quote:Op zondag 8 mei 2005 18:19 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Veel plezier in Griekenland dan, xenofoobje..
hoe durven ze Pim tussen die twee barbaarse heidenen te plaatsen, Pim is te groot om tussen deze twee minkunkels geplaats te wordenquote:Willem van Oranje, Kennedy, Pim Fortuyn
Oh zo. Nou, dan kom ik daar wel over je graf heenzeiken, miserabele.quote:Op zondag 8 mei 2005 21:08 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Omdat ik daar begraven zal worden, baklap..
hij was geen feijenoorderquote:Op zondag 8 mei 2005 23:22 schreef bouncing het volgende:
kaal![]()
nicht(niet dat ik wat tegen nichten heb, maar toch.. bij hem droop het ervan af)
feijnoorder![]()
paarse stropdas
dood![]()
dag pim ik mis je niet![]()
Vanmorgen was hij inderdaad ook weer steengoed!quote:Op maandag 9 mei 2005 12:30 schreef t-8one het volgende:
Het is allemaal de schuld van paars![]()
gelukkig gaat het nu zonder een paars kabinet een stuk beter![]()
Pim had te veel praatjes, maar geen oplossingen
Heeft Folkert eigenlijk een fan-topic hier op Fok!?
Hij moest trouwens wel altijd lachen om mijn fameuze-grapjes. Ik ben dan ook erg goed in homo-grapjes.
quote:Op maandag 9 mei 2005 12:31 schreef Billekoek het volgende:
[..]
Vanmorgen was hij inderdaad ook weer steengoed!![]()
ja tuurlijk. want hoe je het ook wendt of keert, het blijft een geweldige actie van volkert.quote:Op maandag 9 mei 2005 12:30 schreef t-8one het volgende:
Heeft Folkert eigenlijk een fan-topic hier op Fok!?
Nu jij nog.quote:
Inderdaad. Nu die excuus-Moslima nog.quote:Op maandag 9 mei 2005 12:32 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja tuurlijk. want hoe je het ook wendt of keert, het blijft een geweldige actie van volkert.
quote:Op maandag 9 mei 2005 18:36 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Inderdaad. Nu die excuus-Moslima nog.
en Ajax is kampioenquote:Op maandag 9 mei 2005 18:36 schreef the_legend_killer het volgende:
Pim was een held
volkert moordenaar!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:29 schreef DrDentz het volgende:
wim kok moordenaar! moordenaar! melkert! moordenaar!
de naive Pim geloverquote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:29 schreef DrDentz het volgende:
wim kok moordenaar! moordenaar! melkert! moordenaar!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |