Ik zal straks eens wat foto'tjes maken, heb het erg druk op het moment.quote:Op maandag 9 mei 2005 14:22 schreef Spindizzy het volgende:
Jaaaa! Ozziefoto's! En een Bommelupdate is ook alweer eeuwen geleden
quote:Op maandag 9 mei 2005 16:28 schreef rena het volgende:
En Bommeltje is heel erg dominant gedrag aan het vertonen nu![]()
dan zijn ze juist leukquote:Op maandag 9 mei 2005 18:48 schreef moussy het volgende:4 kuikens
4 kuikens
4 kuikens
4 kuikens
4 kuikens
4 kuikens
4 kuikens
4 kuikens
4 kuikens
4 kuikens
4 kuikens
4 kuikens
4 kuikens
4 kuikens
4 kuikens
4 kuikens
4 kuikens
4 kuikens
4 kuikens
4 kuikens
4 kuikens
4 kuikens
4 kuikens
4 kuikens
4 kuikens
4 kuikens
4 kuikens
Maar nog geen foto's, ze zijn net uit het ei
Wat zijn eigenlijk puberstreken?quote:Op maandag 9 mei 2005 18:51 schreef moussy het volgende:
en een bommel die begint met puberstreken. Méér méér van zulke verhalen... Dan stop ik weer met het klikken naar info over Franse bull pupjes
Tis geen oud meetquote:Op maandag 9 mei 2005 20:31 schreef Bluezz het volgende:
Golfer vraagt over de meet net :
Hoeveel honden zijn er loops, dat wordt nog lachen![]()
Wat een kenner van honden he die man
quote:Oh en onze datum is 2 sept
quote:Op maandag 9 mei 2005 18:51 schreef moussy het volgende:
en een bommel die begint met puberstreken. Méér méér van zulke verhalen... Dan stop ik weer met het klikken naar info over Franse bull pupjes
quote:Op maandag 9 mei 2005 21:18 schreef Spindizzy het volgende:
Dominant gedrag: zijn poot optillen en tegen je been pissenNou ja... Taak zijn been. Niet die van mij
![]()
Ozzie heeft vorige week wel weer in de kamer geplast. Maar dat was dus gewoon mijn schuld, niet consequent genoeg geweest met buiten zetten. Ozzie heeft altijd een paar rondjes tuin nodig voordat plas of poep zich aandient.quote:Op maandag 9 mei 2005 21:18 schreef Spindizzy het volgende:
Klinkt meer als gewoon puppengedrag hoor
Dominant gedrag: zijn poot optillen en tegen je been pissenNou ja... Taak zijn been. Niet die van mij
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |