tja wat zal er eigenlijk gebeuren wanneer er een aanslag komt op bush in nederland en dit dus ook slaagt.quote:
Ik denk dat ze alleen het gedeelte ten noorden van de Geusselt afsluiten, het zou anders een grote omweg zijn. Kijk maar op dit kaartje:quote:Op zaterdag 7 mei 2005 18:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Volgens mij wel hoor. Ze zetten de snelweg toch nu niet voor niets af?
Ik dacht dat ze de Akersteenweg zouden nemen?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 19:03 schreef Skande het volgende:
[..]
Ik denk dat ze alleen het gedeelte ten noorden van de Geusselt afsluiten, het zou anders een grote omweg zijn. Kijk maar op dit kaartje:
[afbeelding]
Vaag. Wat voor vliegtuig hebben m;n ouders dan zien overkomen? Het luchtruim zou gesloten zijn.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 19:03 schreef Gravit het volgende:
Nu net zeggen ze 8 uur op de radio, de tijd dat hij landt.
Dat is morgen, als hij naar Margraten gaat.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 19:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze de Akersteenweg zouden nemen?
Da's idd dan via de Geusselt en niet via Europaplein. Morgen wel volgens mijquote:Zaterdag 7 mei
Op zaterdag 7 mei aanstaande zullen de A2 vanaf knooppunt Kerensheide tot aan de Geusselt en de A79 vanaf Hulsberg tot aan de Geusselt, in beide richtingen voor alle verkeer zijn gesloten. Deze afsluitingen gelden van 19.15 uur tot circa 20.45 uur.
Eveneens op zaterdag 7 mei zal de Provinciale weg de N278 - tussen Cadier en Keer en Margraten - vanaf 18.00 uur tot zondag 8 mei 12.00 uur, voor alle verkeer in beide richtingen worden gesloten.
Omleiding
A2 tussen knooppunt Kerensheide en Geusseltkruising v.v: omleidingsroute via België (Maasmechelen) (N78 en E314).
Misschien het vliegtuig met z'n limo erin? Die past vast niet in Airforce one erbij. Waar zou trouwens de reserve airforce landen? Op dat militaire vliegveld over de Duitse grens?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 19:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Vaag. Wat voor vliegtuig hebben m;n ouders dan zien overkomen? Het luchtruim zou gesloten zijn.
Verschillende helikopters boven het noorden van maastricht nu.
O maar dat is ook geprobeerd hoor. Ook bij Churchill.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 19:12 schreef beffelholt het volgende:
wat ik me altijd afvraag is waarom er niet meer aanslagen zijn op personen die zich aan de top van wereldmachten bevinden.
ten tijde van WW2 heb ik me altijd verbaasd dat niemand ooit hitler heeft vermoord.
die mensen komen toch echt wel in het obenbaar en met een beetje goed snipergeweer moet je zo'n persoon toch van een behoorlijke afstand kunnen neermaaien.
kan zijn dat ze eerst een verkenningsvlucht hebben gemaakt.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 19:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ouders hebben beide toestellen gefilmd en aan de hand van de foto in de krant bekeken. Het is iig dat toestel. Of het twee verschillende zijn, is dan weer niet duidelijk. Zou raar zijn als hij nog een extra rondje maakt. Zat iig een kwartier tussen.
Maar kunnen die helikopters dat niet doen? Neem aan dat ze dat toestel zo snel mogelijk aan de grond willen zetten.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 19:20 schreef beffelholt het volgende:
[..]
kan zijn dat ze eerst een verkenningsvlucht hebben gemaakt.
daarnaast heb je een landingsciruit en kan het zijn dat je hem 2 keer ziet.
Dat neem ik aan jaquote:Op zaterdag 7 mei 2005 19:22 schreef Hammerbee het volgende:
Een kwartiertje ofzo geleden vloog hij hier (Midden-Limburg) over dus hij zal wel zo landen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |