Bunde.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 18:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hm, daarvoor zit ik te ver weg, denk ik.
Waar zit jij precies?
Ik heb geen idee welke invloed de wind heeft vandaag. Als hij niet bij jou over komt, komt ie hier wèl overquote:Op zaterdag 7 mei 2005 18:35 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Bunde.
Als hij vanuit het zuiden land kan ik m fotograferen. Maargoed. Anders maak ik wel foto's van die black hawk
Als hij vertrekt kan ik m volgens mij wel fotograferen.
Tussen 7 en half 8.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 18:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://teletekst.nos.nl/gif/images/768-01.gif
De aankomst van het vliegtuig is iig niet op teletekst vermeld
de klpd hangt de hele dag al in de lucht. En rond 6 uur ging er een colone ME'ers richting station.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 18:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
Boven de Sint Pietersberg zie ik nu ook twee helicopters vliegen
Er rijden een hoop ME busjes heen en weer en vanmiddag waren ze ook met taxibusjes bezig, waarschijnlijk om te oefenen. Ik zit nu midden in de "corridor" die ze aan het afsluiten zijn. Er rijdt nu ook een dubbele oplegger vol met dranghekken langs.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 18:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
Skande> zie jij nog wat bijzonders? Jij woont toch langs de route?
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 18:53 schreef Gravit het volgende:
Eigelijk is het toch niet normaal al die maatregelen, lijkt wel of er een speciaal iemand komt
Ik zit langs de President Rooseveltlaan. Zit morgen op de eerste rang als hij langs rijdt, de rest moet op 35 meter afstand van de weg blijven.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 18:53 schreef R-Alph het volgende:
19:15 gaat de A2 dicht.
Skande... waar zit jij?
Dat gooien ze bij Urmond al over België (vanuit de richting Eindhoven).quote:Op zaterdag 7 mei 2005 18:54 schreef Skande het volgende:
Ik ben ook wel benieuwd waar ze het verkeer langs zullen leiden. Het zal in Meerssen wel een chaos worden.
Het zal niet zo goed voor het imago van Nederland zijn als zometeen de-man-met-touwtjes-in-handen wordt afgeschoten door een of andere gekquote:Op zaterdag 7 mei 2005 18:53 schreef Gravit het volgende:
Eigelijk is het toch niet normaal al die maatregelen, lijkt wel of er een speciaal iemand komt
Je zit toch zo meteen ook op de eerste rang?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 18:56 schreef Skande het volgende:
[..]
Ik zit langs de President Rooseveltlaan. Zit morgen op de eerste rang als hij langs rijdt, de rest moet op 35 meter afstand van de weg blijven.
Kan ik bij jou een sniper dit weekend komen stallen? Moet je alleen niet vragen waarvoor ik hem daar nodig heb...quote:Op zaterdag 7 mei 2005 18:56 schreef Skande het volgende:
[..]
Ik zit langs de President Rooseveltlaan. Zit morgen op de eerste rang als hij langs rijdt, de rest moet op 35 meter afstand van de weg blijven.
zo jij mocht van je moeder ff uit de kelder?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 18:53 schreef Gravit het volgende:
Nee, hij zal wel niet door Maastricht komen op weg naar St. Gerlach. Morgen is de grote dag!quote:Op zaterdag 7 mei 2005 18:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Je zit toch zo meteen ook op de eerste rang?
Volgens mij wel hoor. Ze zetten de snelweg toch nu niet voor niets af?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 18:58 schreef Skande het volgende:
[..]
Nee, hij zal wel niet door Maastricht komen op weg naar St. Gerlach. Morgen is de grote dag!
Hmm zal ik me raket maar vast lancerenquote:Op zaterdag 7 mei 2005 18:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
hij is zojuist over sittard gevlogen, aldus m'n ouders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |