Mooie afleidingsmanouvre, maar mislukt. Open een topic zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:01 schreef Soul79 het volgende:
Kijk, daarom scoort Amstelveen ook zo hoog. Ligt lekker dicht bij Amsterdam.
Hoe laag zou trouwens het arme Rotterdam staan?
Over afleiding manouvres gesproken... Waarom wilt iemand die Amsterdam zo'n teringstad vind eigenlijk in Amsterdam wonen? Waren er ECHT geen alternatieven?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:02 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Mooie afleidingsmanouvre, maar mislukt. Open een topic zou ik zeggen.
Zoals ik zei, zelfhaat is een beruchte eigenschap van Nederlanders in het algemeen, en van Amsterdammers in het bijzonder. Lekker kankeren op je eigen stad, heerlijk.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:14 schreef Doc het volgende:
[..]
Over afleiding manouvres gesproken... Waarom wilt iemand die Amsterdam zo'n teringstad vind eigenlijk in Amsterdam wonen? Waren er ECHT geen alternatieven?
Ik zeg niet dat je je bek moet houden. Ik zeg opz'n hoogst dat ik je een zeikerd vind. Ik snap in het geheel niet waarom je ergens wilt wonen waar je het bagger vind, dus of je zeikt maar wat onzin en je vind het er wonen best meevallen, of je zit iedere dag treurig te balen dat je hier woont. Maar dan snap ik echt niet waarom je geen alternatief zoekt. Die studie die je doet of het werk dat je hebt zal vast ook in een andere stad te vinden zijn. En zo niet dan kan je altijd nog forensen vanuit een plek die je wel OK vind. Blijkbaar is het wonen in Amsterdam niet zo verschrikkelijk om een van die alternatieven te kiezen. En dus vind ik dat je zeikt.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:32 schreef gr8w8 het volgende:
Oja hoor. Krijgen we dat weer. Je mag hier alleen wonen als je alles leuk vindt hier, zo niet gewoon je BEK HOUDEN! Het zou wat zijn. Leuke politiek krijg je dan.
Ik vind Amsterdam wel wat hebben hoor, maar dan gewoon voor een keertje op stap of een dagje museums. Om te wonen diepe bagger.
Waar woon je dan dat het ZO verschrikkelijk is?quote:
Nogmaals, in welke gedeelte van de stad woon je (hoef je adres nietquote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:53 schreef gr8w8 het volgende:
Nog eenmaal: Of ik er woon of niet heeft niets te maken met dat het een kut stad is. Waarom ik er woon gaat buiten dit topic en daarbuiten is het persoonlijk. Of ga je ook in Somalie lopen roepen: He, als je het hier zo kut vindt, rot je toch op? Was alles maar zo simpel.
Stond een paar reacties terug al. Eerst altijd Oud West, tussen de kinker en de overtoom om precies te zijn. Nu al een paar jaar op de rand van het Centrum en Oost.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:57 schreef Rahja het volgende:
[..]
Nogmaals, in welke gedeelte van de stad woon je (hoef je adres niet)? Want ik moet eerlijk zeggen dat ik van sommige gemeentes snap dat het wonen niet echt top is, maar in de meeste gevallen zijn het de "verwende" mensen die de woonsituaties in Amsterdam slecht trekken.
Sorry (ik lezen slecht...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:08 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Stond een paar reacties terug al. Eerst altijd Oud West, tussen de kinker en de overtoom om precies te zijn. Nu al een paar jaar op de rand van het Centrum en Oost.
Met het enorme verschil dat men in Somalië NIET een simpel alternatief heeft om elders te wonen.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:53 schreef gr8w8 het volgende:
Nog eenmaal: Of ik er woon of niet heeft niets te maken met dat het een kut stad is. Waarom ik er woon gaat buiten dit topic en daarbuiten is het persoonlijk. Of ga je ook in Somalie lopen roepen: He, als je het hier zo kut vindt, rot je toch op? Was alles maar zo simpel.
Enorm leuke buurt, vooral aan de Overtoom kant van de Van Lennepkadequote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:08 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Stond een paar reacties terug al. Eerst altijd Oud West, tussen de kinker en de overtoom om precies te zijn.
quote:
Het gaat een beetje een R&P topic worden op deze manier.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:02 schreef Doc het volgende:
[..]Tot zover je argumeten dus
Ga maar lekker verder klagen hoe erg Amsterdam wel niet is. Blijkbaar vind je klagen leuker dan er iets aan doen, zeikerd. Hoe hou je het vol een paar jaar ergens wonen terwijl je het "diepe bagger" vind en de alternatieven voor het oprapen liggen ...
Tjsa, het gaat er een beetje om hoe serieus je iemand moet nemen die klaagt over Amsterdam en het enorme bagger noemt, maar niet de moeite neemt te verhuizen. Da's iemand die zeikt om het zeiken. That's allquote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:36 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Het gaat een beetje een R&P topic worden op deze manier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |