dat dusquote:Op donderdag 19 mei 2005 14:45 schreef doraantje het volgende:
hij is sjouwbaar...maar het zal geen hobby van je worden denk ikhij is makkelijk in je eentje te tillen, dus het is op zich mogelijk om 'm met de trein op te halen
wat z'n radius is weet ik niet. toen wij er mee gevaren hebben kwamen we iig een aardig eind (5km ofzo) stroomopwaarts, en we hadden maar 2 liter getankt volgens mij. maar volgens mij is het een 10liter tank. maar ik kan het ook aardig mis hebben, ik heb 'm vorig jaar voor het laatst gezien
volgens mij istie luchtgekoeld.
ik ken de TS..vandaar
ik zal TS wel ff een schop geven, zodat ie weer eens gaat reageren
hij woont in schiedam, dat ligt tegen rotterdam aan (aan de zeekant)quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:18 schreef buxx het volgende:
Ik doe een bod van 25,- mist het vervoer naar mij enigsids te regelen is, zie nl. geen woonplaats in het profiel van de TS.
Wat voor Processor en geheugen heb je nodig?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:22 schreef mista het volgende:
[..]
nouwja volgens mij heb ik hier een pc met kapot moederbord....![]()
ALs je nou es het topic leestquote:Op vrijdag 20 mei 2005 18:50 schreef Nachtdier het volgende:
Heb je toevallig ook nog een bootje erbij? Daar ben ik namelijk naar op zoek.
Voor een tientje wil ik 'm misschien wel hebben en kom ik 'm wel halen. Kan ik tenminste zo'n ding een keer uit elkaar halen zonder dat het erg is als ik 'm niet meer terug in elkaar krijg.
Als jij nu eens begrijpend leert lezen, mijn post rustig doorleest en dan vooral niet te snel oordeelt, dan zou je snappen wat mijn bedoeling is als ik dat ding zou kopen. Precies, 'm uit elkaar halen, weer in elkaar zetten en dat alles met het doel om te kijken hoe die dingen in elkaar zitten en werken.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:59 schreef Neptunes het volgende:
[..]
ALs je nou es het topic leest
TS heb jij MSN?
Sorry, niet haalbaar voor dit bedrag. Succes verder met de verkoop.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:22 schreef doraantje het volgende:
[..]
hij woont in schiedam, dat ligt tegen rotterdam aan (aan de zeekant)
kan evt. gebracht worden...quote:Op maandag 23 mei 2005 11:40 schreef buxx het volgende:
[..]
Sorry, niet haalbaar voor dit bedrag. Succes verder met de verkoop.
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:28 schreef buxx het volgende:
Naar Groningen voor die 25,-? Ik vindt het prima.
sorry hoorquote:ik wil er ongeveer plus minus 75 euro voor hebben...
dat komt meer in de buurt.quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:42 schreef T42 het volgende:
50 geboden !
Da's alweer een jaar geleden.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:04 schreef mista het volgende:
maar toen ik hem anderhalf jaar geleden in de schuur zette deed ie het nog
whehe jaren later is hij nog steeds bezig proberen dat oude barrel te verkopenquote:Op zaterdag 7 februari 2009 17:34 schreef mista het volgende:
dank u!
gaat weg bij een bod van 30 euro.
haha ja steeds zie ik hem weer staan en dan denk ik: 'die moet ik toch echt eens wegdoen'.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 17:36 schreef alsem het volgende:
[..]
whehe jaren later is hij nog steeds bezig proberen dat oude barrel te verkopen![]()
ik kan mij dit topic nog herrineren toen hij geopend werd
sorry moet er knaken voor hebbenquote:Op zaterdag 7 februari 2009 19:04 schreef -Paul- het volgende:
Ik wil hem wel bij je ophalen voor een krat bier.
Het staat er ook pas bijna ehhh ............. 4 jaarquote:Op zondag 8 februari 2009 13:28 schreef Hydrogeny het volgende:
Indien niet verkocht mij PM sturen, zie dit topic veel te laat
Ok, maar zo lang kijk ik nog niet op forumfilter/9quote:Op zondag 8 februari 2009 15:02 schreef BYM het volgende:
[..]
Het staat er ook pas bijna ehhh ............. 4 jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |