abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60202652
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 03:06 schreef kraakvandaal het volgende:

[..]

Ligt eraan hoe groot je familie is.
Dat klopt maar je wil ze niet graag de kost geven die het niet op krijgen

Een keer wat zwartgeld voor een vakantie is handig als het teveel wordt is het geen fuck waard.
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zaterdag 19 juli 2008 @ 04:00:59 #102
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_60202996
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 03:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Een keer een vijfcijferig bedrag wit wassen gaat best, als het meer wordt het zwaar moeilijk
Vertel.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_60203010
Vraag het eens aan iemand van wie je weet dat diegene veel zwart geld heeft of ie daar happy van wordt

Je kan beter gewoon belasting betalen, wordt je uiteindelijk alleen maar beter van
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Licht Ontvlambaar zaterdag 19 juli 2008 @ 09:30:34 #104
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_60203669
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 01:45 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
Geld witwassen hoe werkt het?

Uhm, mijn zoekfunctie werkte net niet goed, kennelijk. Sorry. Ik zal kijken of daar interessante voorbeelden staan.
Ik laat ze mergen
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_60259200
Niemand die meer geweldige ideeen komt?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')