Niet was dusquote:Op vrijdag 6 mei 2005 11:26 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer wat voor hype het wel niet was,.
Dat graf schijnt er niet meer zo netjes uit te zien als op deze foto. Verwaarloosd, geen bloemen etc.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 11:01 schreef MikeyMo het volgende:
[afbeelding]
hij heeft het zo allemaal gewild
Ow, als je de kans hebt, praat ook eens met mensen van de IBG, die weten ook nog wel wat over hem te vertellen.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 11:53 schreef ThE_ED het volgende:
Elke maand hoor ik wel weer van een Hoogleraar dt hij geen en fuck uitvoerde op de uni.
Waaaaatt? Is Pim neergeschoten.quote:
Nee het was zo'n groenvoeretend konijn van een of andere milieuvereniging ofzoquote:Op vrijdag 6 mei 2005 11:55 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Waaaaatt? Is Pim neergeschoten.![]()
![]()
. Ik hoop niet dat het een buitenlander was, want dan begint het gelazer pas echt.
Opknopen aan zijn balzak!!!!.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 11:57 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Nee het was zo'n groenvoeretend konijn van een of andere milieuvereniging ofzo
Intraveneus spare-ribs toedienen.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 11:58 schreef ShaoliN het volgende:
Opknopen aan zijn balzak!!!!.
Sommige mensen maakte ook voor zn dood al geintjes over hemquote:Op vrijdag 6 mei 2005 11:21 schreef Pingwingei het volgende:
die beste man is dood en er worden ineens geintjes gemaakt
en dood laten bloedenquote:
Een voetballer?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 12:19 schreef Mokwaajo het volgende:
wie is die kale?
Grasveld behoort toe aan de konijntjes!quote:Op vrijdag 6 mei 2005 12:22 schreef Mokwaajo het volgende:
Wat had die mileubewegingknakker tegen voetbal dan?
Ik heb eigenlijk nooit begrepen waarom z'n handen in plastic zakken verpakt waren.quote:
Jaquote:Op vrijdag 6 mei 2005 12:22 schreef Mokwaajo het volgende:
Wat had die mileubewegingknakker tegen voetbal dan?
Blijven ze misschien langer goed ofzo, geen idee.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 12:26 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nooit begrepen waarom z'n handen in plastic zakken verpakt waren.
Iemand?
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 12:26 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
Grasveld behoort toe aan de konijntjes!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |