Naja as ze aan mijn schoonheidsideaal voldoen waarschuw me dan ff--->quote:Op zaterdag 7 mei 2005 09:36 schreef Christine het volgende:
BTW, er gaan wel meer dames mee naar de meet hoor
Ja mij maakt t opzich ook niet heel veel uit. Maar toen ik de foto's van exvriendjes van mn 'huidige' vriendinnetje aan het bekijken was dacht ik echt een beetje van wat is ditquote:Op zaterdag 7 mei 2005 09:34 schreef Christine het volgende:
Ugh. Naar mijn exen kan beter niemand kijken, dat overleven ze niet
Nee ff serieus... in het verleden ben ik toch wel af en toe () op een jongen gevallen waarvan ik nu denk: shit zeg, hoe heb ik die ooit leuk kunnen vinden. Maar maakt het echt uit wat voor types meisjes vroeger gehad hebben?
Als ik het omdraai kan ik er trouwens wel een beetje onzeker van worden, als een man alleen maar van die blonde harken heeft gehad, en hij vindt dan ineens mij leuk... issie dan wel oprecht? Maarja, ik heb zelf ook nogal veel verschillende types leuk gevonden, dus waarschijnlijk zegt het gewoon helemaal niks
(Vroeger vond ik trouwens dat ik allerlei verschillende types moest hebben "gehad"echt heel kansloos... maar dat was vroeger
)
wat een broodmagere gevallen wil jij zegquote:Op zaterdag 7 mei 2005 09:40 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Naja as ze aan mijn schoonheidsideaal voldoen waarschuw me dan ff--->
---> KLeiner dan 1.65m, tussen 48 en 55 kg, niet blond (daar heb ik t een beetje mee gehad), mooi lief gezicht, kleine ronde kont, borsten maken niet zoveel uit en ze moet een beetje op een barbiepopje lijken...
Gewoon niet te veel mee bezig zijn ook... ex is ex en het ligt toch in het verleden. Iemand kan best een keer een verkeerde keuze makenquote:Op zaterdag 7 mei 2005 09:43 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja mij maakt t opzich ook niet heel veel uit. Maar toen ik de foto's van exvriendjes van mn 'huidige' vriendinnetje aan het bekijken was dacht ik echt een beetje van wat is dit.
Zo mager is dat niet hoor, mn huidige vriendinnetje is 52 Kg bij 1.60m en dat vind ik echt perfect...quote:Op zaterdag 7 mei 2005 09:43 schreef petitlapin het volgende:
[..]
wat een broodmagere gevallen wil jij zeg, ik ben kleiner dan 1.65, heb maatje 36, maar minder dan 55 kilo wegen zal me niet lukken.
volgens mij liegen al de meisjes die jij kent over hun gewicht![]()
Neej tuurlijk ben ik er oiok niet mee bezig, maar t zegt wel wat over de ander vind ik...quote:Op zaterdag 7 mei 2005 09:47 schreef Christine het volgende:
[..]
Gewoon niet te veel mee bezig zijn ook... ex is ex en het ligt toch in het verleden. Iemand kan best een keer een verkeerde keuze maken
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 09:51 schreef JoeyT het volgende:
Liegen over t gewicht heeft geen zin want als ik ergens verstand van heb dan is t dat wel...
1.83mquote:Op zaterdag 7 mei 2005 09:54 schreef petitlapin het volgende:
[..]
![]()
en hoe groot ben jij eigenlijk, als ik dat vragen mag ?
Geen datingshow?? Jammer zegquote:Op zaterdag 7 mei 2005 09:43 schreef Christine het volgende:
Ik waarschuw niemand. 't Is geen datingshow daar op het Leidseplein hoor, gewoon gezellig met een groep onbekende singles in een kroegje zitten zuipen
Ja ik ben blond EN ik ben duf...quote:Op zaterdag 7 mei 2005 11:43 schreef Brighteyes het volgende:
Damn... voor deze meet zou ik nog wel single willen zijn. Een van Fok! leukste singles komt ook!![]()
Ik weet het welquote:Op zaterdag 7 mei 2005 11:51 schreef melismay het volgende:
[..]
Ja ik ben blond EN ik ben duf...
WIE WIE WIE!!
Flauw hoorquote:
ik ben ook nieuwsgierig wie ...quote:Op zaterdag 7 mei 2005 11:43 schreef Brighteyes het volgende:
Damn... voor deze meet zou ik nog wel single willen zijn. Een van Fok! leukste singles komt ook!![]()
Ik weet niet of het inmiddels opgevallen is, maar ik kom niet en ben niet meer single.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 11:43 schreef Brighteyes het volgende:
Jep!quote:
No offence, je zal best heel leuk zijn... maarreh... nee, jij bent het niet.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 12:11 schreef Tranceptor het volgende:
Ik weet niet of het inmiddels opgevallen is, maar ik kom niet en ben niet meer single.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 12:11 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik weet niet of het inmiddels opgevallen is, maar ik kom niet en ben niet meer single.![]()
![]()
gokje dan : heatwave ????quote:Op zaterdag 7 mei 2005 12:12 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Jep!
Zullen we ze een hint geven? Zoek de missing link.
Boe's "wie neukt wie-lijst" - Deel 14
Ghehe, zoekplaatje van de dag, de link tussen Brighteyes en Sanne vindenquote:Op zaterdag 7 mei 2005 12:12 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Jep!
Zullen we ze een hint geven? Zoek de missing link.
Boe's "wie neukt wie-lijst" - Deel 14
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |