Idd, die heb ik ook een keer gezien. We waren buiten aan het skateboarden, toen er zo'n ding kwam. Er waaiden een paar fietsen om en wat jassen en tassen waaiden een stuk door de lucht. Dat was cool.quote:
We hebben meer gemeen dan onze naamquote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:08 schreef Logician het volgende:
Ik ben sindsdien echt helemaal in de ban van alle soorten stormIk ben ook zeker van plan ooit nog eens naar tornado valley af te reizen
![]()
![]()
Gaan we samenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:23 schreef Natalie het volgende:
We hebben meer gemeen dan onze naam
Count me in!
Kunnen we nog een mooi topic over openen danquote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 13:02 schreef Steve-O het volgende:
17 juli was toch met dat pikzwarte weer aan het eind van de middag ?
tering zat in de auto midden in amsterdam je zag geen klap voor ogen en er stond 10 cm water
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:50 schreef DemonRage het volgende:
Mammatus kan mooi zijn (andere foto van dezelfde bui als die drelletje liet zien):
[afbeelding]
Nog een indrukwekkende:
[afbeelding]
Nog zo'n monsterbui met mammatus:
[afbeelding]
Dat zijn inderdaad indrukwekkende wolken.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:50 schreef DemonRage het volgende:
Mammatus kan mooi zijn (andere foto van dezelfde bui als die drelletje liet zien):
[afbeelding]
Nog een indrukwekkende:
[afbeelding]
Nog zo'n monsterbui met mammatus:
[afbeelding]
Ziet er erg indrukwekkend uit......quote:Op vrijdag 6 mei 2005 23:15 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Dat zijn inderdaad indrukwekkende wolken.
Ik schrok al toen ik de volgende op me af zag komen:
[afbeelding]
Deze foto heb ik op 17-7-2004 genomen.
Prachtig hoe 17-7-4 zo'n bergip is gewordenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 23:15 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Dat zijn inderdaad indrukwekkende wolken.
Ik schrok al toen ik de volgende op me af zag komen:
[afbeelding]
Deze foto heb ik op 17-7-2004 genomen.
Volgenes mij haal je orkanen en tornado's nu door elkaar...quote:Op vrijdag 6 mei 2005 23:56 schreef Lucille het volgende:
Overigens is de kans op een F5 erg klein hier in West Europa, omdat je daarvoor een wateroppervlak moet hebben met een temperatuur van minstens 27 graden celcius. En dat komt hier niet voor.
Ze komen toch ook voor als warme en koude lucht zich met elkaar gaan mengen?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:14 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Volgenes mij haal je orkanen en tornado's nu door elkaar...
Orkanen hebben een zeewatertemperatuur van tenminste 27°C nodig om te ontwikkelen. Dat is de brandstof.
Het ontstaan van tornado's hangt juist van hele andere factoren af... o.a. windsnelheid en-draaiïng en temperatuurgradiënt tussen de grond en km's hoogte.
Was laatst een filmpje van die plek... Weet alleen niet meer waar. Waren geen hozen... maar wel die plekquote:Op zaterdag 7 mei 2005 09:49 schreef leviathanfd het volgende:
Trouwens, je kunt hier ook eigen foto's posten! Misschien heeft iemand actie foto's van de Rode Klif? Dat is The place to be in Nederland voor hozen!
Dat filmpje ken ik. Was via weerwoord.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 11:46 schreef drelletje het volgende:
[..]
Was laatst een filmpje van die plek... Weet alleen niet meer waar. Waren geen hozen... maar wel die plek
Wat is je naam op weerwoord? Van mij Francis (De Bilt)quote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:46 schreef leviathanfd het volgende:
[..]
Dat filmpje ken ik. Was via weerwoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |