m'n hand, als ik de wond uit elkaar trek kan ik de andere kant zien.
Tja dat moet dan maar... ff kijken of ik nog wat lekker eten kan inslaan...quote:Op zaterdag 7 mei 2005 12:46 schreef pascalheister het volgende:
@ appel; blijf thuis idd
hahaha boefjequote:Op zaterdag 7 mei 2005 12:56 schreef VoreG het volgende:
Ah ik hoor net wat ik gedaan heb
Nooit over een hek heenklimmen als er grote scherpe punten opzitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |