abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † zaterdag 7 mei 2005 @ 15:17:00 #76
43556 miss_dynastie
pi_26802618
O ja, voor ik het vergeet:
Garfield
  zaterdag 7 mei 2005 @ 15:19:26 #77
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_26802671
Garfield lust zeurende zuurpruimvriendinnen rauw

Tink: Kijk hier eens:

De Elzen is een voormalig stuk Biesbosch-gebied dat ongeveer 25 jaar geleden is veranderd in een bosgebied.
Hondenlosloopgebied: ja

Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
pi_26802681
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 15:15 schreef Spindizzy het volgende:
Vertrouw nooit mensen die Garfield niet leuk vinden
Ik zei al dat ze de humor gewoon niet snapte (is volgens mij ook zo trouwens).
Mijn oom had de dag daarvoor ook weer een lekker bijt- en trekspel met 'm gedaan, vandaar dat ik dus op cursus wil dat ik zeker weet dat wat IK doe goed is voor mijn beestje.

En dus ook andere mensen op hun flikker durf te geven.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  † In Memoriam † zaterdag 7 mei 2005 @ 15:21:22 #79
43556 miss_dynastie
pi_26802718
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 15:19 schreef Syrena het volgende:
En dus ook andere mensen op hun flikker durf te geven.
Moet je sowieso doen, cursus of niet! Nu is alles leuk en schattig en grappig, maar als ie straks uitgegroeid is roepen deze mensen als eerst dat je een onopgevoed stuk vreten hebt
pi_26802739
O, trouwens net nog apporteren met de clicker geoefend! Normaal laat ie zijn speeltje écht niet los maar nu dus wel

Dat is echt zo leuk he, als je ineens ziet dat ze het snappen "Hee ik liet het los zag je dat? Zag je het? Ja? Ja? Ja? LEKKERS!"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_26802813
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 15:21 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Moet je sowieso doen, cursus of niet! Nu is alles leuk en schattig en grappig, maar als ie straks uitgegroeid is roepen deze mensen als eerst dat je een onopgevoed stuk vreten hebt
Inderdaad. Het is me net weer te binnen geschoten wat ze deed (ja ik zit me opnieuw compleet op te vreten), ze hield een paar keer met haar hand zijn snuit dicht. Dat hebben we hier nog NOOIT bij hem gedaan om hem te corrigeren!

Oke, ik moet echt iets leuks gaan doen nu, want ik blijf hier over doormalen.

Iemand nog tips voor leuke spelletjes? Hoe leer je zoeken? Speeltje laten zien en onder een handdoek stoppen werkte hier niet
  zaterdag 7 mei 2005 @ 15:32:32 #82
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_26802970
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 15:25 schreef Syrena het volgende:

Hoe leer je zoeken? Speeltje laten zien en onder een handdoek stoppen werkte hier niet
Bij Casper laat ik een koekje zien en ik laat hem zien dat ik het in mijn vuist verstop. Zoek! Als hij met zijn snuit mijn vuist aanraakt (met de clicker moet je op dat moment klikken) mag hij het hebben. Langzaamaan verdwijnt mijn vuist wat verder bij hem weg achter mijn rug. Gaat langzaam bij deze hond

Als Casper heel hard tekeer gaat als de bel gaat of tegen de postbode deed ik ook wel 's mijn hond om zijn snuit leggen hoor Is nu niet meer nodig.
pi_26803097
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 15:32 schreef Spindizzy het volgende:

[..]

Bij Casper laat ik een koekje zien en ik laat hem zien dat ik het in mijn vuist verstop. Zoek! Als hij met zijn snuit mijn vuist aanraakt (met de clicker moet je op dat moment klikken) mag hij het hebben. Langzaamaan verdwijnt mijn vuist wat verder bij hem weg achter mijn rug. Gaat langzaam bij deze hond

Als Casper heel hard tekeer gaat als de bel gaat of tegen de postbode deed ik ook wel 's mijn hond om zijn snuit leggen hoor Is nu niet meer nodig.
Ja, maar niet steeds hand om de snuit, flink met je handen voor zijn snoet wapperen zodat ie weer gaat happen, weer vastpakken enz. En ondertussen maar: idiote hond zeggen en niet doen. Dan blijf ook met je poten van hem af

Ozzie kan dan wel al goed zoeken als ik een stukje keukenrol in mijn hand heb Ik wilde vandaag even zijn oogje schoonvegen (beetje loopoogje, komende week ff laten nakijken, het is nog niet ontstoken geloof ik). Ik met een papiertje in mijn hand, hij wil het hebben, dus ik hou het achter mijn rug, hij rent om me heen.... en begint daarna mijn rug te likken (ja lekker zo'n afzak-heupbroek).
  † In Memoriam † zaterdag 7 mei 2005 @ 15:41:58 #84
43556 miss_dynastie
pi_26803167
Syrena, spin is het baasje. Ik vind het sowieso een verschil of het baasje het doet, of iemand die op bezoek is. Dat hoef je gewoon écht écht écht never nooit te pikken!!!
pi_26803357
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 15:41 schreef miss_dynastie het volgende:
Syrena, spin is het baasje. Ik vind het sowieso een verschil of het baasje het doet, of iemand die op bezoek is. Dat hoef je gewoon écht écht écht never nooit te pikken!!!
Ik vind wat Spin deed ook goed hoor! Zij is de baas, en ik zelf wil ook niet dat Ozzie op mensen of andere dingen gaat blaffen. Wat ik beschreef is wat de zgn. vriendin deed met Ozzie.

Ik ben gewoon nog naief ofzo denk ik, in mijn wereld tot nu toe waren mensen die voorzichtig zijn met beestjes en mensen die bang zijn (en dus uit de buurt blijven).
Mijn oom en tante wilden ook wel eens op Ozzie passen, maar ik wil hem daar nu dus echt nog niet laten. Als hij groter en goed opgevoed is is dat een ander verhaal. Denk ik.
pi_26806339
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 15:19 schreef Spindizzy het volgende:
Garfield lust zeurende zuurpruimvriendinnen rauw

Tink: Kijk hier eens:

De Elzen is een voormalig stuk Biesbosch-gebied dat ongeveer 25 jaar geleden is veranderd in een bosgebied.
Hondenlosloopgebied: ja

[afbeelding]
Dat is het helemaal

Zullen we daar meeten?

Bezoek moet van mijn beesten afblijven. Nou ja, aaien mag en dat is het. Ik geef mijn hond commando's, ik corrigeer haar zo nodig, ik bepaal wat mag of niet. Oh zo
  Moderator zaterdag 7 mei 2005 @ 18:36:17 #87
5428 crew  miss_sly
pi_26806406
Dus we komen bij elkaar bij Paviljoen de Viersprong?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  † In Memoriam † zaterdag 7 mei 2005 @ 18:42:39 #88
43556 miss_dynastie
pi_26806552
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 15:49 schreef Syrena het volgende:
Ik vind wat Spin deed ook goed hoor! Zij is de baas, en ik zelf wil ook niet dat Ozzie op mensen of andere dingen gaat blaffen. Wat ik beschreef is wat de zgn. vriendin deed met Ozzie.
Oh, nee, sorry, ik dacht dat je je 'verdedigde' (zo van: wat jij deed is zus, maar die vriendin deed zo, vandaar. Dat hoeft niet, alles wat die vriendin doet zonder jouw medeweten en wensen is fout!). En waarom doe je Oz niet lekker naar een dierenhotel, als je op vakantie gaat? Veel makkelijker, lijkt me Doen wij met Yian ook
  zaterdag 7 mei 2005 @ 19:08:42 #89
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_26807118
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 18:36 schreef miss_sly het volgende:
Dus we komen bij elkaar bij Paviljoen de Viersprong?
Wat mij betreft wel

Voor Casper geldt de regel: gewoon negeren. Laat hem maar lekker gaan.
Voor Smek geldt de regel: jullie zijn ver van te voren gewaarschuwd dus mocht hij jullie opvreten zijn wij niet aansprakelijk Heel, heel, HEEL veel sterkte

EDIT: oooh Tink der riedeltje ging niet over de meeting
  zaterdag 7 mei 2005 @ 19:32:08 #90
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_26807780
Ik heb nog meer foto's

Smekje en grote hondenvriend Beau. Casper staat niet op de foto want die raakt altijd zo hieperdepieper en door het dolle heen van Beau dat hij steeds weer uit beeld sprong

Hier bespringt Smekje Beau

Mijn mooie jongen

Mijn andere mooie jongen

Mag ik nog een koekje Baasje? Aaaah, mag het?

Nou dan kauw ik wel op een stok

Zoals gewoonlijk moet er weer even tegen het "Honden Verboden" bordje geplast worden
pi_26808026
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 19:08 schreef Spindizzy het volgende:
EDIT: oooh Tink der riedeltje ging niet over de meeting
Neeheheheeeeeee
  zaterdag 7 mei 2005 @ 19:41:45 #92
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_26808047
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 19:40 schreef Tinkerbell het volgende:

[..]

Neeheheheeeeeee
Ik vond je al zo streng
pi_26808235
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 19:41 schreef Spindizzy het volgende:
Ik vond je al zo streng
Het was n.a.v. dat bezoek-verhaal van Syrena

Op zich luistert Ayla ook alleen maar naar ons, mensen kunnen commanderen wat ze willen, ze wacht altijd op toestemming van ons.
pi_26809427
Leuke foto's weer Spin! Het zijn hunks

Saar is ook zo'n stokkenkluiver, de hele tuin ligt vol met versnipperde takken
pi_26814978

Saar heeft mijn rugzak gerold....ze heeft mijn adressenboekje eruit gepakt en mijn losse blad met inlognamen en passwords opgevroten

Rothond
  zondag 8 mei 2005 @ 00:34:20 #96
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_26815115
Saar Spuug 's uit

Tis wel een vreterd he
pi_26815249
Saar kan zo in het Guinness Book of Records

pi_26816737
quote:
Op zondag 8 mei 2005 00:26 schreef kissa het volgende:

Saar heeft mijn rugzak gerold....ze heeft mijn adressenboekje eruit gepakt en mijn losse blad met inlognamen en passwords opgevroten

Rothond

pi_26816746
Er komt een donderend lawaai van beneden, zal ik gaan kijken of niet?
pi_26816875
Dan zingt Ayla :
Ik ben binneeeeeeeeeeeeeeeeeeee
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')