Muskusratten!quote:Op vrijdag 6 mei 2005 12:33 schreef Mokwaajo het volgende:
[..]
[afbeelding]
Wilnis taferelen ... enzo
Konijntjes zijn evil![]()
quote:
Aldus een bevlogen aanhanger van Pim op 6 mei 2002.quote:Heden avond, 6 mei 2002, de dag na bevrijdingsdag, is in koele bloede vermoord onze politiek leider en toekomstig bewindsman, Pim Fortuyn. God hebbe zijn ziel.
Nimmer werd een man zo verguisd om zijn politieke ideeen en de idealen die hij nastreefde. Nimmer heeft een man Den Haag zo op zijn kop gezet, door enkel en alleen te verkondigen wat een groot deel van het volk dacht en wenste: een betere, veiligere samenleving en een duidelijkere politiek.
Nimmer werd ook de democratie en de openheid waarop Nederland zo prat plachtte te gaan zo met voeten getreden. Het blijkt wederom dat hier geen plaats is voor mensen die uitkomen voor hun eigen gedachtengoed en non-conformistische ideologie.
Wat 11 september is voor Amerika, is 6 mei voor Nederland. Hij is in mijn ogen een nationale volksheld die een standbeeld verdient, zodat we nimmer, maar dan ook nimmer zijn idealen en gedachtengoed meer verliezen.
Als ik het had kunnen voorkomen, had ik mijn leven gegeven voor Pim Fortuyn.
Willem van Oranje, Kennedy, Pim Fortuyn.
Pim, schaar je zonder schaamte in deze rij van grootheden. Want een groot mens ben je; nooit eerder heeft een man met zo weinig woorden zoveel betekend voor zovelen. We zijn je veel verschuldigd.
Omdat hij een idee had, omdat hij een mening had, omdat hij een beroep deed op de democratie, is hij vandaag, 6 mei 2002, lafhartig vermoord.
Laten we met ons allen zijn idee en zijn gedachtengoed voortzetten. Zijn nalatenschap moet ons doel worden, zijn ideeen over politiek onze leidraad.
Laten we ons hierdoor niet uit het veld slaan. Pim Fortuyn is niet alleen een man, die nu gestorven is voor zijn idealen, hij is een symbool, een idee, een manier van denken! En laten we dat in gedachten houden als we op 15 mei naar de stembus gaan!
Want hoe kunnen we hem beter eren voor alles wat hij voor ons heeft gedaan door op 15 mei "Ja" te zeggen tegen lijst Fortuyn?
Hoe kunnen we beter protesteren tegen het geweld en de onveiligheid op straat, welke ons vandaag zo duidelijk werd gedemonstreerd, door op 15 mei "Ja" te zeggen tegen lijst Fortuyn?
En zolang, als wij de lijst Fortuyn in ere houden, zolang als wij hem gedenken, zolang als wij leven volgens de idealen en het gedachtengoed van Pim, is hij niet dood.
Nee, dan leeft hij in onze harten voort, dan zal hij nimmer sterven! Pim, dan leef je zoals nooit tevoren!
LEVE DE DEMOCRATIE! LEVE PIM FORTUYN!
Mja het was wel vermakelijk om te zien hoe hij een taart kon vangen...quote:Op vrijdag 6 mei 2005 12:53 schreef zijle het volgende:
Laatst die DVD van hem nog gezien. Echt jammer voor Nederland dat ie er niet meer is
"Op naar de nul zetels."quote:Op vrijdag 6 mei 2005 12:57 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Mja het was wel vermakelijk om te zien hoe hij een taart kon vangen.
als er iemand met enige regelmaat iets up zijn arse geschoven kreeg was het pim welquote:
Pim was gek op Marokkanen en Marokkanen op Pim.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 19:25 schreef MikeyMo het volgende:
als er iemand met enige regelmaat iets up zijn arse geschoven kreeg was het pim wel
Nederland is er een stuk kaler op gewordenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 19:37 schreef the_legend_killer het volgende:
Met deze man aan het roer hadden we een veel beter NL gehad.
Nee, ik zag beelden op tv. Het zijn voornamelijk dames in de leeftijdscategorie 50 - 60 jaar. Ze huilen nog elke dag om Pim.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:13 schreef BrauN het volgende:
Zijn er foto's van die herdenking van vandaag? Ben benieuwd wat voor volk daar rondliep... Zeker Michiel Smit en de zijne?
Nouquote:Op vrijdag 6 mei 2005 19:37 schreef the_legend_killer het volgende:
Met deze man aan het roer hadden we een veel beter NL gehad.
Wat een loze beweringen allemaal. Waarom is hij psychisch niet stabiel?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:25 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Hij was gewoon van plan nederlands grootste uitkering trekker te worden... 4 jaar niks doen en dan niet herkozen worden.. gezien het feit hij psychisch niet heel stabiel was, zou hij na die 4 jaar zichzelf wel van kant hebben gemaakt.
Omdat hij zo vlak voordat hij bekogeld werd met taarten manisch depresief was ?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:27 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Wat een loze beweringen allemaal. Waarom is hij psychisch niet stabiel?
En het lijkt mij sterk dat je als premier vier jaar helemaal niets doet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |