Kun jij geen posts moven dan?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 12:15 schreef Brighteyes het volgende:
Ik zou trouwens gezworen hebben dat ik dit in het Meettopic postte...
Zo is het helemaal niet leuk... Het was een beetje om te pesten...
We got a winner!quote:
Beggars can't be choosersquote:Op zaterdag 7 mei 2005 12:13 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
No offence, je zal best heel leuk zijn... maarreh... nee, jij bent het niet.
Voor de afwisseling ben ik het eens met dawg eens, dit deel slaat echt helemaal nergens op.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 12:33 schreef dawg het volgende:
Dit topic gaat echt over niks meer zeg.
Typisch dat het altijd offtopic raakt als er andere mods op bezoek komen.![]()
Dat zegt toch niemand? Alleen liep de discussie uit de hand en dat maakt het topic er niet aantrekkelijkerop. Zelf maak ik me daar trouwens ook geregeld schuldig aan, maar dan komt er bijna altijd wel een mod langs om in te grijpen. En terecht.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 12:48 schreef Brighteyes het volgende:
Weghalen is niet leuk, er staan ook andere dingen tussen. Ik laat het wel staan maar zal hier niet meer posten. Sorry dat ik jullie heiligdom heb geschonden!
Veel plezier verder onder die grote steen!
het is toch gewoon ook stom om constant stellingen te poneren waarop dan 10 mensjes of zo gewoon antwoorden... ik vind dat ook allesbehalve boeiend om te lezenquote:Op zaterdag 7 mei 2005 12:50 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat zegt toch niemand? Alleen liep de discussie uit de hand en dat maakt het topic er niet aantrekkelijkerop. Zelf maak ik me daar trouwens ook geregeld schuldig aan, maar dan komt er bijna altijd wel een mod langs om in te grijpen. En terecht.
Goeiemorgenquote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:28 schreef I.R.Baboon het volgende:
Goedemorgen in *singlesdienogsteedseenenormslaaptekorthebben*.
en zou je haar ooit leuk leuk kunnen vinden ? of is het een verloren zaakquote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:50 schreef Beach het volgende:
Zaterdag op het werk flirt ik altijd met een collega.![]()
Vandaag tijdens de koffiepauze voetje zitten vrijen onder tafel
Verder haar nog 3 zoenen gegeven en na het werk tien minuten met haar zitten praten.![]()
Ze is best leuk, maar niet leuk leuk.
Misschien, er is een zekere aantrekkingskrachtquote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:58 schreef petitlapin het volgende:
[..]
en zou je haar ooit leuk leuk kunnen vinden ? of is het een verloren zaak
Ze hebben ooit eens aan de hand van verhoudingen tussen hoofd & lichaam berekend dat barbie in het echt over de 2 meter zou zijn en enorme heupen had, dus wil je nu dat ze op barbie lijkt of juist niet?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 09:40 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Naja as ze aan mijn schoonheidsideaal voldoen waarschuw me dan ff--->
---> KLeiner dan 1.65m, tussen 48 en 55 kg, niet blond (daar heb ik t een beetje mee gehad), mooi lief gezicht, kleine ronde kont, borsten maken niet zoveel uit en ze moet een beetje op een barbiepopje lijken...
Verrek, dat ben ik!quote:Op zaterdag 7 mei 2005 09:40 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Naja as ze aan mijn schoonheidsideaal voldoen waarschuw me dan ff--->
---> KLeiner dan 1.65m, tussen 48 en 55 kg, niet blond (daar heb ik t een beetje mee gehad), mooi lief gezicht, kleine ronde kont, borsten maken niet zoveel uit en ze moet een beetje op een barbiepopje lijken...
Barbie is iets jongerquote:Op zaterdag 7 mei 2005 14:14 schreef Sanne het volgende:
[..]
Verrek, dat ben ik!
Alleen ik lijk niet op een barbiepop.![]()
Nee hoor, Barbie is veeeeeeeel ouder dan ikquote:
Goedemorgenquote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:28 schreef I.R.Baboon het volgende:
Goedemorgen in *singlesdienogsteedseenenormslaaptekorthebben*.
Whehe damn indeed.. Weekie vergist. Kop te vol met schoolwerk. Excuus.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 18:21 schreef faithlesz het volgende:
[..]
En ik maar denken dat die meet volgende week is..
Was er vergeten bij te vertellen dat boven de 26 ook niet mee mag doenquote:Op zaterdag 7 mei 2005 14:14 schreef Sanne het volgende:
[..]
Verrek, dat ben ik!
Alleen ik lijk niet op een barbiepop.![]()
Ik wil ook geen barbiepop, maar een barbiepopJE....quote:Op zaterdag 7 mei 2005 14:10 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Ze hebben ooit eens aan de hand van verhoudingen tussen hoofd & lichaam berekend dat barbie in het echt over de 2 meter zou zijn en enorme heupen had, dus wil je nu dat ze op barbie lijkt of juist niet?
Ik vraag me altijd af welke zieke geest zo iets gaat uit rekenen. Maar goed, dat wordt wel heel erg OT.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 14:10 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Ze hebben ooit eens aan de hand van verhoudingen tussen hoofd & lichaam berekend dat barbie in het echt over de 2 meter zou zijn en enorme heupen had, dus wil je nu dat ze op barbie lijkt of juist niet?
Het is volgende week pas hoor, wij coole singles zijn vaak te brak om te fok!kenquote:Op zaterdag 7 mei 2005 18:43 schreef TGT het volgende:
[..]
Whehe damn indeed.. Weekie vergist. Kop te vol met schoolwerk. Excuus.
Ik d8 dat je dat vrouwtje ging regelen????????quote:
Ach rot toch op man, ga geld lenen bij vrienden, ouders, buren...mijquote:Op zaterdag 7 mei 2005 19:54 schreef Beach het volgende:
Dacht ik ook![]()
Maar IBG groep steekt er een stokje voor.
Ja kom op Beach! Daten jij!quote:Op zaterdag 7 mei 2005 20:03 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Ach rot toch op man, ga geld lenen bij vrienden, ouders, buren...mij![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |