Dat kan natuurlijk ook.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 14:54 schreef Berkery het volgende:
Jeff Wayne?
Volgens mij is die d'r wel.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 14:54 schreef belsen het volgende:
Het lijkt me sterk dat er een musical is van A clockwork orange.
Saturday Night Fever?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 14:58 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Nee denk aan 1977, lichtgevende vloeren etc
Ook goeiemiddagquote:Op zaterdag 7 mei 2005 09:18 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Gun Club dacht ik.
Goedemorgen overigens.
Nee, ik maakte het af.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:14 schreef GLO het volgende:
[..]
Ook goeiemiddag
En een punt voor jou, want daarin begon de bewuste bassiste, Patricia Morrison, idd haar carrière. Later speelde ze ook nog in een latere versie van The Sisters Of Mercy en in het daarvan afgesplitste The Sisterhood, dus dat zouden ook goede antwoorden geweest zijn.
Met een pluim voor Gambolputty voor het deelantwoord The Damned, waar Morrison sinds kort in speelt, maar Daisy maakte het af.
Ahum, had even over het hoofd gezien dat Daisy de naam Patricia Morrison helemaal niet genoemd had. Bovendien is dit wel een heel volledig én extra informatief antwoord. Punt pak ik dus weer af van Daisy en gaat naar belsenquote:Op zaterdag 7 mei 2005 10:58 schreef belsen het volgende:
[..]
Die dame is Patricia Morrison; eerder in The Gun Club en Sisters Of Mercy en de huidige vrouw van Damned-zanger Dave Vanian.
Kwam bij de band toen de vorige bassist opstapte en iemand plots op het lumineuze idee kwam: 'Hé, Patries speel toch ook bas?'.
En dat is natuurlijk goed. Doe maar een nieuwe vraagquote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:06 schreef DaisyDuke het volgende:
Ah, Walter Murphy?
quote:if I wakker after tijdje become appetite I my nail trousers and then weerga I down, I catch the biscuit drum I have no real hunger, but eat all biscuits on I do the television to and put him on Germany one
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |