Inderdaad. Min of meer.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 11:29 schreef NoSigar het volgende:
Het is vast een kunstenaar.
Ik zou eerder zeggen dat het een Ier was.quote:Op maandag 9 mei 2005 11:14 schreef Z het volgende:
Geeft niks, ik was er ook niet de afgelopen dagen.
Meneer moet haast wel een Amerikaan zijn zou je zo denken.
Cravan it is. Bokser, tijdschriftuitgever, en dadaist.quote:Op maandag 9 mei 2005 21:14 schreef OllieA het volgende:
Google:
Arthur Cravan, the poet-boxer and wild man deserter of seventeen nations.
Nooit van gehoord.
http://www.thebrooklynrail.org/books/june04/cravan.html
Ik hou wel van een dergelijke levensopvatting.quote:Cravan's messy brilliance, as cultural provocateur, is represented by his pledge to publicly commit suicide. The auditorium filled with curious Parisians. Cravan appeared, but he accused them of simple voyeurism, and then delivered an exceptionally detailed three hour lecture on entropy.
Briljant!quote:Cravan's messy brilliance, as cultural provocateur, is represented by his pledge to publicly commit suicide. The auditorium filled with curious Parisians. Cravan appeared, but he accused them of simple voyeurism, and then delivered an exceptionally detailed three hour lecture on entropy.
Ik dus wel.quote:Op maandag 9 mei 2005 21:14 schreef OllieA het volgende:
Google:
Arthur Cravan, the poet-boxer and wild man deserter of seventeen nations.
Nooit van gehoord.
http://www.thebrooklynrail.org/books/june04/cravan.html
hmmmz, ja, ik had het wat drukkig met mijn echte leven (spitsuur is de nieuwe modeterm), of wil in ieder geval graag die indruk wekken en/of ik kreeg maar geen antwoord van J_ohann, en/of, nou ja laat maar.quote:Op woensdag 11 mei 2005 10:10 schreef Z het volgende:
Parabola! Wat fijn dat u weer eens komt buurten.
Neen, m'neer heeft iets nuttigs met zijn leven gedaan en kan dus geen kunstenmaker geweest zijn. En Parijzenaar in combinatie met nuttig is ook al erg onwaarschijnlijk. M'neer was dan ook geen kikker.quote:Wat één vriendelijke blik krijgen wij van meneer toegeworpen. Ik denk dat het een Fransman was, een Parrijzenaar natuurlijk, en meneer schreef, of schilderen, dan kan ook natuurlijk.
Richting Rusland vanuit kikkerland lijkt me correct, maar schiet vooral niet te ver door. M'neer was toegepast wetenschapper. Zijn claim to faim ligt dan ook bij iets dat hij ontwikkeld heeft.quote:Op woensdag 11 mei 2005 10:38 schreef Z het volgende:
Hmmmm, moet ik het qua nationaliteit dan meer richting de Balkan, of wellicht Rusland? En de nuttige levensbesteding was vast iets wetenschappelijk.
Kan ik u een parabolamolletje doen toekomen, heer Ollie?quote:Op woensdag 11 mei 2005 13:43 schreef OllieA het volgende:
Koppijn krijg je van dit topic.
Wat een bespottelijke gestequote:Op woensdag 11 mei 2005 15:26 schreef Z het volgende:
En dan geef je de schuld van al deze vaagheid aan mij? U en OllieA zijn toch duidelijk aanstichter van al deze onduidelijkheid. U kunt ook gewoon het antwoord van OllieA goedkeuren, en een bio-tje plaatsen. En dan kunnen de stille meelezertjes zich concentreren op de nieuwe plaat.
quote:Ik denk dat het een Fransman was, een Parrijzenaar natuurlijk, en meneer schreef, of schilderen, dan kan ook natuurlijk.
'Dandy' lijkt me een rakere typering, vriend Z, en bovendien intuïtief beter te plaatsen (dandy-daddy-papa-bola). En wat meer is, uw gegoochel met mijn naam doet sterk denken aan een liedje van Luv, waar ik de heren van Tool toch wat hoger meen aan te moeten slaan.quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:23 schreef Z het volgende:
U is een snob Paralarabolo, een snob.
Naar de Krant van Wakker Nederland, naar Nuon, naar UPC?quote:Geen Fransman, meneer schreef boze brieven.
1 vergelijking met 2 onbekenden, dat schiet lekker opquote:Op donderdag 12 mei 2005 09:26 schreef Z het volgende:
Meneer heeft iets gedaan wat geen enkele andere landgenoot van hem ooit gedaan heeft!
M'neer was de enige niet-Lord in het House of Lords?quote:Op donderdag 12 mei 2005 10:07 schreef Z het volgende:
Niets met het vorstenhuis, wel met dat andere huis.
Integendeel, Zetchen, het zonnetje popt zo nu en dan achter een wolkje vandaan, de natuur bloeit er lustig op los, de korte rokkendraagsters laten hun dikke mailots thuis, en ik heb zelfs al eenquote:Op donderdag 12 mei 2005 10:20 schreef Z het volgende:
Dat het lente is, zou je ook niet zeggen als je zo naar buiten kijkt. Maar dat is heel wat anders.
Guy Fawkes had toch een baardquote:Meneer was dus boos, vandaar de boze brieven, en uit die boosheid kwam de unieke daad voort...
en je wordt weer bedankt 'ius.quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:11 schreef Gellius het volgende:
Ach, dat gedweep met bloesjes altijd. Dat kan allemaal uit hoor!
Die hadden kekke bloesjes, hoor.quote:Op donderdag 12 mei 2005 15:34 schreef Gellius het volgende:
Snel even aan één van J_o_h_a_n_de_W_i_t_h's pruisen denken, Parabola. Voor het te laat is.
Mooi weer rader.quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:29 schreef Gellius het volgende:
Ik vind jouwn meneer eigenlijk niet zo heel erg lenteachtig, Z. Ik zeg het maar eerlijk.
Eerlijkheid is een mooie eigenschap, 'ius.quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:29 schreef Gellius het volgende:
Ik vind jouwn meneer eigenlijk niet zo heel erg lenteachtig, Z. Ik zeg het maar eerlijk.
En Josephine Baker dan? Niet dat mevrouw Josephine is, maar dan toch wel een collegaatje, vermoed ik.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:30 schreef Z het volgende:
Goed. Is het établissement in kwestie de Moulin Rouge? Want ik kan niks vinden over Amerikaanse danseressen aldaar.
En dat méén ik dus, hè?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:20 schreef Gellius het volgende:
Mevrouw was niet blank, en heeft wel degelijk iets te maken gehad met die olijke spring-in-t-veld van een Baker. Ze werd doorgaans aangeduid met een bijnaam, die met haar haardracht te maken had (niet op de foto te zien). 't Etablissemnet lijkt me niet de Moulin Rouge.
Oei.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:11 schreef Gellius het volgende:
En dat méén ik dus, hè?
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:18 schreef beeer het volgende:
Shit. Ik begon net opgewonden te raken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |