Hun blijheid zal natuurlijk negatief wel beinvloed worden door de hoerigheid van hun dochter en de betrouwbaarheid van haar vriendje. Maar als op die punten geen problemen zijn, dan vinden ze het alleen maar leuk.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 21:40 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Open armen? In welke realiteit leef jij? Schoonfamilie is zo vaak nep blij en achter je rug om negatief enzo. In ieder geval...mijn ervaring helaas.
Als ik nog in Amsterdam was geweest, had ik mezelf opgedrongen en was ik meegegaan. Deze single verveelt zich de teringquote:Op vrijdag 6 mei 2005 21:42 schreef Roellio het volgende:
[..]
Ïk begrijp via irc dat de meeste r&p'ers zo naar bed gaan, dus ik ga voor de 3e avond op rij stappen.![]()
Ik post morgen mijn bevindingen!
Inderdaad jouw ervaring. Het betekent dan niet dat jouw ervaring altijd zo is. Ik kan me genoeg situaties bedenken dat schoonfamilies oprecht blij zijn.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 21:40 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Open armen? In welke realiteit leef jij? Schoonfamilie is zo vaak nep blij en achter je rug om negatief enzo. In ieder geval...mijn ervaring helaas.
En dat terwijl ik zo'n schatje ben
heb je er al een studie over gedaan of zoquote:Op vrijdag 6 mei 2005 21:43 schreef thabit het volgende:
[..]
Hun blijheid zal natuurlijk negatief wel beinvloed worden door de hoerigheid van hun dochter en de betrouwbaarheid van haar vriendje. Maar als op die punten geen problemen zijn, dan vinden ze het alleen maar leuk.
Nee hoor, dat is het echt niet alleen. Er zijn veel meer factoren daarbij van belang.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 21:43 schreef thabit het volgende:
[..]
Hun blijheid zal natuurlijk negatief wel beinvloed worden door de hoerigheid van hun dochter en de betrouwbaarheid van haar vriendje. Maar als op die punten geen problemen zijn, dan vinden ze het alleen maar leuk.
Je bent nu een hoop dingen aan het ontkennen maar in plaats daarvan kun je beter de waarheid onder ogen zien, mijn lieve Micky.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 21:44 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is het echt niet alleen. Er zijn veel meer factoren daarbij van belang.
What about zusjes en vriendjes daarvan?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 21:47 schreef Metro2005 het volgende:
Ik heb nog nooit problemen met mijn schoonouders gehad hoor
Ok, ik liep er nooit de deur plat maar kon toch altijd wel met ze opschieten.
Haha, ten eerste zijn schoonouders - evenals zoveel andere mensen - heel vaak bevooroordeeld. Mijn ex had echt psycho ouders, daar kon ik geen goede beurt bij doen hoor. Mn ex overigens ook niet, dat hele huis was een teringzooi en vaak ruzie.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 21:47 schreef thabit het volgende:
[..]
Je bent nu een hoop dingen aan het ontkennen maar in plaats daarvan kun je beter de waarheid onder ogen zien, mijn lieve Micky.
Niet bij mij, nooit problemen met m'n schoonfamilie gehad. Als ik wil, zou ik vandaag de dag zelfs nog zo bij hun langs kunnen gaan . . .quote:Op vrijdag 6 mei 2005 21:40 schreef WeirdMicky het volgende:
vriendjes van zusjesquote:Op vrijdag 6 mei 2005 21:49 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
What about zusjes en vriendjes daarvan?![]()
Daar is een oplossing voor: begin een relatie met een wees!quote:Op vrijdag 6 mei 2005 21:29 schreef petitlapin het volgende:
[..]
een relatie beknot je wel degelijk in je vrijheid, en verdorie niet zo'n beetje. Je krijgt er ook nog een schoonfamile bij, en je vriend is hun zoontje, hun kindje, hij is door die familie opgevoed, en dat kan allemaal wel voor enorm vuurwerk zorgen. Zal je wel zien als het zo ver is. Er zijn lusten, maar wel degelijk lasten !
Ik denk dat mijn ouders haar met open armen zouden ontvangen... en als een geschenk uit de hemel zouden behandelen... eindelijk eens een schoondochterquote:Op vrijdag 6 mei 2005 21:38 schreef thabit het volgende:
Zo'n schoonfamilie zal het toch alleen maar leuk vinden als hun zoon of dochter eindelijk een relatie heeft?
Ik heb lieve familiequote:Op vrijdag 6 mei 2005 22:34 schreef Maeghan het volgende:
Ja, wat dat betreft heb ik ook medelijden met mijn toekomstige partner....![]()
Ja de "kruisverhoren" van mijn opa.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 22:34 schreef Maeghan het volgende:
Ja, wat dat betreft heb ik ook medelijden met mijn toekomstige partner....![]()
Of die van mijn broer... Damn... Hij wel, maar als er ook maar iemand bij me in de buurt komt, staat hij er al bij... 't zal goed bedoeld zijn, maar tochquote:Op vrijdag 6 mei 2005 22:36 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Ja de "kruisverhoren" van mijn opa.
Wat heb ik hier precies mee van doen?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:33 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Weet niet... Dat moet je aan Tranceptor vragen...
Lief toch?quote:
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:32 schreef J.v.d.Vondel het volgende:
Ick voel mij vaak ergh nietigh,
zoo eenzaam en alleen.
Dat maackt den Joost verdrietigh.
Ick ween, en ween, en ween.
Dagh mijnheer BB,quote:
Hebben we de 14e toch tijd genoeg voor?quote:
Ja ik zou nog maar eens 2 keer nadenken over dat gevleid voelen... Elke gozer met een beetje klasse zou je nu al niet meer doenquote:
Elke jongen is single in zn hart.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 23:19 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Wat heb ik hier precies mee van doen?
I ain't single!
Scheelt weer dat hier geen gozers met klasse komen...quote:Op zaterdag 7 mei 2005 08:20 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja ik zou nog maar eens 2 keer nadenken over dat gevleid voelen... Elke gozer met een beetje klasse zou je nu al niet meer doen![]()
Auwwww.... (zeg ik voor Weird Mickeyquote:Op zaterdag 7 mei 2005 08:59 schreef Christine het volgende:
[..]
Scheelt weer dat hier geen gozers met klasse komen...
Bovendien ben ik IRL heel anders, dus kom maar naar die meet
Euh, goodmorning trouwens en ik houd weer m'n mond, want heb weinig ontopics te melden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |