abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 11 oktober 2001 @ 17:56:49 #251
8974 roses
Well.. YE-AHHH!
pi_1875007
quote:
Op donderdag 11 oktober 2001 17:53 schreef UrgoanElsa het volgende:

[..]

Zeker...

Je snapt er helemaal nix van he!
JE LIEGT! En je houd maar niet op!!
Geef toe dat je lult! En zoek hulp!
hey how`re you doing?!
pi_1875045
UrgoanElsa wat er ook is een knuff krijg je toch van me.

[Dit bericht is gewijzigd door Kielef op 11-10-2001 18:02]

eigenlijk ben ik een straathond
pi_1875059
Ik lees deze discussie nu al 2 dagen .
Ook ik vind dat De topicstarter vreemd post gedrag toont,
wat niet wegneemt is dat ik denk dat je niet gaat verzinnen dat je vader is overleden .

bij deze gecondoleert..

Mocht het wel een Gelogen verhaal zijn , Meld
ik je bij deze dat je een Grote KLOOTZAK bent.

A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  donderdag 11 oktober 2001 @ 18:06:54 #254
3498 Barb
Graduated Fool
pi_1875117
Lieve mensen,

Laat het gaan. Of UE nu wel of niet de waarheid heeft gesproken, maakt allang niet meer uit. Feit is dat vanaf gisteren er weer een heleboel mensen bij zijn, die voortaan wel twee keer nadenken voordat ze iets serieus posten of wanneer ze iemand een hart onder de riem steken. En dat is heel jammer!

Beslis voor jezelf of dit topic waar is, ik denk niet dat het antwoord wat UE geeft, nog uitmaakt. Waarschijnlijk zal de helft toch niet geloven dat ie de waarheid spreekt, en de andere helft zal zich hoe dan ook toch klote voelen. Het kwaad is al geschiedt, maakt het nu nog uit wat de topicopener ervan zegt?

Let it go.

When it goes I feel the crush
When I rush it hits me
pi_1875124
Ik plaats niet zo vaak een bericht op fok, maar ik kan het nu toch echt niet laten.
Allereerst wil ik zeggen dat ik er geen zak van geloof.
Ten eerste; als je vader of je broer of je moeder of je opa of wie dan ook in je familie komt te overlijden, heb je wel beters te doen dan opdiezelfde dag een topic te openen waar je dat inzet. Sterker, je zet die dag waarschijnlijk je pc niet eens aan. Ik vind het zelfs een blijk van geen respect tegenover de overledene... En je dat je moeder het ook nog gaat lezen, ja natuurlijk..die heeft ook ecth zin om ff te internetten...
Ten tweede...dat schooldinggebueren..alsof je leraar je ook echt laat nablijven..tuurlijk..die man heeft geen hart zeker (leraren zijn soms geen mensen ofzo?)
Ten derde..in het andere topic over zn oude vriendin..post hij ook nog..op diezelfde dag, en ook ongeveer het zelfde tijdstip..
En ja als laatste, ik weet niet wie het voor mij gepost heeft, maar ik dacht dus ook dat het hier een volwassen persoon betreft die zich voordoet als 14 jarige...
Ik vind het heel erg dat er zulke mensen zijn die zulke topics openen waarbij je gevoelens van andere lezers/gebruiken kan kwetsen....
Ik condoleer UE dus niet..want ik geloof het gewoonweg niet..
  Trouwste user 2022 donderdag 11 oktober 2001 @ 18:08:51 #256
7889 tong80
Spleenheup
pi_1875132
Kan dit kuttopic dicht ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_1875160
quote:
Op donderdag 11 oktober 2001 18:06 schreef Barb het volgende:
Lieve mensen,

Laat het gaan. Of UE nu wel of niet de waarheid heeft gesproken, maakt allang niet meer uit. Feit is dat vanaf gisteren er weer een heleboel mensen bij zijn, die voortaan wel twee keer nadenken voordat ze iets serieus posten of wanneer ze iemand een hart onder de riem steken. En dat is heel jammer!

Beslis voor jezelf of dit topic waar is, ik denk niet dat het antwoord wat UE geeft, nog uitmaakt. Waarschijnlijk zal de helft toch niet geloven dat ie de waarheid spreekt, en de andere helft zal zich hoe dan ook toch klote voelen. Het kwaad is al geschiedt, maakt het nu nog uit wat de topicopener ervan zegt?

Let it go.

Ik heb een hele tijd geleden al besloten of het nu een kloon of een leugenaar of een alien is, ik zal proberen er serieus op in te gaan. Ook al is het 100 keer zomaar en kan ik de 100 en 1e keer misschien een beetje helpen, dan is die éne keer al genoeg.
Ik druk me nu misschien weer niet helemaal duidelijk uit, maar ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel.
eigenlijk ben ik een straathond
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')