Met dat laatste punt ben ik het zeker eens. De LPF had gewoon moeten stoppen na de moord. Zij hebben nu alleen maar voor ellende gezorgd, en hun zakken gevuld.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:29 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Omdat hij zo vlak voordat hij bekogeld werd met taarten manisch depresief was ?![]()
En heel de LPF, zowel voor als na zijn dood, hadden geen plannen, en hebben nooit wat gedaan (behalve tonnen per jaar kosten).
Was hij nooit geworden: de 2 weken voor zn dood kelderde hij enorm in de peilingen. De bouwvakkers die normaal homo's in elkaar slaan, gingen denk ik weer terug naar hun oude standpunten...quote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:31 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Met dat laatste punt ben ik het zeker eens. De LPF had gewoon moeten stoppen na de moord. Zij hebben nu alleen maar voor ellende gezorgd, en hun zakken gevuld.
Maar dit wil niet zeggen, dat dit ook zou gebeuren als Pim bleef leven en premier werd.
Bevrijdingsdag? toch niet halfstok he :xquote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:33 schreef Nookl het volgende:
Mijn vader ging vanmorgen de vlag uithangen!
en in de loop van de dag hing de halve straat vol!
Ze moesten eens weten waarom
"Puinhopen van 8 jaar Paars" vormde het verkiezingsprogramma, dacht ik.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:33 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Was hij nooit geworden: de 2 weken voor zn dood kelderde hij enorm in de peilingen. De bouwvakkers die normaal homo's in elkaar slaan, gingen denk ik weer terug naar hun oude standpunten...
En als hij het wel geworden was, was het kabinet nog sneller gevallen als Balkenende I ...
Al was het maar omdat ze geen plannen hadden, geen partij programma... Hij verwees alleen naar "zn boeken"![]()
En peter R. de Vries gaat naar de uitzendingen van zn tv programma verwijzen voor zn verkiezings programma?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:33 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
"Puinhopen van 8 jaar Paars" vormde het verkiezingsprogramma, dacht ik.
Dat lijkt mij nietquote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:34 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
En peter R. de Vries gaat naar de uitzendingen van zn tv programma verwijzen voor zn verkiezings programma?
Bevrijdingsdag?:Pquote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:33 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Bevrijdingsdag? toch niet halfstok he :x
bevrijdingsdag dus ..quote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:36 schreef Nookl het volgende:
[..]
Bevrijdingsdag?:P
Het is 6 mei.
Nee, mn pa is blij dat die kale gek dood is
Dat is net zo reeel als je boek gebruiken voor het verkiezings programma...quote:
Als Peter R. de Vries een hele uitzending maakt, waarin hij zijn standpunten op elk gebied presenteert. Is dat zeker een optie voor een verkiezingsprogramma. Maar onthullingen over Tonino en Mabel vormen geen basis voor een politiek partijprogramma.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:42 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dat is net zo reeel als je boek gebruiken voor het verkiezings programma...
Een boekje over hoe iemand vindt dat het NIET moet, ook niet.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 22:24 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Als Peter R. de Vries een hele uitzending maakt, waarin hij zijn standpunten op elk gebied presenteert. Is dat zeker een optie voor een verkiezingsprogramma. Maar onthullingen over Tonino en Mabel vormen geen basis voor een politiek partijprogramma.
mja het blijft natuurlijk wel onz hequote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:56 schreef the_legend_killer het volgende:
Pim is de beste die we hier als baas konden hebben !
Dat is jouw mening, dat doet niets af aan het feit dat hij het wel degelijk als de oplossingen ziet. En zo vormt het dus zijn partijprogramma.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:53 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Een boekje over hoe iemand vindt dat het NIET moet, ook niet.
Ik zal op je graf pissen zodra jou hetzelfde overkomt, drugsgebruiker.quote:
Wie zijn dat? Willem van Oranje & Kennedy?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 12:48 schreef vogeltjesdans het volgende:
Willem van Oranje, Kennedy, Pim Fortuyn.
Veel plezier in Griekenland dan, xenofoobje.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 09:31 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik zal op je graf pissen zodra jou hetzelfde overkomt, drugsgebruiker.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |