Warm, warm.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 23:23 schreef Croupouque het volgende:
Er hoort een Patty in te staan.
De bovenkant klopt idd niet.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 23:23 schreef Valid het volgende:
De linker kant (ongeveer een centimeter) sluit niet aan bij de rest van de foto...![]()
mag hij nu weer op slot?![]()
Leuk spelleke.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 23:24 schreef gexxz het volgende:
tis een foto op een foto, linkerkant +/- 2mm klopt niet, en van boven ongeveer en centimeter ofzo?
De pers heeft het altijd weer gedaan hè, rechtse bal!quote:Op vrijdag 6 mei 2005 23:23 schreef The_Langolier het volgende:
Ik ga voor Patty overigens.
edit. Die persmuskiet was eerder.
En wat zie je danquote:Op vrijdag 6 mei 2005 23:27 schreef Biancavia het volgende:
Ik zie het!
Je moet een beetje je ogen dichtknijpen en dan uitfocussen op de linkerbovenhoek.
Ja, maar uiteraard was het van algemeen belang.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 23:27 schreef Croupouque het volgende:
De pers heeft het altijd weer gedaan hè, rechtse bal!
Whehe.quote:
Je kunt het plaatje het beste even opslaan en wat uitvergroten. Dan moet linksboven goed op de kleuren letten.quote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 23:38 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Je kunt het plaatje het beste even opslaan en wat uitvergroten. Dan moet linksboven goed op de kleuren letten.
Nee, je zit te ver naar links. Het zit ietsje meer naar rechts.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 23:44 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik zie het echt niet hoor![]()
Owja, idd. Je ziet de lijn ook lopenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 23:45 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Nee, je zit te ver naar links. Het zit ietsje meer naar rechts.
ik wou net zeggen...quote:Op vrijdag 6 mei 2005 23:23 schreef Croupouque het volgende:
Er hoort een Patty in te staan.
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 23:54 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Owja, idd. Je ziet de lijn ook lopen
[afbeelding]
Maak er maar lol om, mijn ogen worden degelijk slechterquote:
Waarin niet Pim Kokos, waarin niet?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:42 schreef kokos het volgende:
Vorige keer heb ik echt kænker vaak gezocht nu trap ik er niet meer in!
goed gesoept!quote:Op zaterdag 7 mei 2005 06:05 schreef Lkw het volgende:
Heb even gegoogled op de echte situatie, en inderdaad:
[afbeelding]
Dus hij is in turkije gemaaktquote:Op vrijdag 6 mei 2005 23:22 schreef Conflict het volgende:
die ene vrouw links heeft een snor!
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 11:19 schreef Calella het volgende:
Heeft iemand de link naar dat eerdere topic?
Je wil toch niet zeggen dat hier al eerder een topic over geweest is?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |