waar ga jij altijd uit in R'dam?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:00 schreef Speedski het volgende:
Man, kheb net m'n ontbijt achter de verstandige kiesjes
Internet in het algemeen kost geen ruk in Zwedenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:16 schreef r8ality het volgende:
Live vanuit Helsingborg (Zweden).
Internetten kost hier geen ruk. 2 euro per uur
.
En laat ze er niet uit voor je hier bentquote:
Rijd die Vulva's eerst tot aan de deur, deur open... Zweudse vreuwen zo het huis in en vastketenenquote:
Wat zijn de systeemspecs van de PC waarop dit screenshot werd gemaakt?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:00 schreef febster het volgende:
Ik weet dat het verboden is om nerd plaatjes te posten, maar ik wil er toch ff 1tje doen
[afbeelding]
(klik er vooral op en check het detail)
Goede vraag, maar tis AoE 3 en die verwacht ik dit najaar, dus ik denk dat je aan een P4 3Ghz/AMD 64 3000+ moet denken met denk wel toch een X800quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:23 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Wat zijn de systeemspecs van de PC waarop dit screenshot werd gemaakt?
X800 XL vanaf 299,- Euro (PCI-e is iets goedkoper dan AGP)quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:25 schreef febster het volgende:
[..]
Goede vraag, maar tis AoE 3 en die verwacht ik dit najaar, dus ik denk dat je aan een P4 3Ghz/AMD 64 3000+ moet denken met denk wel toch een X800(maar die is op dat moment nog maar 100 a 200 euro ofzo)
Als je goed leest heb ik het over de prijs van de X800 die hij in het najaar zal kostenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:46 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
X800 XL vanaf 299,- Euro (PCI-e is iets goedkoper dan AGP)
praajswohtsj
Wrom nie?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 19:23 schreef Juup© het volgende:
[..]
Binnenblijvenentvkijkenofeentijdschriftlezen,ikmagzekertotvolgendeweekvrijdagdedeurnietuit.
gebroken handquote:
Mijn reactie is:quote:Op vrijdag 6 mei 2005 21:44 schreef amaranta het volgende:
he flow ik heb je een bericht gestuurd via ppcphones
Aanrechtquote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:22 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Rijd die Vulva's eerst tot aan de deur, deur open... Zweudse vreuwen zo het huis in en vastketenen![]()
voor wie?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 10:45 schreef amaranta het volgende:
Nou goeiemorgen
vergeet neit dat het morgen moederdag is he....snel dus iets kopen nog....
Als die reep de zondag maar haaltquote:Op zaterdag 7 mei 2005 16:08 schreef Partygurl het volgende:
ik heb een reep chocola gekocht met daarop voor de liefste mama
Meeloperquote:Op zaterdag 7 mei 2005 18:07 schreef amaranta het volgende:
Kheb net een tattoo laten zetten...
voor de genen onder ons die een moeder hebben, of een moeder waarmee ze (nog) contact hebben....quote:
Ah zoquote:Op zaterdag 7 mei 2005 18:08 schreef amaranta het volgende:
[..]
voor de genen onder ons die een moeder hebben, of een moeder waarmee ze (nog) contact hebben....
of een schoonmoeder
Heb jij jupiler in huis?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 17:14 schreef daNpy het volgende:
Grmbl, krijg mn dafje niet goed aan het lopen.
De stationair stelschroef zit natuurlijk ónder het filter zodat je er net niet bijkan
Iemand zin om vanavond ff te helpen?
Met z'n tweeën is het allicht makkelijker gefixt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |