Loopgraven en mosterdgasquote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:16 schreef Swetsenegger het volgende:
De eerste infanterie eenheid 'conflict' heeft zich ingegraven bij general chat.
Zij hopen dat er via R&P luchtdekking zal komen van de 5th skiczukie.
Zo bvquote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:18 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Slowchat is verboden.
Herrie maken of optiefen
hoe wil je die menemen?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:19 schreef Fuckin_Innocent het volgende:
[afbeelding]!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111111111111111111ONE!1111111111111EINS1111ZWEIdoemaarniet
111111111111111!!!!!!!!!!!!@!!!!!!!@2211111111
Ja hoor. De kippen kakelen alweerquote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:21 schreef jojarno het volgende:
tjikka chiieeek chickkaaaa chick *dj doet
Jammer dat de moderators geen vrouwen zijn.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:22 schreef Croupouque het volgende:
Ik heb zojuist mijn hoofd kaalgeschoren en in mijn blootje over straat gerend uit protest tegen het beleid, dat zal ze leren!
Ligt eraan of je je schaamhaar ook geschoren hadquote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:22 schreef Croupouque het volgende:
Ik heb zojuist mijn hoofd kaalgeschoren en in mijn blootje over straat gerend uit protest tegen het beleid, dat zal ze leren!
Oh, was jij dat. Ik dacht al, wat voor een bleke jongeling rent er daar nakend door de straten.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:22 schreef Croupouque het volgende:
dat doe ik al tijdenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:22 schreef livEliveD het volgende:
Ook ludiek: Massaal bij elk topic de topicreport knop gebruiken.
Paratrooper Havoc kruipt echter achterom via OUD en geeft eenheid 'conflict' een backstab. Deze daad wordt beantwoord door de Cavia-baretten, terwijl ook de EIL-vloot langzaam oprukt. Havoc wordt te hulp geschoten door het 1e legioen van de "Pillendraaiers" dat weldra tot stilstand wordt gebracht door de elite van de Tactical Terror Troops (TTT). Het dreigt een hete nacht te worden, waar de gemiddelde Keldertje-avond niet tegenop kan.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:16 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
De eerste infanterie eenheid 'conflict' heeft zich ingegraven bij general chat.
Zij hopen dat er via R&P luchtdekking zal komen van de 5th skiczukie.
Kijk, dergelijke avonturen zouden een pracht-topic op kunnen leveren.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:24 schreef Pool het volgende:
Paratrooper Havoc kruipt echter achterom via OUD en geeft eenheid 'conflict' een backstab. Deze daad wordt beantwoord door de Cavia-baretten, terwijl ook de EIL-vloot langzaam oprukt. Havoc wordt te hulp geschoten door het 1e legioen van de "Pillendraaiers" dat weldra tot stilstand wordt gebracht door de elite van de Tactical Terror Troops (TTT). Het dreigt een hete nacht te worden, waar de gemiddelde Keldertje-avond niet tegenop kan.![]()
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:24 schreef Pool het volgende:
[..]
Paratrooper Havoc kruipt echter achterom via OUD en geeft eenheid 'conflict' een backstab. Deze daad wordt beantwoord door de Cavia-baretten, terwijl ook de EIL-vloot langzaam oprukt. Havoc wordt te hulp geschoten door het 1e legioen van de "Pillendraaiers" dat weldra tot stilstand wordt gebracht door de elite van de Tactical Terror Troops (TTT). Het dreigt een hete nacht te worden, waar de gemiddelde Keldertje-avond niet tegenop kan.![]()
Ik zou zeggen, kom over een week eens kijken.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:24 schreef Litso het volgende:
Yay @ nieuwe beleid.
Ik denk dat ik maar weer eens wat meer in ONZ ga lezen nu. Misschien is het nog eens leuk
Maar geheel tegen de conventie van geneve in, besluit Fok!thearmy een WMD in te zetten, het biologische wapen onder de codename 'yvonne'.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:24 schreef Pool het volgende:
[..]
Dit levert een slachting op die zijn weerga niet kent. Bloederige slierkjes en bonkjes kleuren de eens zo groene velden van ONZ donkerrood. De inside crowd probeert nog te vluchten, maar hier weet de kruistocht van Fuifduif een fok!stokje voor te steken. Ook de weblog-cavalerie mengt zich in de strijd door bij het newbie-legioen de nagels uit te trekken en ze in brand te steken. Generaal Kastanova gooit zijn legers van afschrikwekkende klonen in de strijd. Hoe zou dit aflopen?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:26 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Maar geheel tegen de conventie van geneve in, besluit Fok!thearmy een WMD in te zetten, het biologische wapen onder de codename 'yvonne'.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |