abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26884290
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 15:04 schreef MrAli het volgende:
[..]
Jezus Niels, wat heb jij gedronken of geslikt?
Hagelslag op brood
pi_26884850

Lieve wereld-koe!
  dinsdag 10 mei 2005 @ 15:41:06 #203
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_26885022
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 15:34 schreef NerdoNielso het volgende:
[afbeelding]
Lieve wereld-koe!
Waar Adobe Photoshop al niet goed voor kan zijn.
# "Een niet opgeruimde kamer en bureau vol troep is het kenmerk van een genie!"
# "Winnen is belangrijker dan meedoen!"
# "Alles wat niet mag is leuk om wel te doen!"
# Hendrik Johannes Cruijff
pi_26885094
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 15:41 schreef MrAli het volgende:

[..]

Waar Adobe Photoshop al niet goed voor kan zijn.
  dinsdag 10 mei 2005 @ 16:06:31 #205
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_26885614
Kijk je net nog eens die foto's van wintersport door:

Dan krijg je er toch wel weer gigantisch veel zin in!
pi_26885651
Wat lief
Neus in de sneeuw lief
minder lief (niet mijn type )
  dinsdag 10 mei 2005 @ 16:08:24 #207
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_26885657
Het is dus nog 236 dagen!
pi_26885829
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 16:08 schreef MrAli het volgende:
Het is dus nog 236 dagen!
GD d'r ff een plaatje van joh, dan zet ik hem wel ff op dehogeberg.nl
pi_26886565
hihi, straks komen jullie allemaal naar Utrecht, aan de IBB-laan. Dat zou echt vreemd zijn.

Maar misschien moeten we ook wel tegen elkaar hospiteren..
  dinsdag 10 mei 2005 @ 16:40:41 #210
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_26886660
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 16:37 schreef DearPrudence het volgende:
hihi, straks komen jullie allemaal naar Utrecht, aan de IBB-laan. Dat zou echt vreemd zijn.

Texelse invasie.
pi_26886912
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 16:40 schreef MrAli het volgende:

[..]

Texelse invasie.
Ga je juist weg om nieuwe mensen te leren kennen.

dinsdag 10 mei 2005 @ 16:54:46 #212
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_26887083
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 16:48 schreef DearPrudence het volgende:

[..]

Ga je juist weg om nieuwe mensen te leren kennen.

Als dat je reden is om naar Utrecht te gaan...
Maar stel dat we met z'n tienen richting Utrecht vertrekken, binnen nu en 2 jaar zegmaar, dan blijven er nog altijd héél érg véél mensen over om te leren kennen hoor.
pi_26887374
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 16:37 schreef DearPrudence het volgende:
Hoop je eindelijk een keer nieuwe mensen tegen te komen, loop je wéér tegen dezelfde mensen aan, .

quote:
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
  dinsdag 10 mei 2005 @ 17:27:57 #214
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_26887989
Redoxreacties lukken dus niet met behulp van de BINAS (zoals Ruben adviseerde) wel aardig, alleen is dus nu het kromme dat de BINAS in dit verband pas in de volgende paragraaf ter sprake komt, maarja.
  dinsdag 10 mei 2005 @ 17:30:25 #215
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_26888044
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 17:04 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

Hoop je eindelijk een keer nieuwe mensen tegen te komen, loop je wéér tegen dezelfde mensen aan, .

[..]

Ik ken het woord ook niet, en vandale.nl kent het als iets anders als dat ik denk dat het moet betekenen in dit verband, namelijk concurreren om een woning.
pi_26888098
Ik ging er eigenlijk vanuit dat het woord wel zou bestaan maar dat ik het niet kon Begreep de betekenis toch uit de context dus...
pi_26888109
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 17:04 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

Zei ik al.
quote:
[..]

hospiteren is dat je langs zo'n huis gaat waar er een kamer vrij is, en een goede indruk moet proberen te maken zodat ze je wel in hun huis willen ipv van iemand anders die is gaan hospiteren daar.

Snappie?
pi_26888321
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 17:33 schreef DearPrudence het volgende:

[..]

Zei ik al.
Ja, ik las het .
quote:
hospiteren is dat je langs zo'n huis gaat waar er een kamer vrij is, en een goede indruk moet proberen te maken zodat ze je wel in hun huis willen ipv van iemand anders die is gaan hospiteren daar.

Snappie?
Dammit, dan verliezen we het toch van je .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
  dinsdag 10 mei 2005 @ 17:52:42 #219
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_26888570
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 17:41 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

Ja, ik las het .
[..]

Gelukkig ben ik een jaar later.
pi_26890654
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 17:41 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

Nee hoor.. Ik ga mss wel een jaar weg, dus jullie hebben dan wel een jaartje voorsprong.
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 17:52 schreef MrAli het volgende:

[..]

Gelukkig ben ik een jaar later.
Lees hierboven.
  dinsdag 10 mei 2005 @ 19:57:43 #221
42436 errrrr
aka HaQDaQ
pi_26892149
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 19:11 schreef DearPrudence het volgende:

[..]

Nee hoor.. Ik ga mss wel een jaar weg, dus jullie hebben dan wel een jaartje voorsprong.
Waar wil je (misschien) naartoe? (wat doen?)
We hebben zegmaar wel 'lange vakantie' waarin ik iets wil doen, want we hebben minstens twee maanden ofzo... maar een jaar, nee, dat 'verspilt' toch wat te veel tijd. Natuurlijk is het niet alleen verspilt, maar toch... ik zou liever tijdens m'n studie een jaar in het buitenland studeren ofzo. Of m'n hele master ofzo.
quote:
[..]

Lees hierboven.
Ik zie trouwens dat voor ons (Ruben / ik) de Cambridgelaan ook niet verkeerd is... die ligt op de Uithof, dus verder van het centrum (nadeel), maar dichter bij je studieplek (voordeel)... het is wat duurder (nadeel), maar ook groter (voordeel), minder mensen per keuken (voordeel) en minder wachttijd (voordeel)... ik ben alleen een beetje verward doordat bij de wachttijd staat 'mits je al studeert'... ik neem aan dat ze daarmee bedoelen dat je er pas in mag als je al studeert, en dat je nu wel wachttijd op kan bouwen...
Maar om de een of andere reden denk ik dat de IBB toch gezelliger zal zijn... alleen is 16 maanden wachttijd nu eigenlijk al te kort, maar tsja, dan eerst maar even een tijdelijke woning...
"What a splendid head, yet no brain."
"Why use Windows when there is a door?"
pi_26895035
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 19:57 schreef errrrr het volgende:

[..]

Waar wil je (misschien) naartoe? (wat doen?)
We hebben zegmaar wel 'lange vakantie' waarin ik iets wil doen, want we hebben minstens twee maanden ofzo... maar een jaar, nee, dat 'verspilt' toch wat te veel tijd. Natuurlijk is het niet alleen verspilt, maar toch... ik zou liever tijdens m'n studie een jaar in het buitenland studeren ofzo. Of m'n hele master ofzo.
Ik wil misschien als "exchange student" weg.
Dat is toch niet echt verspild tijd?
Mijn zus is namelijk ook pas met d'r studie begonnen toen ze 19 was (eerst havo, daarna vwo)
quote:
[..]

Ik zie trouwens dat voor ons (Ruben / ik) de Cambridgelaan ook niet verkeerd is... die ligt op de Uithof, dus verder van het centrum (nadeel), maar dichter bij je studieplek (voordeel)... het is wat duurder (nadeel), maar ook groter (voordeel), minder mensen per keuken (voordeel) en minder wachttijd (voordeel)... ik ben alleen een beetje verward doordat bij de wachttijd staat 'mits je al studeert'... ik neem aan dat ze daarmee bedoelen dat je er pas in mag als je al studeert, en dat je nu wel wachttijd op kan bouwen...
Maar om de een of andere reden denk ik dat de IBB toch gezelliger zal zijn... alleen is 16 maanden wachttijd nu eigenlijk al te kort, maar tsja, dan eerst maar even een tijdelijke woning...
De gezelligheid vind ik toch wel een groot voordeel.
pi_26895425
Zo, door net met 3 - 0 gewonnen te hebben van het CVI zijn we kampioen geworden.

Volgend jaar dus eerste klasse spelen in de Eilandcompetitie.
"There are no short cuts to any place worth going"
- Beverly Sills
  dinsdag 10 mei 2005 @ 21:45:08 #224
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_26895673
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 19:11 schreef DearPrudence het volgende:

[..]

[..]

Lees hierboven.
Opzich wil ik ook wel een jaartje weg, maar mezelf kennende komt dat er toch niet van.
Maar als ik tegen jou zou moeten hospiteren zou ik dat ook niet erg vinden hoor, ik gun je met alle liefde een fantastische (studenten)woning. En als jij dan je eerste keus heb, neem ik wel keus twee, ik schik me wel, na jou moet het dan niet meer zo moeilijk zijn. (Aannemende dat onze eerste keuzen hetzelfde zouden zijn, wat niet zo hoeft te zijn.)

En tsja, mocht het allemaal niet lukken, dan trek ik wel gewoon bij jou in.
  dinsdag 10 mei 2005 @ 21:48:50 #225
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_26895797
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 21:37 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Zo, door net met 3 - 0 gewonnen te hebben van het CVI zijn we kampioen geworden.

Volgend jaar dus eerste klasse spelen in de Eilandcompetitie.
Congratulations. Well done dude!
  dinsdag 10 mei 2005 @ 21:53:40 #226
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_26895984
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 21:24 schreef DearPrudence het volgende:

[..]

Mijn zus is namelijk ook pas met d'r studie begonnen toen ze 19 was (eerst havo, daarna vwo)
Me 2, maar ik denk sowieso niet dat je een jaar helemaal kan verspillen, tenzij je een jaar lang op je luie reet achter de tv gaat hangen chips eten en bier drinken. Maar dat houd toch niemand een jaar lang vol. Behalve Nielsje Boompje dan.
Werken of naar het buitenland kunnen heel nuttig zijn, je doet er veel ervaring mee op. Bij de een op een andere manier dan bij de ander, maar je zal er altijd wel wat aan hebben de rest van je leven, al dan niet ongemerkt.
quote:
[..]

Uiteraard, dat is samen met de kosten en de plaats wel het belangrijkste denk ik. Maar je moet maar afwachten of je het gezellig vind, dat de mensen die er nu zitten het misschien gezellig vinden wil niet zeggen dat jij het ook gezellig zal vinden. Hangt van jou en de andere mensen af, moet goed klikken. Kan je dus eigenlijk pas zeggen als je daar zit.
  dinsdag 10 mei 2005 @ 21:53:51 #227
42436 errrrr
aka HaQDaQ
pi_26895988
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 21:24 schreef DearPrudence het volgende:

[..]

Je eerste jaar weg als exchange student? Of een 'extra jaar' middelbare school zegmaar? Maar het is sowieso erg leuk en leerzaam, maar ik bedoel meer qua 'wetenschapskennis' dat je denk ik niet veel leert (behalve als je het dus als 1e jaar doet...), en dat zou ik toch niet willen denk ik. Ik kan me heel goed voorstellen dat 'iemand' het wil, maar ik dus niet . Wat wil je trouwens gaan studeren?
quote:
[..]

Ja natuurlijk, maar had het er niet bij gezet omdat het een 'gevoel' was, wat eigenlijk nergens op gestaaft is. Nou ja, dat m'n neef daar zit, en dat jij je daar had ingeschreven. Voor de rest zou ik niet weten waarom die ooit gezellig zou kunnen zijn ... meer mensen in een woongroep, ja, maar of dat altijd even gezellig is... 15 man/vrouw is toch wel erg veel
  dinsdag 10 mei 2005 @ 21:55:24 #228
42436 errrrr
aka HaQDaQ
pi_26896045
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 21:53 schreef MrAli het volgende:

[..]

Me 2, maar ik denk sowieso niet dat je een jaar helemaal kan verspillen, tenzij je een jaar lang op je luie reet achter de tv gaat hangen chips eten en bier drinken. Maar dat houd toch niemand een jaar lang vol. Behalve Nielsje Boompje dan.
Werken of naar het buitenland kunnen heel nuttig zijn, je doet er veel ervaring mee op. Bij de een op een andere manier dan bij de ander, maar je zal er altijd wel wat aan hebben de rest van je leven, al dan niet ongemerkt.
Dat zeg ik idd ook, maar ik heb dat jaartje studievertaging (laten we het zo noemen) er nou niet voor over...
quote:
[..]

Uiteraard, dat is samen met de kosten en de plaats wel het belangrijkste denk ik. Maar je moet maar afwachten of je het gezellig vind, dat de mensen die er nu zitten het misschien gezellig vinden wil niet zeggen dat jij het ook gezellig zal vinden. Hangt van jou en de andere mensen af, moet goed klikken. Kan je dus eigenlijk pas zeggen als je daar zit.
Zie mijn vorige post voor de rest Volgens mij zijn we het allemaal wel eens, maar leggen we de prioriteiten alleen wat anders
  dinsdag 10 mei 2005 @ 21:55:54 #229
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_26896061
Heb je (Esmé) trouwens al enig idee waar je heen zou willen? En wat je daarna dan zou willen doen?
  dinsdag 10 mei 2005 @ 21:58:54 #230
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_26896168
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 21:55 schreef errrrr het volgende:

[..]

Dat zeg ik idd ook, maar ik heb dat jaartje studievertaging (laten we het zo noemen) er nou niet voor over...

[..]

Zie mijn vorige post voor de rest Volgens mij zijn we het allemaal wel eens, maar leggen we de prioriteiten alleen wat anders
Je kan het wel zo noemen, maar ik denk dat dat niet echt juist is. Ik zou het absoluut geen vertraging willen noemen. Je leert namelijk heel veel wat je anders daarna zou moeten leren, en wat je in je studie vast wel goed kan gebruiken.
pi_26897287
Bah, net moest ik nog eventjes Sportshop - Maarco Bouw fluiten, ja, want Wim 'moest echt weg'. Nou dat heb ik geweten hoor, Sportshop telkens te schreeuwen: "Opstellingsfout!" en iedereen te schreeuwen: "Ja, neeeeet", "die bal is uuuuuuuuit"

Waarom zegt iemand ze godverdomme eventjes niet dat dit niet de nevobo competitie is en dat de scheidsrechters dus geen fancy opleiding hebben. Eilandcompetitie is er om fijn en gezellig te spelen.

Geen fatsoen.
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_26897421
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 21:48 schreef MrAli het volgende:

[..]

Congratulations. Well done dude!
Het hele team hoor, maar ik ben inderdaad tevreden.
- Beverly Sills
pi_26897637
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 21:55 schreef errrrr het volgende:

[..]

Tja, 'studievertraging'? Ik zie het probleem niet zo. Als je een jaar weggaat word je waarschijnlijk een stuk wijzer dan in je hele studie bij elkaar, iig qua ervaringen. Neemt niet weg dat je het ook tussen je bachelor en master een jaartje er tussen uit kunt gaan, of gewoon je master ergens anders doen. Maar weggegooid is het nooit natuurlijk. Wat is nou een jaar op een mensenleven?
- Beverly Sills
pi_26897704
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 22:30 schreef -Mzraki- het volgende:
Bah, net moest ik nog eventjes Sportshop - Maarco Bouw fluiten, ja, want Wim 'moest echt weg'. Nou dat heb ik geweten hoor, Sportshop telkens te schreeuwen: "Opstellingsfout!" en iedereen te schreeuwen: "Ja, neeeeet", "die bal is uuuuuuuuit"

Waarom zegt iemand ze godverdomme eventjes niet dat dit niet de nevobo competitie is en dat de scheidsrechters dus geen fancy opleiding hebben. Eilandcompetitie is er om fijn en gezellig te spelen.

Geen fatsoen.
Wedstrijd ligt natuurlijk heel gevoelig, dus ergens ook wel logisch. Maar sportief is anders natuurlijk.
- Beverly Sills
pi_26897968
Oh, nog even een goede site over Griekenland (in het Nederlands) en omliggende eilanden. Veel informatie te vinden.

Verder is dit topic handig om even door te lezen, ook over Griekse eilandjes en overnachtingen aldaar.
- Beverly Sills
pi_26898120
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 22:39 schreef Pizza_Shooter het volgende:

[..]

Wedstrijd ligt natuurlijk heel gevoelig, dus ergens ook wel logisch. Maar sportief is anders natuurlijk.
Nee, helemaal niet, Maarco Bouw ís allang kampioen. Nu heeft Sportshop met 2-1 gewonnen, whooptyfackin do, veranderd helemaal niets aan de zaak.

Het lag ook echt aan Maarco Bouw zelf, ze stonden enorm veel fout en in de derde set lieten ze de hoofdjes gewoon hangen.
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_26898165
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 22:50 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

Nee, helemaal niet, Maarco Bouw ís allang kampioen. Nu heeft Sportshop met 2-1 gewonnen, whooptyfackin do, veranderd helemaal niets aan de zaak.

Het lag ook echt aan Maarco Bouw zelf, ze stonden enorm veel fout en in de derde set lieten ze de hoofdjes gewoon hangen.
Natuurlijk waren ze al kampioen, maar het gaat voor een groot deel ook om de eer natuurlijk. Net voor de wedstrijd Berrie en Marco nog gesproken en Sportshop wilde uiteraard nog wel even winnen van de kampioenen.
- Beverly Sills
  dinsdag 10 mei 2005 @ 22:53:40 #238
42436 errrrr
aka HaQDaQ
pi_26898246
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 22:38 schreef Pizza_Shooter het volgende:

[..]

Tja, 'studievertraging'? Ik zie het probleem niet zo. Als je een jaar weggaat word je waarschijnlijk een stuk wijzer dan in je hele studie bij elkaar, iig qua ervaringen. Neemt niet weg dat je het ook tussen je bachelor en master een jaartje er tussen uit kunt gaan, of gewoon je master ergens anders doen. Maar weggegooid is het nooit natuurlijk. Wat is nou een jaar op een mensenleven?
Allemaal waar, maar ik heb ook wel zin in studeren. Ik ga liever er zo'n jaar tussenuit als je geen zin hebt in het alternatief. En ik denk idd niet dat zo'n jaar echt uitmaakt, maar het lijkt mij dus gewoon niet de beste besteding van mijn tijd. Ik kan me goed voorstellen dat dat voor anderen het wel is hoor.
Maar ik ga slapen, morgen weer vroeg op, en ik kon vanmorgen echt niet uit m'n bed komen
pi_26898251
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 22:51 schreef Pizza_Shooter het volgende:

[..]

Natuurlijk waren ze al kampioen, maar het gaat voor een groot deel ook om de eer natuurlijk. Net voor de wedstrijd Berrie en Marco nog gesproken en Sportshop wilde uiteraard nog wel even winnen van de kampioenen.
Ja, fijn dat dat dan over mijn rug moet gaan.
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_26898469
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 22:53 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

Ja, fijn dat dat dan over mijn rug moet gaan.
Hey, ik zeg niet dat het terecht was, alleen ergens wel begrijpelijk. Maar het is natuurlijk sowieso al raar dat jij dat moet gaan fluiten.
- Beverly Sills
  dinsdag 10 mei 2005 @ 22:59:40 #241
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_26898497
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 22:30 schreef -Mzraki- het volgende:

Geen fatsoen.
Kom eens kijken bij een voetbalwedstrijd.

pi_26898705
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 22:53 schreef errrrr het volgende:

[..]

Allemaal waar, maar ik heb ook wel zin in studeren. Ik ga liever er zo'n jaar tussenuit als je geen zin hebt in het alternatief. En ik denk idd niet dat zo'n jaar echt uitmaakt, maar het lijkt mij dus gewoon niet de beste besteding van mijn tijd. Ik kan me goed voorstellen dat dat voor anderen het wel is hoor.
Maar ik ga slapen, morgen weer vroeg op, en ik kon vanmorgen echt niet uit m'n bed komen
Natuurlijk, dat geldt voor mij ook hoor. Ga er liever wat later een poos tussenuit, maar weggegooid of zinloos is het nooit.
- Beverly Sills
pi_26898895
Rome

- Beverly Sills
  woensdag 11 mei 2005 @ 00:24:13 #244
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_26901001
Cabaret laat Jack Spijkerman vallen

Kijk, dat gaat de goede kant op, uiteindelijk komt ie misschien toch gewoon terug / gaat ie helemaal niet weg.
  woensdag 11 mei 2005 @ 01:55:50 #245
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_26902454
Slapen!
  woensdag 11 mei 2005 @ 14:21:39 #246
42436 errrrr
aka HaQDaQ
pi_26913130
Zo, dan fiets je 's door, is het weer bloedheet op je kamer
  woensdag 11 mei 2005 @ 14:24:09 #247
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_26913194
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 14:21 schreef errrrr het volgende:
Zo, dan fiets je 's door, is het weer bloedheet op je kamer
Daar heb je ramen voor die je open kan zetten.
  woensdag 11 mei 2005 @ 14:35:47 #248
42436 errrrr
aka HaQDaQ
pi_26913497
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 14:24 schreef MrAli het volgende:

[..]

Daar heb je ramen voor die je open kan zetten.
Wat dacht je dat ik deed? Nu is het idd wel weer lekker, maar op het moment dat je (warm van het fietsen) binnenkomt is het niet fijn... moeders die ramen dicht doen
  woensdag 11 mei 2005 @ 14:39:03 #249
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_26913599
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 14:35 schreef errrrr het volgende:

[..]

Wat dacht je dat ik deed? Nu is het idd wel weer lekker, maar op het moment dat je (warm van het fietsen) binnenkomt is het niet fijn... moeders die ramen dicht doen
Haha, die van mij zet ze altijd open.
pi_26914182
Ik wil dus met de Rotary mee, en daar kun je geloof ik maximaal 18/19 voor zijn, dus volgend jaar is mijn enige kans om hieraan mee te doen.

Ik weet bovendien nog niet wat ik wil gaan studeren, dus een extra jaar om hier goed over na te denken (zonder het dus te verspillen, en ondertussen iets anders doen) is wel mooi meegenomen.

Ik weet nog niet naar welke landen ik wel heen zou willen. Ik wil iig wel een nieuwe taal leren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')