Hagelslag op broodquote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:04 schreef MrAli het volgende:
[..]
Jezus Niels, wat heb jij gedronken of geslikt?
Waar Adobe Photoshop al niet goed voor kan zijn.quote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:41 schreef MrAli het volgende:
[..]
Waar Adobe Photoshop al niet goed voor kan zijn.
Texelse invasie.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:37 schreef DearPrudence het volgende:
hihi, straks komen jullie allemaal naar Utrecht, aan de IBB-laan. Dat zou echt vreemd zijn.
Maar misschien moeten we ook wel tegen elkaar hospiteren..![]()
Als dat je reden is om naar Utrecht te gaan...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:48 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Ga je juist weg om nieuwe mensen te leren kennen.
Hoop je eindelijk een keer nieuwe mensen tegen te komen, loop je wéér tegen dezelfde mensen aan,quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:37 schreef DearPrudence het volgende:
hihi, straks komen jullie allemaal naar Utrecht, aan de IBB-laan. Dat zou echt vreemd zijn.
quote:Maar misschien moeten we ook wel tegen elkaar hospiteren..![]()
Ik ken het woord ook niet, en vandale.nl kent het als iets anders als dat ik denk dat het moet betekenen in dit verband, namelijk concurreren om een woning.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:04 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Hoop je eindelijk een keer nieuwe mensen tegen te komen, loop je wéér tegen dezelfde mensen aan,.
[..]
Zei ik al.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:04 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Hoop je eindelijk een keer nieuwe mensen tegen te komen, loop je wéér tegen dezelfde mensen aan,.
hospiteren is dat je langs zo'n huis gaat waar er een kamer vrij is, en een goede indruk moet proberen te maken zodat ze je wel in hun huis willen ipv van iemand anders die is gaan hospiteren daar.quote:[..]
Ja, ik las hetquote:
Dammit, dan verliezen we het toch van jequote:hospiteren is dat je langs zo'n huis gaat waar er een kamer vrij is, en een goede indruk moet proberen te maken zodat ze je wel in hun huis willen ipv van iemand anders die is gaan hospiteren daar.
Snappie?
Gelukkig ben ik een jaar later.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:41 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ja, ik las het.
[..]
Dammit, dan verliezen we het toch van je.
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:41 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Dammit, dan verliezen we het toch van je.
Lees hierboven.quote:
Waar wil je (misschien) naartoe? (wat doen?)quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:11 schreef DearPrudence het volgende:
[..]![]()
Nee hoor.. Ik ga mss wel een jaar weg, dus jullie hebben dan wel een jaartje voorsprong.
Ik zie trouwens dat voor ons (Ruben / ik) de Cambridgelaan ook niet verkeerd is... die ligt op de Uithof, dus verder van het centrum (nadeel), maar dichter bij je studieplek (voordeel)... het is wat duurder (nadeel), maar ook groter (voordeel), minder mensen per keuken (voordeel) en minder wachttijd (voordeel)... ik ben alleen een beetje verward doordat bij de wachttijd staat 'mits je al studeert'... ik neem aan dat ze daarmee bedoelen dat je er pas in mag als je al studeert, en dat je nu wel wachttijd op kan bouwen...quote:[..]
Lees hierboven.
Ik wil misschien als "exchange student" weg.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:57 schreef errrrr het volgende:
[..]
Waar wil je (misschien) naartoe? (wat doen?)
We hebben zegmaar wel 'lange vakantie' waarin ik iets wil doen, want we hebben minstens twee maanden ofzo... maar een jaar, nee, dat 'verspilt' toch wat te veel tijd. Natuurlijk is het niet alleen verspilt, maar toch... ik zou liever tijdens m'n studie een jaar in het buitenland studeren ofzo. Of m'n hele master ofzo.
De gezelligheid vind ik toch wel een groot voordeel.quote:[..]
Ik zie trouwens dat voor ons (Ruben / ik) de Cambridgelaan ook niet verkeerd is... die ligt op de Uithof, dus verder van het centrum (nadeel), maar dichter bij je studieplek (voordeel)... het is wat duurder (nadeel), maar ook groter (voordeel), minder mensen per keuken (voordeel) en minder wachttijd (voordeel)... ik ben alleen een beetje verward doordat bij de wachttijd staat 'mits je al studeert'... ik neem aan dat ze daarmee bedoelen dat je er pas in mag als je al studeert, en dat je nu wel wachttijd op kan bouwen...
Maar om de een of andere reden denk ik dat de IBB toch gezelliger zal zijn... alleen is 16 maanden wachttijd nu eigenlijk al te kort, maar tsja, dan eerst maar even een tijdelijke woning...
Opzich wil ik ook wel een jaartje weg, maar mezelf kennende komt dat er toch niet van.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:11 schreef DearPrudence het volgende:
[..]![]()
Nee hoor.. Ik ga mss wel een jaar weg, dus jullie hebben dan wel een jaartje voorsprong.
[..]
Lees hierboven.
Congratulations. Well done dude!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:37 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Zo, door net met 3 - 0 gewonnen te hebben van het CVI zijn we kampioen geworden.
Volgend jaar dus eerste klasse spelen in de Eilandcompetitie.
Me 2, maar ik denk sowieso niet dat je een jaar helemaal kan verspillen, tenzij je een jaar lang op je luie reet achter de tv gaat hangen chips eten en bier drinken. Maar dat houd toch niemand een jaar lang vol. Behalve Nielsje Boompje dan.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:24 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Ik wil misschien als "exchange student" weg.
Dat is toch niet echt verspild tijd?
Mijn zus is namelijk ook pas met d'r studie begonnen toen ze 19 was (eerst havo, daarna vwo)
Uiteraard, dat is samen met de kosten en de plaats wel het belangrijkste denk ik. Maar je moet maar afwachten of je het gezellig vind, dat de mensen die er nu zitten het misschien gezellig vinden wil niet zeggen dat jij het ook gezellig zal vinden. Hangt van jou en de andere mensen af, moet goed klikken. Kan je dus eigenlijk pas zeggen als je daar zit.quote:[..]
De gezelligheid vind ik toch wel een groot voordeel.
Je eerste jaar weg als exchange student? Of een 'extra jaar' middelbare school zegmaar? Maar het is sowieso erg leuk en leerzaam, maar ik bedoel meer qua 'wetenschapskennis' dat je denk ik niet veel leert (behalve als je het dus als 1e jaar doet...), en dat zou ik toch niet willen denk ik. Ik kan me heel goed voorstellen dat 'iemand' het wil, maar ik dus nietquote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:24 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Ik wil misschien als "exchange student" weg.
Dat is toch niet echt verspild tijd?
Mijn zus is namelijk ook pas met d'r studie begonnen toen ze 19 was (eerst havo, daarna vwo)
Ja natuurlijk, maar had het er niet bij gezet omdat het een 'gevoel' was, wat eigenlijk nergens op gestaaft is. Nou ja, dat m'n neef daar zit, en dat jij je daar had ingeschreven. Voor de rest zou ik niet weten waarom die ooit gezellig zou kunnen zijnquote:[..]
De gezelligheid vind ik toch wel een groot voordeel.
Dat zeg ik idd ook, maar ik heb dat jaartje studievertaging (laten we het zo noemen) er nou niet voor over...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:53 schreef MrAli het volgende:
[..]
Me 2, maar ik denk sowieso niet dat je een jaar helemaal kan verspillen, tenzij je een jaar lang op je luie reet achter de tv gaat hangen chips eten en bier drinken. Maar dat houd toch niemand een jaar lang vol. Behalve Nielsje Boompje dan.
Werken of naar het buitenland kunnen heel nuttig zijn, je doet er veel ervaring mee op. Bij de een op een andere manier dan bij de ander, maar je zal er altijd wel wat aan hebben de rest van je leven, al dan niet ongemerkt.
Zie mijn vorige post voor de restquote:[..]
Uiteraard, dat is samen met de kosten en de plaats wel het belangrijkste denk ik. Maar je moet maar afwachten of je het gezellig vind, dat de mensen die er nu zitten het misschien gezellig vinden wil niet zeggen dat jij het ook gezellig zal vinden. Hangt van jou en de andere mensen af, moet goed klikken. Kan je dus eigenlijk pas zeggen als je daar zit.
Je kan het wel zo noemen, maar ik denk dat dat niet echt juist is. Ik zou het absoluut geen vertraging willen noemen. Je leert namelijk heel veel wat je anders daarna zou moeten leren, en wat je in je studie vast wel goed kan gebruiken.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:55 schreef errrrr het volgende:
[..]
Dat zeg ik idd ook, maar ik heb dat jaartje studievertaging (laten we het zo noemen) er nou niet voor over...
[..]
Zie mijn vorige post voor de restVolgens mij zijn we het allemaal wel eens, maar leggen we de prioriteiten alleen wat anders
Het hele team hoor, maar ik ben inderdaad tevreden.quote:
Tja, 'studievertraging'? Ik zie het probleem niet zo. Als je een jaar weggaat word je waarschijnlijk een stuk wijzer dan in je hele studie bij elkaar, iig qua ervaringen. Neemt niet weg dat je het ook tussen je bachelor en master een jaartje er tussen uit kunt gaan, of gewoon je master ergens anders doen. Maar weggegooid is het nooit natuurlijk. Wat is nou een jaar op een mensenleven?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:55 schreef errrrr het volgende:
[..]
Dat zeg ik idd ook, maar ik heb dat jaartje studievertaging (laten we het zo noemen) er nou niet voor over...
Wedstrijd ligt natuurlijk heel gevoelig, dus ergens ook wel logisch. Maar sportief is anders natuurlijk.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:30 schreef -Mzraki- het volgende:
Bah, net moest ik nog eventjes Sportshop - Maarco Bouw fluiten, ja, want Wim 'moest echt weg'. Nou dat heb ik geweten hoor, Sportshop telkens te schreeuwen: "Opstellingsfout!" en iedereen te schreeuwen: "Ja, neeeeet", "die bal is uuuuuuuuit"
Waarom zegt iemand ze godverdomme eventjes niet dat dit niet de nevobo competitie is en dat de scheidsrechters dus geen fancy opleiding hebben. Eilandcompetitie is er om fijn en gezellig te spelen.
Geen fatsoen.
Nee, helemaal niet, Maarco Bouw ís allang kampioen. Nu heeft Sportshop met 2-1 gewonnen, whooptyfackin do, veranderd helemaal niets aan de zaak.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:39 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Wedstrijd ligt natuurlijk heel gevoelig, dus ergens ook wel logisch. Maar sportief is anders natuurlijk.
Natuurlijk waren ze al kampioen, maar het gaat voor een groot deel ook om de eer natuurlijk. Net voor de wedstrijd Berrie en Marco nog gesproken en Sportshop wilde uiteraard nog wel even winnen van de kampioenen.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:50 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet, Maarco Bouw ís allang kampioen. Nu heeft Sportshop met 2-1 gewonnen, whooptyfackin do, veranderd helemaal niets aan de zaak.
Het lag ook echt aan Maarco Bouw zelf, ze stonden enorm veel fout en in de derde set lieten ze de hoofdjes gewoon hangen.
Allemaal waar, maar ik heb ook wel zin in studeren. Ik ga liever er zo'n jaar tussenuit als je geen zin hebt in het alternatief. En ik denk idd niet dat zo'n jaar echt uitmaakt, maar het lijkt mij dus gewoon niet de beste besteding van mijn tijd. Ik kan me goed voorstellen dat dat voor anderen het wel is hoor.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:38 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Tja, 'studievertraging'? Ik zie het probleem niet zo. Als je een jaar weggaat word je waarschijnlijk een stuk wijzer dan in je hele studie bij elkaar, iig qua ervaringen. Neemt niet weg dat je het ook tussen je bachelor en master een jaartje er tussen uit kunt gaan, of gewoon je master ergens anders doen. Maar weggegooid is het nooit natuurlijk. Wat is nou een jaar op een mensenleven?
Ja, fijn dat dat dan over mijn rug moet gaan.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:51 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Natuurlijk waren ze al kampioen, maar het gaat voor een groot deel ook om de eer natuurlijk. Net voor de wedstrijd Berrie en Marco nog gesproken en Sportshop wilde uiteraard nog wel even winnen van de kampioenen.
Hey, ik zeg niet dat het terecht was, alleen ergens wel begrijpelijk. Maar het is natuurlijk sowieso al raar dat jij dat moet gaan fluiten.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:53 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ja, fijn dat dat dan over mijn rug moet gaan.
Kom eens kijken bij een voetbalwedstrijd.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:30 schreef -Mzraki- het volgende:
Bah, net moest ik nog eventjes Sportshop - Maarco Bouw fluiten, ja, want Wim 'moest echt weg'. Nou dat heb ik geweten hoor, Sportshop telkens te schreeuwen: "Opstellingsfout!" en iedereen te schreeuwen: "Ja, neeeeet", "die bal is uuuuuuuuit"
Waarom zegt iemand ze godverdomme eventjes niet dat dit niet de nevobo competitie is en dat de scheidsrechters dus geen fancy opleiding hebben. Eilandcompetitie is er om fijn en gezellig te spelen.
Geen fatsoen.
Natuurlijk, dat geldt voor mij ook hoor. Ga er liever wat later een poos tussenuit, maar weggegooid of zinloos is het nooit.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:53 schreef errrrr het volgende:
[..]
Allemaal waar, maar ik heb ook wel zin in studeren. Ik ga liever er zo'n jaar tussenuit als je geen zin hebt in het alternatief. En ik denk idd niet dat zo'n jaar echt uitmaakt, maar het lijkt mij dus gewoon niet de beste besteding van mijn tijd. Ik kan me goed voorstellen dat dat voor anderen het wel is hoor.
Maar ik ga slapen, morgen weer vroeg op, en ik kon vanmorgen echt niet uit m'n bed komen
Daar heb je ramen voor die je open kan zetten.quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:21 schreef errrrr het volgende:
Zo, dan fiets je 's door, is het weer bloedheet op je kamer
Wat dacht je dat ik deed? Nu is het idd wel weer lekker, maar op het moment dat je (warm van het fietsen) binnenkomt is het niet fijn... moeders die ramen dicht doenquote:Op woensdag 11 mei 2005 14:24 schreef MrAli het volgende:
[..]
Daar heb je ramen voor die je open kan zetten.
Haha, die van mij zet ze altijd open.quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:35 schreef errrrr het volgende:
[..]
Wat dacht je dat ik deed? Nu is het idd wel weer lekker, maar op het moment dat je (warm van het fietsen) binnenkomt is het niet fijn... moeders die ramen dicht doen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |