quote:Op zaterdag 7 mei 2005 08:49 schreef hicham het volgende:
Enne, heb je al blingbling ringen om je vingers en kettingen om je nek hangen
Goedzoquote:Op zaterdag 7 mei 2005 10:03 schreef Patrick281 het volgende:
Even kort wakker worden
en dan snel boodschappie's doen voor dat de rijen bij de kassa's weer 20 meter lang zijn zoals gebruikelijk hier.
Wilde eigenlijk gelijk de nieuwe computermonitor halen, want vanmiddag zijn die brommerraces, dus heb een krap schema.Als het nog doorgaat met die regen.
Ik werd wakker en moest aan die KLX denken, dat is wel een bepaald teken he.
Zo rond de middag maar even die gozer bellen om een afspraak te maken.![]()
Dat het waarschijnlijk nog een full cross uitvoering is kon mij ook niet negatief boeien.
Ik keek net in de hal waar'ie eventueel komt te staan, en dat voelde goed.![]()
Douchen!
Kortste wake mind up call ooit.![]()
![]()
Dus even kort lurken met een bakkie en boterkoek.quote:Eerst een karretje waar geen muntje in ging, toen een karretje die mijn muntje inslikte maar niet ontkoppelde van de andere wagentjes.Dus moest assistentie vragen van de super, beide rijen stonden geblokkerd.
![]()
Dat duurde allemaal wel evenaffijn, uiteindelijk een derde karretje gepakt rijdt het wiel links vooraan niet.
![]()
De persoon van de super werd er een beetje radeloos van, of ik soms een talent voor die dingen had.
De hele super het wagentje een beetje opgetild, maar hoe voller de kar werd hoe minder ik hem nog vooruit kon duwen.Naar huis is het ook nog 150 meter.
![]()
Ik kreeg ondertussen wel een droge mond, en had wel zin in een bakkie koffie met een koekie.![]()
Thuis uithijgend bedacht ik mij dat het toch wel handig is om eerst de typenummers van de computerspullen te noteren, Kingston geheugen is in de aanbieding, een bepaalde Philips monitor is net even mooier voor 29 euro meer (oogt flatscreenerig en is bovendien zwart'achtig) en een echte Pioneer DVD speler "black" kost ook maar 18 eurie's meer.
Moet ie niet gewoon gericht worden?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 23:52 schreef Youssef het volgende:
Alleen de rechtervoorremschijf, daar zit een kleine tik in
Ik weet niet of het erger wordt, maar met testrijden merkte ik er nix vanMjah, achteraf zie ik nu eigenlijk ook wel dat ik niet echt testreed, was totaal nieuw voor me. Zelfs nu doe ik het beter
Oh ja, de verkoper draagt sowieso 150 bij aan de nieuwe schijf en wilde die eventueel ook erop zetten, alleen heb ik daar momenteel geen tijd voor...
Opzich wel tof voor Youssef om alleen aan de rechterkant een wave disk te gooienquote:Op zaterdag 7 mei 2005 11:21 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Moet ie niet gewoon gericht worden?Is het een tik of een bepaald aanlooppunt?
Kan er morgenochtend
wel even naar kijken als je wil.
Oh enne als je een nieuwe wil neem dan die wavedisks voor het posergehalte.(wel beide kanten doen dan
)
De beste aankopen doe ik hier om de hoek op 150 meter afstand.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 11:27 schreef Makster het volgende:
Boodschappen doen heb je een Fiero voor vriend
Dan is het inderdaad makkelijker om met je karretje vol over straat te sjouwenquote:Op zaterdag 7 mei 2005 11:35 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
De beste aankopen doe ik hier om de hoek op 150 meter afstand.![]()
Toen ik nog mijn oude werk had ging ik altijd elders omdat de Aldi maar tot 18:00 open is doordeweeks.
En ik was meestal niet voor 19:00 thuis in de buitendienst.
Dat is het enige voordeel dat ik nu bijna 2 uur eerder thuis ben iedere dag x 5 dagen x 4 weken = SM tijd.![]()
quote:Vind t wel iets hebben , dat aanstampen. Goed , de eerste paar keren heb ik die KTM echt lopen vervloeken , kreeg het niet echt voor elkaar
Je leert je motor steeds beter kennen dus na een tijdje start ie steeds sneller !
heb mn ktm 600 lc4 nu een weekje of 3 en t begint aardig te wennen.
Zet m tegen een muur , en dan trap ik m aan met rechts .
Geen probleem
Idd , accu en startmotor is alleen maar overtollig gewicht
Vandaag nog ff buiten wezen spelen
quote:
Ik heb een Fireblade remklauw, las op M-F iemand (mosseltje in het SM topic) die een CBR-1000 klauw gekocht heeft die machtig werkt, gewoon voor weinig bij de motorsloperij.quote:Ben nu naarstig opzoek naar een braking remklauw die bij mijn schijf past. Heb op Ebay al een 4 zuiger gevonden, alleen de veiling duurd nog 4 dagen voor de een en 1,5 dan voor de ander. Weet alleen niet of die kaknakker hem ook naar nederland wil sturen. MAar voor de juiste prijs vast wel
8 uur per dag, naast je werkquote:Op zaterdag 7 mei 2005 11:50 schreef Patrick281 het volgende:
[..]Mijn studiepakket is ook binnen.
Ik moet ongeveer 8 uur per dag erin steken bij een normaal studietempo.
Dan mag ik in 11 maanden examenen doen ofzo.
Heb geen uurtje over zo doordeweeks, dus moet er echt voor gaat zitten en in dat studeertempo komen.
Dinsdag ga ik beginnen .. denk ik.
[..]
Ik heb een Fireblade remklauw, las op M-F iemand (mosseltje in het SM topic) die een CBR-1000 klauw gekocht heeft die machtig werkt, gewoon voor weinig bij de motorsloperij.![]()
Niemand anders dan ikquote:Op zaterdag 7 mei 2005 11:57 schreef Makster het volgende:
8 uur per dag, naast je werkHoe willen ze dat je dat doet dan
Hahaha ja dat is inderdaad ook nog een optiequote:Op zaterdag 7 mei 2005 12:10 schreef Patrick281 het volgende:
En anders betaal ik gewoon een maand niet, dan zullen ze het vast ook wel even bevriezen als geheel.![]()
Inderdaad heel makkelijk allemaalquote:Op zaterdag 7 mei 2005 12:10 schreef Patrick281 het volgende:
Dat moet je hebben zo'n KLX voorganger.
Bij de brommerraces is de peetvader van de CR500 ook, via hem weet ik dat die activiteiten er zijn, ziet er qua weer niet zo geweldig uit trouwens en ik weet nog niet of ik 14:00 in Arkel wel ga halen.Geen zin om mij te haasten vandaag.
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 12:26 schreef Makster het volgende:
Heb voor de liefhebbers ff een filmpje geschoten van mijn motor, is wel leuk geworden zo
Flimpie
... zei ze meer dan een uur geleden en nog niemand die heeft gereageerdquote:
purschuim dicht goed af hoorquote:Op zaterdag 7 mei 2005 14:06 schreef hicham het volgende:
Baggerweer !!!!
Baggeruitlaat !!!![]()
Hij lekt een klein beetje aan de onderkantHeb zitten draaien en hameren, klem om de pijp retestrak vastgedraaid en nog steeds komt er een beetje lucht doorheen. Is er geen vloeibare pakking wat ik erin kan spuiten ofzo?
Dat idee had ik ook alquote:
Neem je mij in de maling ofzoquote:Op zaterdag 7 mei 2005 14:34 schreef stinkie het volgende:
nou ik zou er toch geenpurschuim voor gebruiken hoor
misschien moet het even zetten ofzo? of een pakking oid ertussen.
Ja, weet ik veelquote:Op zaterdag 7 mei 2005 14:40 schreef Makster het volgende:
Ben ik weer ff voor 1 minuut
Purschuim voor je uitlaat![]()
Die lim die spoort niet hoor
![]()
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 14:41 schreef hicham het volgende:
[..]
Ja, weet ik veel
Het enige wat ik weet is dat je purschuim kunt spuiten en dat het dan hard wordt.
Leek me in eerste instantie wel handig
Kan een modje even bovenstaande posts verwijderen inclusief deze,
mijn eer is aangetast
Mijn aanwezigheid werd hier niet op prijs gesteld hè?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 14:41 schreef hicham het volgende:
Kan een modje even bovenstaande posts verwijderen inclusief deze,
mijn eer is aangetast
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 14:52 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Mijn aanwezigheid werd hier niet op prijs gesteld hè?
*weer weg huppelt!
Gewoon bij de aansluitingenquote:Op zaterdag 7 mei 2005 14:47 schreef Makster het volgende:
[..]
Cement wordt na een tijdje ook hard, probeer dat anders is
Waar is de uitlaat lek? Bij de aansluitingen of ergens door een geschaaft stuk ofzo?
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 14:52 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Mijn aanwezigheid werd hier niet op prijs gesteld hè?
*weer weg huppelt!
Nee, last van een brakke rug.quote:
En 't is morgen pas moederdag, onee, das andersom, dan moet je moeders verblijdenquote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:12 schreef ondeugend het volgende:
[..]
....ben ik maar even een knuffel gaan halen bij mijn moeder.
Morgen gewoon weer een knuffel hoor.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:28 schreef bwt het volgende:
[..]
En 't is morgen pas moederdag, onee, das andersom, dan moet je moeders verblijden
quote:
Damn, moet nog een cadeautje halen.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:28 schreef bwt het volgende:
[..]
En 't is morgen pas moederdag, onee, das andersom, dan moet je moeders verblijden
Brommertjesquote:Op zaterdag 7 mei 2005 12:15 schreef Makster het volgende:
Inderdaad heel makkelijk allemaal![]()
Wat is er in Arkel te doen dan?
niet dat ik er heen kan want MOET leren, ik doe het alleen niet echt
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:57 schreef Makster het volgende:
Moest je naar Alternate?
Kom eigenlijk niet graag daar, herinnert mij aan een ex'je.quote:Als je nou die straat rechtdoor gaat ipv naar rechts voor Alternate dan kom je dus bij de HOLEC met 2 meester bochten
Alternate zit aan het begin langs de weg zeg maar, aan het eind van het industrieterrien is de HOLECWeet je dat ook gelijk weer
Vanuit richting Rotterdam zo:quote:Op zaterdag 7 mei 2005 16:03 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
[..]
Kom eigenlijk niet graag daar, herinnert mij aan een ex'je.Hartpijntjes.
![]()
Ben nu ook 3 keer langs haar huis gereden.![]()
Maar rechtdoor is vanaf de snelweg gezien![]()
Ik kwam nu helemaal binnendoor via Ridderkerk zelf he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |