Preciesquote:Op woensdag 11 mei 2005 10:08 schreef Spyronius het volgende:
Maar verder gave bak, al vind ik persoonlijk de c5 mooier, maarja zolang jij hem maar mooi vind en daar gaat 't om.
zeg, niet off-topic gaan hequote:Op woensdag 11 mei 2005 10:47 schreef Mikkie het volgende:
[..]
De C5 Convertible, díe is pas om te kwijlen
Zwalkvering zou ik het niet willen noemen.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:24 schreef TGT het volgende:
Wat staat zo'n wagen toch hoog op de poten zeg.. Ik heb het amerikaanse sportwagenconcept nooit begrepen.. Grote motor met relatief weinig PK, Zwalkvering..
Wel mooi model verder hoor. En t zal ook vast flink vooruit gaan. Ik zou echter ergens een sportonderstel vandaan halen.. Op de buik dat ding..
Werkt dat op lucht? Wel netjes dat je de wagen nog lager legt.. Is die verlagingsset origineel?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:51 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Zwalkvering zou ik het niet willen noemen.
Hij heeft een verstelbaar onderstel (3 standen: normal, sport, performance)
0-100 onder de 5 seconden is snel genoeg, sneller dan de nieuwe Porsche![]()
Verlagingsset (1 inch) is besteld.
Op lucht ja.quote:Op woensdag 18 mei 2005 09:47 schreef TGT het volgende:
[..]
Werkt dat op lucht? Wel netjes dat je de wagen nog lager legt.. Is die verlagingsset origineel?
Nah,geef mij dan maar de C1 of de C2,en dan het leifst de C2,die is echt mooi!!quote:Op woensdag 11 mei 2005 10:47 schreef Mikkie het volgende:
[..]
De C5 Convertible, díe is pas om te kwijlen
quote:Op woensdag 18 mei 2005 10:54 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Op lucht ja.
Set is niet origineel GM, wel speciaal voor de C4
Hoe lang moet je erop wachten dan? Onderdelen voor deze auto's hebben natuurlijk een lange levertijd.quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:40 schreef D.Rose het volgende:
[..]
uiteraard.
Zal echter nog wel ff duren
het onderdeel nog zo'n 2 weken, maar wil m eerst op kenteken hebben voor ik m ga 'verbouwen'.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:47 schreef TGT het volgende:
[..]
Hoe lang moet je erop wachten dan? Onderdelen voor deze auto's hebben natuurlijk een lange levertijd.
Nu doen ze het idd wel.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 21:53 schreef D.Rose het volgende:
[..]
bij mij wel
wellicht heeft photobucket kuren
ja dank jequote:Op maandag 20 juni 2005 09:42 schreef Oblivion het volgende:Je
hebt
'm...
![]()
Gefeliciteerd!!!
Mooie bak hoor...![]()
Hmmmm corvette...alleen de naam al....![]()
[offtopic]quote:Op maandag 20 juni 2005 15:56 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
gaat er iets niet goed met het aanvragen van het kenteken? (of het keuren?)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |