Voor wie, eigenlijk?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:03 schreef hey_jude het volgende:
Dan word k toch voor eeuwig met de nek aangekeken door iedereen die het hoort...
Kan ik het niet gewoon uitmaken en die nieuwe iets later tevoorschijn toveren??
Da's toch veel minder pijnlijk?
Omdat je schuldgevoelens hebt maakt het alles verder ok...quote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:20 schreef hey_jude het volgende:
[..]
Ja, ik dacht dat mijn schuldgevoelens toch wel duidelijk waren?
Je moet alleen niet de volgorde omdraaien... ik maakte het niet eerst uit omdat ik het gevoel nog wel wilde vinden!
Vergeet het maar. Begrip is een privilege voor hen die zo sterk zijn dat ze de relatie beëindigen wanneer ze weten dat hij hen niets meer te bieden heeft, en dáárna pas een nieuwe weg inslaan. Niet voor de prutsers die maar wat aanklooien om er later pas achter te komen waar ze in gódsnaam mee bezig waren; Dat is gewoon een te grote beloning voor dwaling.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 16:04 schreef The_M het volgende:
Dat zal hard aankomen, maar het is wel eerlijk tegenover hem en op den duur zal hij het misschien wel begrijpen.
De fatsoenlijke manier heb je al met een dikke vette merkstift doorgestreept op het moment dat je vreemd ging met die gast.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:07 schreef hey_jude het volgende:
..
De vraag was hóe je het fatsoenlijk uitmaakt en toch vrienden kunt blijven?
(als dat al kan)
Je bent 1 van de vele vrouwapen die slingert van tak naar tak door de bomen. De ene tak niet loslaten voordat je de andere tak beet hebt.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:20 schreef hey_jude het volgende:
[..]
Ja, ik dacht dat mijn schuldgevoelens toch wel duidelijk waren?
Je moet alleen niet de volgorde omdraaien... ik maakte het niet eerst uit omdat ik het gevoel nog wel wilde vinden!
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 16:36 schreef Roquefort het volgende:
[..]
Je bent 1 van de vele vrouwapen die slingert van tak naar tak door de bomen. De ene tak niet loslaten voordat je de andere tak beet hebt.
Als jij dat uitlegt als 'niet uitmaken omdat je het gevoel nog wilde vinden' hou je voornamelijk jezelf voor de gek. Er was gewoon nog geen reden dringend genoeg om het uit te maken, en de bestaande situatie met je vriendje en omgeving toch wel fijn en veilig.
Die reden heb je nu wel ...
Behalve als ik het uitmaak zonder hem te vertellen dat er al een ander is, toch? Dan ziet het er aan de buitenkant toch nog wel netjes uit??quote:Op zaterdag 7 mei 2005 16:30 schreef Roquefort het volgende:
[..]
De fatsoenlijke manier heb je al met een dikke vette merkstift doorgestreept op het moment dat je vreemd ging met die gast.
Waarschijnlijk zal ik het toch ooit op moeten biechten, ja. Ik denk niet dat ik het op kan brengen mn vrienden de rest van mn leven te moeten belazeren. Maar moet dat dan allemaal tegelijk in één keer??quote:Op zaterdag 7 mei 2005 11:00 schreef AgLarrr het volgende:
Ik vraag me dan altijd af: waarom wil je in godsnaam vrienden blijven met iemand die je zo belazerd? Doe je dat bij al je vrienden?
Doe het op je eigen manier. Ik mag leien dat je vriend het via een ander te weten komt. Dan hoef je je helemaal geen zorgen te maken over wanneer moet ik het vertellen. En dat punt over vrienden lost zich ook vanzelf op.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 18:01 schreef hey_jude het volgende:
[..]
Behalve als ik het uitmaak zonder hem te vertellen dat er al een ander is, toch? Dan ziet het er aan de buitenkant toch nog wel netjes uit??
[..]
Waarschijnlijk zal ik het toch ooit op moeten biechten, ja. Ik denk niet dat ik het op kan brengen mn vrienden de rest van mn leven te moeten belazeren. Maar moet dat dan allemaal tegelijk in één keer??
Het was één vriendengroep voor we wat kregen, en ik zou zo graag terug willen naar hoe het 3 jaar geleden was, maarja, eens te meer blijkt dat een relatie met een goede vriend toch niet zo'n goed idee is...
Wat ben jij een zielig kereltje...quote:Op zaterdag 7 mei 2005 18:22 schreef oncrea het volgende:
Hey_Jude,
Als een goedkoop sletje zonder enig gevoel en eigen mening kun je dit toch allemaal wel aan je nieuwe papa vragen?
Nee, juist wel!quote:Op zaterdag 7 mei 2005 19:06 schreef Thisbe het volgende:
Want volgens mij doe je maar wat, je weet nu al dat je niet verder wilt met die vent van 30!
Voor hoer/slet uitgemaakt worden is zoooooo april 2005quote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:38 schreef navi het volgende:
[..]
Als er geen liefde meer is ok, probeer toch je best te doen om je relatie te redden maar je wordt een vierletterig woord als je nu meteen met een ander aan komt.
ik ben ook 31, het gaat niet om de leeftijd maar wat je voor elkaar voelt.. Veel geluk!!![]()
Vollgens mij heb jij flink wat frustraties!?!quote:Op zaterdag 7 mei 2005 16:22 schreef Bombie het volgende:
[..]
Vergeet het maar. Begrip is een privilege voor hen die zo sterk zijn dat ze de relatie beëindigen wanneer ze weten dat hij hen niets meer te bieden heeft, en dáárna pas een nieuwe weg inslaan. Niet voor de prutsers die maar wat aanklooien om er later pas achter te komen waar ze in gódsnaam mee bezig waren; Dat is gewoon een te grote beloning voor dwaling.
Maar de TS moet ook helemaal geen begrip willen oogsten. Als dit allemaal naar buiten komt met het oog op eventueel begrip is het helemáál schofterig. Dan probeer je zelf maximaal rendement uit het leed dat je anderen hebt toegebracht te halen. Het gaat er slechts om dat de waarheid boven tafel komt. Dat is een win-win-situatie voor iedereen. Kun je dat niet opbrengen, dan moet je voor eens en altijd afstand doen van het recht op je eigen waarheid, en nooit meer terugwillen.
Als je iemand de waarheid vertelt, en die persoon vervolgens zelf niet meer kan onderscheiden wat feit en fictie is, is dat weer zíjn probleem. Dat is dan ook helemaal zijn eigen keuze. Jij hebt dan in ieder geval niet bijgedragen aan de nepwereld, waar de persoon van wie je zogenaamd 'houdt', in leeft.
Nee, eens te meer blijkt dat vreemdgaan niet zo'n goed idee isquote:Op zaterdag 7 mei 2005 18:01 schreef hey_jude het volgende:
Het was één vriendengroep voor we wat kregen, en ik zou zo graag terug willen naar hoe het 3 jaar geleden was, maarja, eens te meer blijkt dat een relatie met een goede vriend toch niet zo'n goed idee is...
Voor het eerst ben ik het met je eens, maar daar was ik al wel wat eerder achter hoor.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 19:56 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Nee, eens te meer blijkt dat vreemdgaan niet zo'n goed idee is
Is dat echt zo, of vind je alleen de reacties uit je sociale omgeving vervelend? Je komt op mij een beetje over alsof je huidige vriend je geen ene fuck meer kan schelen namelijk.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 20:28 schreef hey_jude het volgende:
[..]
Voor het eerst ben ik het met je eens, maar daar was ik al wel wat eerder achter hoor.![]()
Afgaande op jouw reactie is het een understatement.quote:
Dat is echt zo.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 20:44 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Is dat echt zo, of vind je alleen de reacties uit je sociale omgeving vervelend? Je komt op mij een beetje over alsof je huidige vriend je geen ene fuck meer kan schelen namelijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |