quote:Je snapt er helemaal nix van he!
Op donderdag 11 oktober 2001 17:53 schreef UrgoanElsa het volgende:[..]
Zeker...
[Dit bericht is gewijzigd door Kielef op 11-10-2001 18:02]
bij deze gecondoleert..
Mocht het wel een Gelogen verhaal zijn , Meld
ik je bij deze dat je een Grote KLOOTZAK bent.
Laat het gaan. Of UE nu wel of niet de waarheid heeft gesproken, maakt allang niet meer uit. Feit is dat vanaf gisteren er weer een heleboel mensen bij zijn, die voortaan wel twee keer nadenken voordat ze iets serieus posten of wanneer ze iemand een hart onder de riem steken. En dat is heel jammer!
Beslis voor jezelf of dit topic waar is, ik denk niet dat het antwoord wat UE geeft, nog uitmaakt. Waarschijnlijk zal de helft toch niet geloven dat ie de waarheid spreekt, en de andere helft zal zich hoe dan ook toch klote voelen. Het kwaad is al geschiedt, maakt het nu nog uit wat de topicopener ervan zegt?
Let it go.
quote:Ik heb een hele tijd geleden al besloten of het nu een kloon of een leugenaar of een alien is, ik zal proberen er serieus op in te gaan. Ook al is het 100 keer zomaar en kan ik de 100 en 1e keer misschien een beetje helpen, dan is die éne keer al genoeg.
Op donderdag 11 oktober 2001 18:06 schreef Barb het volgende:
Lieve mensen,Laat het gaan. Of UE nu wel of niet de waarheid heeft gesproken, maakt allang niet meer uit. Feit is dat vanaf gisteren er weer een heleboel mensen bij zijn, die voortaan wel twee keer nadenken voordat ze iets serieus posten of wanneer ze iemand een hart onder de riem steken. En dat is heel jammer!
Beslis voor jezelf of dit topic waar is, ik denk niet dat het antwoord wat UE geeft, nog uitmaakt. Waarschijnlijk zal de helft toch niet geloven dat ie de waarheid spreekt, en de andere helft zal zich hoe dan ook toch klote voelen. Het kwaad is al geschiedt, maakt het nu nog uit wat de topicopener ervan zegt?
Let it go.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |