dat komt in de beste families voorquote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:36 schreef Steve-O het volgende:
[..]
heb amsterdammers in mijn familie/vriendenkring nix mis mee.
Je moest eens hier in de noordkop kijken wat er 's zomers aan vrouwelijk schoon op het strand ligt.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:03 schreef HeatWave het volgende:
Toeristes zijn al jaren een bron van vermaak voor mij.
Die gaan echt niet de lokale boerenschuur in grebbelschutjeveen bekijken.
wat hebben ze jou in denemarken verteld?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:37 schreef Lemmeb het volgende:
Het enige leuke zijn die grachten. Daar kun je dan zo lekker 's nachts met je asoboot doorheen varen, van club naar club, ondertussen je behoefte doend in dat smerige water.
zonnende schapen?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:38 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Je moest eens hier in de noordkop kijken wat er 's zomers aan vrouwelijk schoon op het strand ligt.
Takbirquote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:30 schreef BansheeBoy het volgende:
Youssef is terug !!!! Al7amdulilah. Mijn broeder, mijn vriend, mijn geliefde medefok!ker
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:37 schreef TC03 het volgende:
Rotterdam is de enige stad van Nederland.
Die grazen, dus die hebben op het strand niks te zoeken.quote:
quote:
ik kan nu wel alle dieren gaan opnoemen, maar je had het dus over echte vrouwen?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:42 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Die grazen, dus die hebben op het strand niks te zoeken.
dat ze medelijden met ons Nederlanders hebbenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:38 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wat hebben ze jou in denemarken verteld?
Please vertel me in welke context, ik ben toch wel een beetje nieuwsgierigquote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:43 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
maar net als youssef kwam je in een bepaalde context als naam voorbij. niks spannends hoor verder.
ik vind dat we genoeg off topic bezig zijn geweest, daarvoor ook mijn excusses. het is iets tussen mutant en mij en het was positief, dus maak je geen zorgen.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:49 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Please vertel me in welke context, ik ben toch wel een beetje nieuwsgierig
Ja sorry enzo. Kun je me toevoegen op MSN ? ( hoessein@hotmail.com)quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:51 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik vind dat we genoeg off topic bezig zijn geweest, daarvoor ook mijn excusses. het is iets tussen mutant en mij en het was positief, dus maak je geen zorgen.
Ja, echte vrouwen. En nog aantrekkelijke exemplaren ook, hier en daar.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:46 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik kan nu wel alle dieren gaan opnoemen, maar je had het dus over echte vrouwen?
Maatschappelijk misdeeld persoon.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:55 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat betekent heel dat woordje nou eigenlijk >>> pauper ???
Door economische omstandigheden aan lager wal geraakt persoon.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:55 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat betekent heel dat woordje nou eigenlijk >>> pauper ???
vragen??? dat doe je toch niet meer tegenwoordig??? straks heb je een mes tussen je ribben!! klinkt eng hoor...quote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:32 schreef Ubeydullah het volgende:
[..]
ja, amsterdam is gewoon heel relaxt, als je moet pissen: naar de snackbar die je gratis naar de plee laat gaan(die SCHOON is!), ben je de weg kwijt vraag het aan iemand, en ga maar door!
Idd, over het algemeen zijn Amsterdammers wel gastvrij voor toeristen. Want dat levert ze oa. geld op.quote:
Op welke vraag...quote:Op vrijdag 6 mei 2005 17:28 schreef ErwinRommel het volgende:
ErwinRommel wacht op antwoord!!!!
Jou geld is ook welkom. Wij discrimineren niet...quote:Op vrijdag 6 mei 2005 17:31 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Idd, over het algemeen zijn Amsterdammers wel gastvrij voor toeristen. Want dat levert ze oa. geld op.
Ik ga me in het vervolg als zijnde "boer" ook maar gedragen als toerist![]()
Mooi want dan neem ik mijn knecht Piet en tante Greetje ook mee. Die moeten er ook nodig eens uit.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 17:39 schreef D1 het volgende:
[..]
Jou geld is ook welkom. Wij discrimineren niet...
volgens mij is haarlem het poliozusje (omdat zij als enige van de familie niet ingeënt werd) van de goed gelikte amsterdams broer.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 18:09 schreef ruanda het volgende:
Haarlem is een mooi meisje. Amsterdam haar grote, lelijke en grofgebekte broer.
En dan is Rotterdam zeker het debiele achterneefje dat uit z'n bekt stinkt...quote:Op vrijdag 6 mei 2005 18:09 schreef ruanda het volgende:
Haarlem is een mooi meisje. Amsterdam haar grote, lelijke en grofgebekte broer.
rotterdam is het oost-europeese patientje met down, dat ver weggestopt nooit het daglicht zal zien.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 18:13 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
En dan is Rotterdam zeker het debiele achterneefje dat uit z'n bekt stinkt...![]()
ik durf te wedden dat jij jaloers bentquote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:52 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Steek jij je kop maar eens in die WC, ik durf te wedden dat die wc dan opeens NIET SCHOON is.
Heeft ooit bijna op sterven gelegen en is het zuurstofgebrek nooit te boven gekomen.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 18:15 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
rotterdam is het oost-europeese patientje met down, dat ver weggestopt nooit het daglicht zal zien.
maar wij amsterdammers hebben het niet nodig om die depressieve 'na 7-uur-is-er-niemand-meer-op-straat-stad' af te zeiken. laat hunnie maar komme.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 18:19 schreef D1 het volgende:
[..]
Heeft ooit bijna op sterven gelegen en is het zuurstofgebrek nooit te boven gekomen.
meer dan 50% is buitenlands, dus ehm, daar gaan je subsidies...quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:21 schreef Fronsertje het volgende:
amsterdam alleen nog maar voor amsterdammers!!! lijkt me beter........
scheelt een heel topic
Nee, dat is Purmerend.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 18:13 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
En dan is Rotterdam zeker het debiele achterneefje dat uit z'n bekt stinkt...![]()
volgens mij begrijp jij het beleid van de pvda niet helemaal. 'buitenlanders' is juist jarenlang nationaal en internationaal dikke vette harde subsidie geweest. hoe ze het besteed hebben en hoe ze omgaan met de stad is een tweede. maar ze hebben genoeg geld om hun 'vriendjes'en 'vriendinnetjes' een baantje te geven of desnoods een nieuwe tak voor te bedenken.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 18:27 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
meer dan 50% is buitenlands, dus ehm, daar gaan je subsidies...![]()
Niet overdrijven, de gebouwen in A'dam zijn weer wat authentieker, hoewel dat weer niets is t.o.v. échte wereldsteden.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:37 schreef TC03 het volgende:
Rotterdam is de enige stad van Nederland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |