Grote feest ter ere van mij!quote:Op vrijdag 6 mei 2005 22:35 schreef yvonne het volgende:
Echt!
Ja manquote:Op vrijdag 6 mei 2005 22:37 schreef Molluck het volgende:
[..]
Prachtig, heeft croupouque dit ooit geschreven?![]()
Ken je het niet! Dit is Crou's masterpiece. Iedere Fok!ker hoort het te kennen.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 22:37 schreef Molluck het volgende:
Prachtig, heeft croupouque dit ooit geschreven?![]()
bij dezequote:Op vrijdag 6 mei 2005 22:39 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Ken je het niet! Dit is Crou's masterpiece. Iedere Fok!ker hoort het te kennen.
Nee, maar raadtopics mogen alleen geopend worden in ONZ.quote:
Ja, dan is het niet leuk, ik kom nooit in ONZquote:Op vrijdag 6 mei 2005 22:41 schreef Joana het volgende:
[..]
Nee, maar raadtopics mogen alleen geopend worden in ONZ.
Zie je wel Braun, als je je best maar doet en genoeg topics opent rolt er vanzelf een goeie eruit 14.gif
kom eens hier en vertel het eens tegen tante Saraquote:Op vrijdag 6 mei 2005 22:41 schreef yvonne het volgende:
En dicht maar, ik schijn het beleid af te breken..
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 22:41 schreef Joana het volgende:
[..]
Nee, maar raadtopics mogen alleen geopend worden in ONZ.
Zie je wel Braun, als je je best maar doet en genoeg topics opent rolt er vanzelf een goeie eruit 14.gif
Zo een waar iedereen gezellig mee doe en de topic tenminste vol gaan maken.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 22:46 schreef BrauN het volgende:
[..]
Rollen er wel eens niet-goeie topics uit dan? Ik begrijp niet wat je probeert duidelijk te maken...
Jij bent ook snel op die grote tenen van je getraptquote:Op vrijdag 6 mei 2005 22:41 schreef yvonne het volgende:
En dicht maar, ik schijn het beleid af te breken..
Feedback - Mod tot het bot :quote:Op vrijdag 6 mei 2005 22:47 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij bent ook snel op die grote tenen van je getrapt
yvonne, ik sta als 1 vrouw achter je !!!quote:
Mekiquote:Op vrijdag 6 mei 2005 23:00 schreef Lamer_Deluxe het volgende:
Israelische jongeren gooien stenen naar Palestijnen
Ja, maar zelfs in ONZ waren er al mensen die dachten waarom 'dat' topic nou in godsnaam geopend werd, als je er andere subfora bij gaat betrekken wordt dat helemaal erg...quote:Op vrijdag 6 mei 2005 23:12 schreef BrauN het volgende:
Toch vind ik het nog steeds jammer dat er niet in andere subfora topics geopend mogen worden, vanwege dit spelletje.![]()
Ik bedoel... als het gewoon een zinvol topic is, maar toch in de stijl van een andere user is het juist alleen maar puik.
Iddquote:Op vrijdag 6 mei 2005 23:14 schreef Molluck het volgende:
[..]
Maar supertopic, jammer dat de meesten nu naar bed/kroeg zijn
Nee, kan niet, andere mods weten hier niets vanaf.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 23:12 schreef BrauN het volgende:
Toch vind ik het nog steeds jammer dat er niet in andere subfora topics geopend mogen worden, vanwege dit spelletje.![]()
Ik bedoel... als het gewoon een zinvol topic is, maar toch in de stijl van een andere user is het juist alleen maar puik.
Anders zet je een tag [raad] ervoor en de link Leuk spelleke.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 23:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, kan niet, andere mods weten hier niets vanaf.
Waarom? Je eerste post was zo bekend als ietsquote:Op vrijdag 6 mei 2005 23:33 schreef sararaats het volgende:
wel gek eigenlijk dat ik vernoemd werd
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 23:32 schreef Joana het volgende:
[..]
Anders zet je een tag [raad] ervoor en de link Leuk spelleke.
in de openingspost. Klaar!
Wasquote:Op vrijdag 6 mei 2005 23:59 schreef tommy4487 het volgende:
dit schijnt het topic van de avond te zijn is dat correct?
kort en bondig, en heel leukquote:
I know !!quote:Op vrijdag 6 mei 2005 23:49 schreef onderjas het volgende:
[..]
Waarom? Je eerste post was zo bekend als iets![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |