Ja, we eten en drinken en slapen niet. En we doen nooit de afwas.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:09 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ah, jullie zijn geheelonthouders?
Ach wij houden het landelijk gemiddelde hoog voor jullie, geen dank. We doen het met plezier
Wij ook niet. Maar we neuken dus welquote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:09 schreef Auticia het volgende:
[..]
Ja, we eten en drinken en slapen niet. En we doen nooit de afwas.
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:09 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ah, jullie zijn geheelonthouders?
Ach wij houden het landelijk gemiddelde hoog voor jullie, geen dank. We doen het met plezier
Nee, de punten zitten meer op mijn tieten zeg maar.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:10 schreef Ghostbuster het volgende:
Zie je nou wel dat je lengte,geen punt is
Je bent zo oud als je je voelt, sinterklaas is pas echt oud.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:08 schreef Auticia het volgende:
Nou. Ik voel me niet zo goed.
a. Ik ben oud,
Rimpels sieren de mens, je lijkt intelligenterquote:b. Ik krijg rimpels
Dan kun je je potloden en pennen in ieder geval kwijtquote:c. en hangtieten.
Op de feiten vooruit lopen is nooit slimquote:d. Ik loop achter de feiten aan.
Dat vraagt iedereen zich weleens afquote:e. Ik vraag me af waarom mensen neuken.
Jeugd heeft de toekomstquote:f. Ik blijf hangen in mijn jeugd.
Goed zo! Op de bodem kunnen nare blaadjes liggenquote:g. Ik heb nieteens mijn thee uitgedronken.
Leven op het randjequote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:12 schreef Auticia het volgende:
[..]
Ja, en mijn pa had geen tekentang in huis.
*huuuu*
Mn fruitsnoepjes smaken stukken minder opeensquote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:12 schreef Auticia het volgende:
En ik durfde niet te kijken of het beest compleet was.
Ja he.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:13 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Mn fruitsnoepjes smaken stukken minder opeens
Volgens het Taoisme moeten mannen niet veel neuken, en vrouwen wel.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:14 schreef Ghostbuster het volgende:
Eten is belangrijker dan neuken wel
Te veel, maar dan heb je ook wat. Een treetje bier helpt ook wel, maarja als je niet drinkt schiet dat niet op.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:13 schreef Auticia het volgende:
Hoeveel kost zo'n LOI cursus Ratelband?
z. straks heb je hoofdpijnquote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:11 schreef Auticia het volgende:
m. Ik liet vorige week een mes in mijn voet vallen en ik heb nu een blauwe plek op mijn voet.
n. Ik werd vanavond helemaal onwel toen ik een teek uit de kat trok.
[afbeelding].
Beetje vreemde stelling welquote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:14 schreef Auticia het volgende:
[..]
Volgens het Taoisme moeten mannen niet veel neuken, en vrouwen wel.
Ja dat wel,maar met wie moeten die vrouwen dan neukenquote:
ja trustequote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:18 schreef The_Langolier het volgende:
Mijn bed roept me. Goede nacht aan eenieder, en geen zelfmoord plegen zoder mij.
![]()
Hmz, ik heb het boek natuurlijk net niet hier liggenquote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:18 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja dat wel,maar met wie moeten die vrouwen dan neuken
Of moeten de mannen zich laten neuken dan?
Slaap lekker en dank!quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:18 schreef The_Langolier het volgende:
Mijn bed roept me. Goede nacht aan eenieder, en geen zelfmoord plegen zoder mij.
![]()
Gets wat een eng idee vandaar dat ik zo moe ben altijdquote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:20 schreef Auticia het volgende:
[..]
Hmz, ik heb het boek natuurlijk net niet hier liggen.
Maar ik meende dat het iets met klaarkomen te maken had.
Als mannen dat doen dan gaat dat van hun levensenergie af ofzo, en vrouwen krijgen er juist
levensenergie voor terug.
Iets met yin en yang.
Dat heb ik al gedaan.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:19 schreef Ghostbuster het volgende:
Zo vol die slowchat en ik open geen nieuwe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |